abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90221617
YESSS wat voel ik me opeens lekker vanochtend zeg :D

Opstaan was normaal altijd het kutste moment van de dag, voel me nu echt super!

Ben erachter gekomen dat ik gevoelens heb voor een meid, niet diegene waarmee ik sms, maar wel eentje waar ik een paar weken geleden mee heb gezoend. Heb haar sindsdien alleen nog via facebook gesproken, maar volgens haar beste vriendin vindt ze me leuk, en met oud en nieuw komt ze dus heb er zin in :P

Tentamen gisteren goed gemaakt, alleen die van vandaag ga ik verkloten maargoed dat mag de pret niet drukken... Best freaky dat ik dat gevoel wat ik nu heb voor mn relatie heel vaak had, maar nu heeft het dus een half jaar (! ) moeten duren voordat ik weer eens echt zin in dingen heb...

Valt me trouwens op dat hier enorm veel gepost wordt de laatste 2/3 dagen, kerstkriebelss ? :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:10:25 #252
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90221655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:08 schreef Bartinhoo het volgende:
YESSS wat voel ik me opeens lekker vanochtend zeg :D

Opstaan was normaal altijd het kutste moment van de dag, voel me nu echt super!

Ben erachter gekomen dat ik gevoelens heb voor een meid, niet diegene waarmee ik sms, maar wel eentje waar ik een paar weken geleden mee heb gezoend. Heb haar sindsdien alleen nog via facebook gesproken, maar volgens haar beste vriendin vindt ze me leuk, en met oud en nieuw komt ze dus heb er zin in :P

Tentamen gisteren goed gemaakt, alleen die van vandaag ga ik verkloten maargoed dat mag de pret niet drukken... Best freaky dat ik dat gevoel wat ik nu heb voor mn relatie heel vaak had, maar nu heeft het dus een half jaar (! ) moeten duren voordat ik weer eens echt zin in dingen heb...

Valt me trouwens op dat hier enorm veel gepost wordt de laatste 2/3 dagen, kerstkriebelss ? :P
Bart zie je wel!!!! Ik zeg goed bezig kerel.... en ach zo'n tentamen daar kom je wel overheen....zoiets heet herkansing (niet rebound :) )
Een half jaar geduurd? ok dan heb ik nog 3 maanden te gaan.....dat gaat me lukken!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90222030
Goede morgen.

Ik heb me toe straks in bed gerealiseerd dat ik misschien eigenlijk mijn ex niet specifiek mis. Dat er ook genoeg minpunten waren, maar dat ik op een punt in mijn leven zit waar ik zoveel liefde te geven heb. Ik geef gewoon graag liefde. En ik zie er tegen op om een nieuw meisje te vinden.
Mijn vrienden groep is al helemaal uit elkaar gevallen de laatste jaren, mijn werk doe ik thuis, en ik sport op moment ook thuis. Heel raar en toch wel rot gevoel.
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:33:27 #254
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90222105
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:29 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Goede morgen.

Ik heb me toe straks in bed gerealiseerd dat ik misschien eigenlijk mijn ex niet specifiek mis. Dat er ook genoeg minpunten waren, maar dat ik op een punt in mijn leven zit waar ik zoveel liefde te geven heb. Ik geef gewoon graag liefde. En ik zie er tegen op om een nieuw meisje te vinden.
Mijn vrienden groep is al helemaal uit elkaar gevallen de laatste jaren, mijn werk doe ik thuis, en ik sport op moment ook thuis. Heel raar en toch wel rot gevoel.
Harry het moment om een hobby buitenshuis te gaan zoeken, vaker naar de kroeg te gaan, en dingen gewoon in het algemeen buiten te doen.....
Ik had dat gevoel ook en als je een beetje je best doet ken je ineens best wel veel mensen.... om gewoon leuke dingen mee te doen.... Uiteraard moet je uiteindelijk ook op je zelf kunnen zijn en dingen zelf kunnen doen maar naar buiten gaan is vaak makkelijker als het lijkt hoor
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90222180
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:33 schreef ennudan het volgende:

[..]

Harry het moment om een hobby buitenshuis te gaan zoeken, vaker naar de kroeg te gaan, en dingen gewoon in het algemeen buiten te doen.....
Ik had dat gevoel ook en als je een beetje je best doet ken je ineens best wel veel mensen.... om gewoon leuke dingen mee te doen.... Uiteraard moet je uiteindelijk ook op je zelf kunnen zijn en dingen zelf kunnen doen maar naar buiten gaan is vaak makkelijker als het lijkt hoor
Waarheid als een koe. Ik zou ook best wel weer eens naar de kroeg willen, of weer ergens gaan fitnessen ipv thuis. Al heb ik op moment nog een goede maat over uit een groep die ooit uit een man of 6 bestond en voor verschillende redenen totaal geen contact meer mee heb. Lijkt me ontzettend ackward om alleen dat soort dingen te gaan doen, aangezien die ene maat niet echt zin heeft in sport of uitgaan.
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:41:13 #256
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90222264
Sporten kun je altijd alleen... doe je nu ook...
grote kans dat je daar wel iemand tegen komt...
En uitgaan ach,... das gewoon een kwestie van wat mensen bellen...
Ik ging tot een paar weken terug ook weinig uit maar heb wat mensen gebeld en heb het geluk dat er ook 1 vrijgezelle vriend tussen zit... we zijn dus iedere week op stap :)
pi_90222463
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef ennudan het volgende:
Sporten kun je altijd alleen... doe je nu ook...
grote kans dat je daar wel iemand tegen komt...
En uitgaan ach,... das gewoon een kwestie van wat mensen bellen...
Ik ging tot een paar weken terug ook weinig uit maar heb wat mensen gebeld en heb het geluk dat er ook 1 vrijgezelle vriend tussen zit... we zijn dus iedere week op stap :)
Daar ben ik ook maar mee bezig, kijken of ik wat mensen van weleer kan opvissen. Bedankt man het is toch wel fijn om hier af en toe even te zeiken.
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:53:05 #258
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90222588
iedereen moet hier toch lekker zijn verhaal kwijt kunnen...
en ik vind het ook wel eens prettig om die klapa in mijn gezicht te krijgen als ik het niet meer zo duidelijk zie

En trouwens @Joycie zou toch dat stappen gaan regelen :)
pi_90222733
Absoluut, dat heb ik af en toe even nodig, gewoon een slap in the face om het even van een andere kant te bekijken, ik blijf nogal vaak in denkpatronen hangen.

Dat joycie maar opschiet, ik doe mee! :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:01:43 #260
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90222807
@harry is ook niet gek... bedoel uiteindelijk wordt je heel erg geconfronteerd met jezelf tijdens dit soort dingen. Wat deed ik verkeerd, wat kon ik anders doen, wat moet ik anders doen, ligt het aan mij....
Moeilijk om daar uit te komen zonder wat hulp...
Uiteindelijk realiseren dat het niet aan jou ligt en dat er nog genoeg te genieten valt :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:02:22 #261
189961 ex
aperture science
pi_90222820
Goedemorguh! Hier gaat het ook wel lekker..
Hele rare nacht gehad (iets te veel Red Bull na m'n website probleem, zelfs een whiskey maakte het niet beter) en over een hoop liggen malen.. Gewoon dingen die ik fout had gedaan, dingen die zij fout had gedaan, en het lijstje was best indrukwekkend aan allebei de kanten :D..

Ik viel geloof ik rond 4 uur in slaap met zo'n "zie je, het is goed dat het uit is!" gevoel en zo werd ik eigenlijk ook weer wakker :).

Nog geen nieuwe vlam, of geen verliefdheid maar ik voel me alweer een stuk beter dan de dagen hiervoor.. de pieken zijn een stuk langer dan de dalen nu iig.
The cake is a lie!
pi_90222869
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef ennudan het volgende:

[..]

Bart zie je wel!!!! Ik zeg goed bezig kerel.... en ach zo'n tentamen daar kom je wel overheen....zoiets heet herkansing (niet rebound :) )
Een half jaar geduurd? ok dan heb ik nog 3 maanden te gaan.....dat gaat me lukken!
Tja de kans is natuurlijk aanwezig dat ik zo nu en dan weer een terugval krijg...

Het ging met verloop van tijd wel steeds beter, maar een echt ''feelgood'' moment dat ik echt weer zin had om vanalles te gaan ondernemen en dat ik dacht ik ben blij dat ik weer vrijgezel etc. etc. ben had ik totop heden nog niet gehad :)

@ harry, je kunt je toch ook gewoon zelfstandig inschrijven bij een sportschool? Ik sportte ook altijd samen met een vriend, maar dit ging op een gegeven moment meer om het lullen, en het bezoeken van de mcdrive NA het sporten. Vervolgens ging ik wat vaker in mijn eentje omdat ik het serieuzer aan wou pakken, en raakte toen aan de praat met iemand die vroeg of ik hem bij het bankdrukken kon helpen...

Sindsdien spreken we samen een tijd af en sporten we gezellig en serieus samen...
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:06:18 #263
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90222917
@ ex goed bezig.... hoewel whiskey en red bull me geen goeie combi lijkt..... zeker niet als je een single malt om zeep helpt daarmee (maar goed das een ander verhaal)

@bart... kansen zijn er altijd op terugval op een nieuwe relatie etc... niet te druk over maken man,... gewoon doen... geloof me je hebt meer spijt van het niet doen als van het wel doen
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:12:56 #264
189961 ex
aperture science
pi_90223076
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:06 schreef ennudan het volgende:
@ ex goed bezig.... hoewel whiskey en red bull me geen goeie combi lijkt..... zeker niet als je een single malt om zeep helpt daarmee (maar goed das een ander verhaal)
Niet gemixt, ik drink meestal niet alleen ;) ik had gewoon een paar Red Bull op en een paar uur later een whiskey om wat van te ontspannen, gewoon niet gemixt zonder ijs.. Wat denk je wel niet!
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:15:44 #265
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90223147
@ex.... je kunt nooit weten he....er lopen heel wat mensen rond die een perfecte whisky om zeep helpen met ijs, water, cola noem maar op..... alsof je nog meer smaak nodig hebt bij een single malt...
maar goed even on topic deze single malts hebben me er de afgelopen tijd wel doorheen geholpen :)
pi_90223224
Ik was me laatst ook aan het bedenken me helemaal klem te zuipen, maar toch maar niet gedaan. Ik heb in mijn pubertijd al veel te veel gezopen. :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:41:55 #267
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90223815
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik was me laatst ook aan het bedenken me helemaal klem te zuipen, maar toch maar niet gedaan. Ik heb in mijn pubertijd al veel te veel gezopen. :P
Zuipen lost niks op.... drinken is wel eens gezellig :)
pi_90224935
Mannen mannen.. Ik zou het lijstje maken ;) Haha ik wil ook wel het stappen regelen hoor, daar niet van :p

De plaats moet dus tussen Breda en limburg liggen.. Naja alhoewel.. Ex kwam uit Amsterdam.. Hmm ff denken wat denken we van Den Bosch? Suggesties zijn zeer welkom! En mensen die mee willen ook!

Edit: de kids hebben het inderdaad rustig :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90225202
Een berichtje vanuit m'n bed dan maar. Ging met een heerlijk gevoel naar bed, had nergens last van maar nu voel ik me wel weer een beetje klote. Ik lees dat meer mensen moeite hebben met de ochtend, hoe kan dat toch? Is het de klap van het terugvallen in de realiteit? Naja, als ik zometeen beneden ben zal het gevoel wel weer afnemen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90226103
Ik heb er vaak meer last van op momenten dat ik alleen ben.. En in de ochtend ben ik vaak alleen. Misschien dat ook dat er mee te maken heeft! Straks gewoon je dingen gaan doen, dan gaat het vast goed komen. Anders krijg je weer een schop onder je kont!
pi_90226167
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb er vaak meer last van op momenten dat ik alleen ben.. En in de ochtend ben ik vaak alleen. Misschien dat ook dat er mee te maken heeft! Straks gewoon je dingen gaan doen, dan gaat het vast goed komen. Anders krijg je weer een schop onder je kont!
:| neeee! het gaat al beter hoor
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:56:00 #272
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90226493
eenzaamheid verergert de zaak zeker...maar ook dat went wel uiteindelijk

@joycie... jij schopt wel graag he :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:56:39 #273
189961 ex
aperture science
pi_90226519
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Mannen mannen.. Ik zou het lijstje maken ;) Haha ik wil ook wel het stappen regelen hoor, daar niet van :p

De plaats moet dus tussen Breda en limburg liggen.. Naja alhoewel.. Ex kwam uit Amsterdam.. Hmm ff denken wat denken we van Den Bosch? Suggesties zijn zeer welkom! En mensen die mee willen ook!

Edit: de kids hebben het inderdaad rustig :p
Mij maakt het niet uit hoever ik moet rijden :)
The cake is a lie!
pi_90227407
Zolang je ergens kan blijven slapen ja :p
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:19:24 #275
189961 ex
aperture science
pi_90227499
Hotels enzo ;).
The cake is a lie!
pi_90229847
daar denk ik niet aan als student zijnde.. duik dan liever het bed in met een leuke meid :x
pi_90230192
Ja ik schop graag :p

Gaat cocktailprikker ook mee?
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:19:33 #278
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90230211
even vragen :)
pi_90230572
Stiekem was het ook als vraag bedoeld ;)
pi_90231017
Cocktailprikker ligt nu in bed met een ..........?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:40:02 #281
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90231115
laten we het hopen voor hem :)
pi_90231374
Heb ik wat gemist? (Begint nu eerder een SC-topic te worden :P)
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:48:27 #283
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90231547
cocktailprikker droomt nog... geen zorgen
pi_90231866
cp zit al 2 u in de trein.. en ligt voorlopig nog wel alleen denk ik... :P ik ben wel het jonkie met 21 denk ik. ligt er aan waar en of ik niks anders te doen heb :P den bosch zou wel dichtbij zijn.

zag gister op de tentoonstelling wel veel andere knappe meiden dus dat besef dat er meer is dan mijn ex komt wel.
pi_90231960
Ik begon me inderdaad al zorgen te maken haha :p Ik heb zin in donderdag! Lekker stappen! Moet ik me wel beter voelen :p
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:59:44 #286
189961 ex
aperture science
pi_90232206
Ach ik ben ook 23 ;)
The cake is a lie!
pi_90232503
En ik ben ook pas 22 :p Zet je gewoon op t lijstje erbij!
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:06:10 #288
189961 ex
aperture science
pi_90232548
Oh? 22? ;)..

(grapje)
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:06:50 #289
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90232589
ai nu voel ik me echt oud
pi_90232821
Hoe oud is oud haha ennudan? :p

En ja ex ik ben 22.. Daar maak ik geen grapjes over ;) haha

*geen zin meer om te werken!*
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:14:17 #291
189961 ex
aperture science
pi_90233030
Ik ook niet.. Al is mijn werk echt super tof.. Heb meer zin om op de bank te liggen want het is tv serie avond voor mij :P.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:18:38 #292
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90233286
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe oud is oud haha ennudan? :p

En ja ex ik ben 22.. Daar maak ik geen grapjes over ;) haha

*geen zin meer om te werken!*
oud is 29 (en over 2 maanden 30)

@ex gelukkig werk ik vandaag thuis
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:55:52 #293
189961 ex
aperture science
pi_90235279
Hehe, even on topic, krijg net een mailtje van me ex over dat gedoe met de belastingdienst.. Echt vet zakelijk.. Heb terug gestuurd: "Tof, stel je voortaan je mailtjes wat aardiger op? Thanks!"

Ophoeren met van die klote mailtjes.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:03:54 #294
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90235619
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef ex het volgende:
Hehe, even on topic, krijg net een mailtje van me ex over dat gedoe met de belastingdienst.. Echt vet zakelijk.. Heb terug gestuurd: "Tof, stel je voortaan je mailtjes wat aardiger op? Thanks!"

Ophoeren met van die klote mailtjes.
Groot gelijk!!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:10:49 #295
189961 ex
aperture science
pi_90235934
Ze mag blij zijn dat ik er sowieso over begin tegen haar, ik had het ook aan mijn kant prima kunnen regelen en me mond kunnen houden ;). Zat ze nu nog zonder geld.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:24:44 #296
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90236650
je zou bijna zeggen wat niet weet wat niet deert.... maar goed daar ben je dan weer te netjes voor :)
pi_90236783
Netjes afgehandeld! En een geweldige reactie terug!

Heb ff een dip.. Maar denk dat dat komt omdat ik in de kou loop om kinders op te halen en weet dat ik er zonog min 45 minuten in kan lopen om terug te komen op de BSO.. En uitgerekend vandaag zie ik allemaal gelukkige stelletjes!
pi_90237033
*Meldt zich weer voor het eerst in een hele lange tijd*

De afgelopen tijd heb ik bijna niet meer bij mijn ex stilgestaan. Hoewel ik haar nog vrij vaak zie is het inmiddels alweer een half jaar geleden. We zijn allebei een andere weg ingeslagen, en heel wat meiden verder heb ik nu al een maandje of 2 een vaste scharrel, waarin ik potentieel relatiemateriaal zie.

Eigenlijk heb ik geen reden om bij mijn ex stil te staan. Zo nu en dan heb ik wel eens een kort inhoudsloos gesprekje met haar. Je zou kunnen zeggen dat ik het al een flinke tijd helemaal heb losgelaten. Nu was het gister echter zo dat ik met een leuke meid aan te praat raakte. Nadat het gesprek een beetje los kwam onder het genot van wat alcoholische drankjes bleek het een goede vriendin van mijn ex te zijn. Ze kon het bijna niet geloven dat ze me had ontmoet omdat ze (recentelijk) zoveel dingen over me hoorde.

Dit verbaasde mij uiteraard waardoor ik door ging vragen. Het kwam er op neer dat ze alles compleet anders zag dan ik en er waren zowel positieve dingen als negatieve dingen die ik absoluut niet zag aankomen. Het feit dat ze nog steeds over me praat en aan me denkt vond ik het meest verrassend, aangezien ze nooit toenadering zoekt of iets dergelijks. De betreffende vriendin smste na afloop dat ze me een leuke jongen vond en me compleet anders had ingebeeld na alle verhalen van me ex. Ze wilde graag nog het één en ander aan me ex vragen als het me interesseerde. Hier heb ik maar mee ingestemd.

Door dit alles ben ik tot de conclusie gekomen dat ze dus nog steeds aan me denkt, hoewel zij degene was die er een einde aan maakte en het contact afkapte. Daardoor liet ik haar min of meer met rust. Nu zegt ze onder andere dat ik haar toen liet vallen, haar in de steek liet etc. Allemaal niet leuk om te horen, juist omdat ze altijd zo redelijk is. Daarom zou ik graag wel een keer het een en ander willen goedpraten. Ik kan dat nu meteen doen of ik kan wachten wat die vriendin van haar nog meer te vertellen heeft zodra ze elkaar weer spreken. Hoe zouden jullie dit aanpakken, en wat is verstandig?
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:35:39 #299
189961 ex
aperture science
pi_90237217
Thanks, ik vond het ook wel netjes afgehandeld en inderdaad bartinhoo, ik ga me niet verlagen tot een soort pest gedrag, daar voel ik me dan weer te volwassen voor :).

@J0ycie88 Komt wel goed! Geniet van de sneeuw, kijk wat om je heen, aai een hondje onderweg :D!
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:37:07 #300
189961 ex
aperture science
pi_90237315
@IceCreamm Ja herkenbaar.. "Ja laat me met rust, claim me niet zo ik wil rust!" En na een paar maanden: "Waarom bel je nooit meer :'(?"
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')