Om maandag uberhaupt kans te maken op 4 graden zul je echt het uiterste strand op moeten lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Aan de kust gaat het gewoon 4 graden worden overdag volgens vele bronnen
Accuweather zegt dat er vanuit het westen een dooiaanval ingezet wordt, maar die wordt meteen gepareerd door een nieuwe koufront vanuit Scandinavië. Dus dat gaat ook weer een hoop neerslag en kou opleveren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van dikke dooi komt echt niks van in hoor, en als er dooi komt is die maar tijdelijk want daarna gaat de temp gewoon weer naar benedentadaaaa
P.S: Top OP!
Mhaw met deze hoeveelheden? Vind ik doodnormaal. Dat zal in ieder land zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje triest dat heel het land meteen weer plat ligt.
Oh, dan krijgen we zeker weer zo'n warm-koud overgangszone met actieve buien...?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Accuweather zegt dat er vanuit het westen een dooiaanval ingezet wordt, maar die wordt meteen gepareerd door een nieuwe koufront vanuit Scandinavië. Dus dat gaat ook weer een hoop neerslag en kou opleveren.
Als dat uit komtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Accuweather zegt dat er vanuit het westen een dooiaanval ingezet wordt, maar die wordt meteen gepareerd door een nieuwe koufront vanuit Scandinavië. Dus dat gaat ook weer een hoop neerslag en kou opleveren.
Dan hebben we verschillende opties.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dan krijgen we zeker weer zo'n warm-koud overgangszone met actieve buien...?
Ik weet niet vanwaar jij komt, maar in Rotterdam zelf valt het wel mee, de meeste doorgaande wegen en grotere wegen zijn wel goed toegankelijk. Snelwegen ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef lezzer het volgende:
Zus (Rotterdam area) belde net dat ik morgen maar beter niet daar heen kon komen wegens "het is hier een grote puinzooi en er lijkt nog meer sneeuw aan te komen".
FF quoten hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef mazaru het volgende:
Als we nu geen witte kerst krijgen, dan eet ik mijn kerstmuts op.
Ik heb er alle vertrouwen in dat er geen kerstmuts op mijn bord ligt volgende weekquote:
Weet je het zeker? En zo eentje dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat er geen kerstmuts op mijn bord ligt volgende week
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? En zo eentje dan?
[ afbeelding ]
Area hè, niet R'dam zelfquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik weet niet vanwaar jij komt, maar in Rotterdam zelf valt het wel mee, de meeste doorgaande wegen en grotere wegen zijn wel goed toegankelijk. Snelwegen ander verhaal natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |