soda breadquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bloedworst
Ik mis de hashbrowns. Heey, ik voeg ook handmade local sausages toe
êdìtëquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed de amputatie pijn?
[..]
Jaa operatie arm-aan-plakken geslaagd![]()
En als het er vies uitziet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Als mijn ontbijt er nou heel lekker uitziet maak ik wel een foto
nog een êdìtë.quote:
Haha, zit jij ook nog steeds te kijken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
wat druk nog op het koningsplein
ik kijk chuckquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, zit jij ook nog steeds te kijken?
Ik zeg BLUFquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
Er staat nergens dat ik niet alle hokjes mag aanvinken trouwens
af en toe evenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, zit jij ook nog steeds te kijken?
10.00 dusquote:
ikke welquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iemand nog ooit de DikkeMannenCam gekeken?![]()
Die gast is echt fatsoquote:
Ja, maar er staat 'please give us a 15 minute interval' dus ik doe royaal en geef een half uurquote:
Nee, dat kan ik echt niet makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
krijgen we nou een foto van alle hokjes aangevinkt?
klwoptquote:
Ja, daarna douchen en eens kijken hoe de situatie is met mijn vluchtquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke tijd om op te staan
En dat wijf dat er ooit komtquote:
krijgen we nou een foto van jou?quote:
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarna douchen en eens kijken hoe de situatie is met mijn vlucht
Op het forumquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krijgen we nou een foto van jou?
jij bent echt een fanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dat wijf dat er ooit komt
Ja.quote:
Geen fan, maar toen tijdens dat topic in ONZ heb ik wel een paar keer gekeken jaquote:
Kan ik wel verandering in brengenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Maar mijn pm is nog net niet vol
Oh, ja, nee, dat kan niet, dan zou je wel heel weinig te eten hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Stuart het volgende:
Zo, hangt aan de deur. Vergat bijna de toast
[ONZ] heeft soms wel wat pareltjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen fan, maar toen tijdens dat topic in ONZ heb ik wel een paar keer gekeken jaTrauma
ja en de paus zegt soms ook wat zinnigsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ONZ] heeft soms wel wat pareltjes
Ja, ik eet vaak maar 2x per dag 'goed' dus mijn ontbijt moet koninklijk zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee, dat kan niet, dan zou je wel heel weinig te eten hebben
Soms ja...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ONZ] heeft soms wel wat pareltjes
Ben ik blij dat ik toch vaker eetquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik eet vaak maar 2x per dag 'goed' dus mijn ontbijt moet koninklijk zijn
Gebracht door een sexy zuster
Slaap ze Siñioritaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |