He Neo; Vetgedrukt datgene wat je jezelf moet gaan afleren te doen. Ik begrijp je wens om aan haar te denken en dichtbij haar te willen zijn, maar het wakkert je emotie aan op een verkeerde manier.quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, vraag me af wat ze doet en of ze nog denkt aan wat er is gebeurd en hoe ze zich erbij voelt... Beetje onzeker nu dus.
Maarja, net ff lekker online south park gekeken en alvast een dagplanning voor m;n onvewachtse vrije dag gemaakt.
Straks lekker Terminator 1 opzetten en lekker ongegeneerd wat drank naar binnen gieten. Heb ik wel verdiend vind ik
Dat is inderdaad een goede tip. Thanksquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
He Neo; Vetgedrukt datgene wat je jezelf moet gaan afleren te doen. Ik begrijp je wens om aan haar te denken en dichtbij haar te willen zijn, maar het wakkert je emotie aan op een verkeerde manier.
Klein trucje voor je: Als je weer in zo'n gedachtenwolk terecht komt dat je alleen aan haar denkt, ga dan juist iets doen waar je je hersens bij moet gebruiken.
Ga al je achterstalllige correspondentie bijwerken, ga je fiets nakijken op evt gebreken maar ga iets doen waardoor je ff niet aan je ex hoeft te denken.
Soms kom je met zulke goeie tips en bied je hulp aan, en de keer erop ga je lullig lopen doen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ja joh; ik kocht vanmiddag grillworst en moest meteen denken hoe lekker zij die vindt
Tja, not surprised en ergens heeft ze ook gelijk. Je doet het jezelf allemaal aan. Dat bedoelde ik gisteren dus te zeggen met dat vriendschap forceren zo vlak na dat het uit is: dat gaat niet werken. En jij moet je eens realiseren dat je voor haar niet meer op de eerste plaats staat. Probeer je niet zo krampachtig vast te houden aan iets wat er duidelijk voor haar niet meer is. Zo verpest je het alleen maar, voor beiden.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg, ik geloof nog steeds niet wat me een uur geleden is gebeurd...
De meesten van jullie hebben de ruzie tussen mij en m'n ex meegekregen. Ik voelde me er heel rot om en heb m'n excuses aangeboden om alles goed te laten gaan. Ik wil d'r niet kwijt, ook niet als beste vriendin. Ze had gisteravond nog een smsje gestuurd met 'We praten nog wel, ok? Komt allemaal wel goed'.
Ik stuur een heel smsje terug met weltrusten enz, heel lief en aardig. Geen reactie
Vandaag liep ik enorm te mokken over wat er gisteravond was gebeurd. Ik probeerde haar in m'n pauze op te bellen, maar ze liet niks van zich horen en nam niet op. Uiteindelijk maar wat ingesproken en dat ze zsm moest laten weten wanneer ik d'r kon bellen. Ze zat nog steeds bij die andere ex van d'r. Wat spookte ze uit toen ik d'r belde? Ze hoefde niet te werken of naar school, dus ik vraag het me af...
5 minuten voor einde werktijd smst ze "wat is er allemaal aan de hand"? Ik smste dr dat ik binnen 5 minuten zou bellen. Goed, ik liep m'n werk uit en belde haar op en zei: luister, ik heb morgen onverwachts vrij gekregen, kunnen we elkaar zien?
'Nee, ik ga morgen al naar Groningen toe... heb ik vandaag een beetje zo afgesproken'
Ik: Ow, leuk dat ik dat ook weet.. ik had namelijk even fatsoenlijk willen praten over de dingen die tussen ons spelen. Zoals je weet lukt ons dat face to face beter dan via zo'n kut telefoongesprekje, laat staan msn.
'Ten eerste hoef ik jou echt niet alles te vertellen en ten tweede heb ik geen zin dat je naar me toe komt om "te praten". Ik heb daar geen behoefte aan'
Ik: Ik probeer onze vriendschap, die voor jou ook zo belangrijk was, te redden door gewoon even alles rustig door te nemen.
'Dus als we niet praten, gaat onze vriendschap kapot? Leuk om te weten joh!'
Ik: Luister, je gaat eerst naar je andere ex en naar die gast in Groningen... beide zijn dat vrienden voor jou, NET ZOALS IK DAT BEN. Wat heb je er tegen om mij te zien? Heb ik soms wéér wat verkeerd gedaan?
'Je bent niet voor niets m'n ex, dat betekent dat ik geen zin in jou heb'
Ik: je bent nu bij je andere ex... daar heb je dus blijkbaar wel zin in
'Ik hoef jou geen verantwoording af te leggen! Je bent je constant met mijn leven aan het bemoeien!'
Ik: ik heb je nooit gezegd dat je bepaalde mensen wel of niet moet ontmoeten. Ik heb je altijd vrijgelaten in je keuzes. Het enige wat ik heb gedaan is af en toe mijn emoties erover geuit. Dat mag toch in een vriendschapsband? Jij doet overigens niets anders
'Ja maar dat is anders, ik ben niet degene waar je tegenaan hoeft te kankeren.. daar zoek je je maar iemand anders voor'
-zo ging dit even door-
'-naam van ex- komt nu net binnen van de hond uitlaten. We gaan zo eten, dus ik hang zo op'
(toen die ex binnenkwam, veranderde d'r toon en houding ineens heel sterk. Een stuk hartelozer en nog kutter dan het al ging)
Ik: kunnen we straks dan nog even bellen? Ik hoop gewoon dat we dit probleem op kunnen lossen
'JIJ hebt een probleem, niet ik. Je maakt er mijn probleem van door me zo te stalken. Ik vind m'n eten nu belangrijker dan jouw gezeik'
Ik: ik stalk je niet.. ik wil gewoon dat alles goed blijft tussen ons... alsjeblieft, laten we het straks even uitpraten
'NEE! je belt me niet. Je bent alleen maar aan het kankeren en aan het zeiken en als je me durft te bellen, dan bel ik de politie om te melden dat je me stalkt en lastigvalt'
Ik viel hier ff helemaal stil van... wat is dit voor absurde omgekeerde wereld? Ik probeer iets goed te maken en ze behandeld me op deze manier. Of die ex er iets mee te maken heeft, weet ik niet. Haar gedrag veranderde enorm toen die klootzak erbij kwam.
Ik: luister nou alsjeblieft... ik bedoel het echt goed, het spijt me dat ik doe zoals ik doe, maar begrijp me toch alsjeblieft
'Rens, ik ga eten'
Ik: *stilte*... smakelijk dan maar, en pas op jezelf de komende dagen in Groningen... ik hoop dat we elkaar nog kunnen spreken voordat je naar Hongarije gaat (komende vrijdag voor een week)
'Dankje, en of we elkaar nog spreken.. hoop er maar niet op'
Ik: 'geen dank... doei..'
'Doei'
*click*
Jankend ben ik naar huis gereden. Dit is toch gewoon zo afschuwelijk oneerlijk? Als ik de kracht had om d'r meteen los te kunnen laten deed ik het direct, maar ik kan het gewoon niet...
Sorry dan, maar het leek op random gepraat en ik dacht dat je me probeerde belachelijk te maken. Wederom excuses.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
Geen gein Neo. Hoe makkelijk je het ook lijkt als je dat naar anderen kunt zeggen, soms heb ik zelf ook een terugval.
Voorbeeld; ik heb gisteren gewoon een k-dag gehad. Steeds kwamen de gedachtes aan haar terug en steeds wou ik dat niet. Ik heb haar gisteren echt vet uit mijn gedachten moeten bannen omdat ik wist dat iedere keer weer aan haar denken opnieuw verdriet zou geven. Ik wou dat niet.
Uiteindelijk werd ik zelfs pissig op mezelf.
De grillworst was iets serieus. De hele dag ging het vandaag goed en dan sta je in de supermarkt en pak je zo;n grillworst. Dan ga je ineens weer zwak worden lijkt het. Ze was er verzot op en bijna had ik het om die reden teruggelegd. Ja, hoe stom ben je dan nog bezig dacht ik bij mezelf. Snap je? Dat was waarom ik er toen express twee pakte.
Dit is wat ex, Wanderingwhy, Joycie88 en nog enkelen me al hadden vermeld. Ik heb me voorgenomen om wat afstand van haar te doen. Stiekem hoop ik dat ze het contact oppakt en dat het eens wat meer van haar kant komt, maar aan de andere kant begin ik het ook echt zat te worden om constant die klap weer te moeten verwerken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tja, not surprised en ergens heeft ze ook gelijk. Je doet het jezelf allemaal aan. Dat bedoelde ik gisteren dus te zeggen met dat vriendschap forceren zo vlak na dat het uit is: dat gaat niet werken. En jij moet je eens realiseren dat je voor haar niet meer op de eerste plaats staat. Probeer je niet zo krampachtig vast te houden aan iets wat er duidelijk voor haar niet meer is. Zo verpest je het alleen maar, voor beiden.
Dat wilde ik eerst absoluut niet geloven, maar het blijkt steeds meer en meer waarheid te worden.quote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef goofy_goober het volgende:
Laat het een paar maanden rusten. Ze heeft duidelijk geen behoefte aan contact. Laat haar zien dat je dat kan respecteren, ook al is het voor jou oneerlijk hoe het is gelopen. Je ex zal alleen maar meer minachting voor je krijgen wanneer je contact blijft opnemen of pogingen daartoe doet. En ik spreek uit ervaring, want ik heb precies hetzelfde gedaan bij een ex als wat jij nu doet. Je verliest altijd op deze manier terwijl je dat kan voorkomen door sterk te zijn.
Jullie zijn twee overgevoelige stekelvarkentjes naar elkaar toe nuquote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst absoluut niet geloven, maar het blijkt steeds meer en meer waarheid te worden.
Raar dat mensen zo gigantisch snel kunnen switchen... afgelopen zaterdag nog een supergoed gesprek gehad tot 3u 's nachts. Hoe we de toekomst als vrienden gaan aanpakken enz. Na afloop zei ze nog hoe fijn ze het vond met me te kunnen praten. Nog geen 48u later roept ze dat ze me uit d'r leven wilt bannen en de politie wilt gaan bellen als ik zo doorga.
Ik zal een groot deel zelf schuld zijn, maar niemand maakt mij wijs dat zij 100% bij d'r hoofd is met zulke opmerkingen.
Niet alle vrouwen zijn zo.. Waarom is het altijd die wijven of die vrouwen? Tuurlijk ik zeg t ook wel eens zo van "oh mannen".. Maar waarom? Iedereen is anders.. Zo heb wel goed geslapen maar ben benieuwd of ik weer stem heb..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef GS-Raw het volgende:
Maar ik ken je gevoel wel een beetje man...
Echt fuck die wijven, als ze je nodig heeft dan weet ze je heus wel te vinden.
Ga toffe dingen doen, lekker afleiding zoeken!!!
Nou....hier laat je je anders weer aardig horen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo.. Waarom is het altijd die wijven of die vrouwen? Tuurlijk ik zeg t ook wel eens zo van "oh mannen".. Maar waarom? Iedereen is anders.. Zo heb wel goed geslapen maar ben benieuwd of ik weer stem heb..
Moet het niet kunnen praten natuurlijk wel een beetje compenseren he haha!quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou....hier laat je je anders weer aardig horen!
Die kinderen hebben in ieder geval een goeie dag!!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Moet het niet kunnen praten natuurlijk wel een beetje compenseren he haha!
Echt geen idee hoe ik vandaag ooit boos moet worden op die kinderen haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |