SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal nummers van vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wat gaan die topics snel.... zat weer in het oude topic
Ik niet alleen zijn haarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou Simons haar wel een beetje willen opschudden
Neeee het is een heerlijk nummerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh NEE... dit vind ik echt het lelijkste nummer ooit van Ilse.
Te veel randgebeurenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dit programma altijd zo rommelig.
Dat refreinquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh NEE... dit vind ik echt het lelijkste nummer ooit van Ilse.
Zoiets?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou Simons haar wel een beetje willen opschudden
Ik dacht er net aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Wat een pech dat charlotte er niet meer is he..
Idd! Dat is echt het ergste. Dit gaat nog wel. Het refrein is echt heel schaapie.quote:
stukken beterquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef fratsman het volgende:
Klink beter dan vorige week met Sjonnie Rosenberg en James Blunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |