abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2010 @ 16:07:20 #176
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90182146
alles heeft een voor en een nadeel zullen we maar zeggen :)

Tis een kwestie van welke je wil zien he
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 20 december 2010 @ 16:14:39 #177
189961 ex
aperture science
pi_90182521
Ik heb in 4 maanden best goed leren koken haha
The cake is a lie!
pi_90183017
Macaroni en hoe je diepvriesmaaltijden kunt opwarmen? ;)
(owja; m'n ex heeft 1x in bijna een jaar tijd een diepvries-'iets' opgewarmd!)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90183248
Vandaag een gekke dag. Ik word overspoeld met alle vervelende trekjes die m'n ex had. Ik begin me nu zelfs af te vragen of ik niet veel beter af ben nu ;)
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 16:29:50 #180
189961 ex
aperture science
pi_90183369
Haha is toch juist goed :)? Dat je dat ziet.

En nee, ik kan allemaal nasi gerechten, aardappel gerechten en ovenschotels maken :).
The cake is a lie!
pi_90183861
Het is inderdaad fijn om hier even je hart te kunnen luchten, toch anders dan bij vrienden en familie. En ik vind het prettig hoe ik hier af en toe een slap in the face krijg, want dat is soms wel nodig.

Nou ben vanmiddag met mijn ouders wat inkopen gaan doen, ik voel me niet heel slecht nu, maar veel herinnerde me aan mijn ex. Boodschappen, Mediamarkt en al die films die we samen gezien hebben, blokker en de halve uitzet. :P Maar paar keer diep ademhalen helpt tot nu toe.
  maandag 20 december 2010 @ 16:57:27 #182
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90184996
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Het is inderdaad fijn om hier even je hart te kunnen luchten, toch anders dan bij vrienden en familie. En ik vind het prettig hoe ik hier af en toe een slap in the face krijg, want dat is soms wel nodig.

Nou ben vanmiddag met mijn ouders wat inkopen gaan doen, ik voel me niet heel slecht nu, maar veel herinnerde me aan mijn ex. Boodschappen, Mediamarkt en al die films die we samen gezien hebben, blokker en de halve uitzet. :P Maar paar keer diep ademhalen helpt tot nu toe.
ying yang...denk aan mooie dingen, zon, zee, strand.. lekker wijf 2 lekkere wijven kan jou het schelen wat het kost :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90186016
Heb ik ook gedaan hoor. En de min punten daar ook meteen aan relativeren. Ik vond boodschappen doen met haar oprecht leuk, maar misschien het idee, wat haar chaos irriteerde me daar wel. Net als met films we hebben er heel veel gekeken, wat ook leuk was, maar ik kon nooit eens een lekkere horror opzetten.
  maandag 20 december 2010 @ 17:49:25 #184
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90187503
dat bedoel ik... het heeft allemaal voor en nadelen

Bedenk me net trouwens dat ik dat eigenlijk nooit echt gehad heb... nooit echt geïrriteerd, dingen gelaten of iets dergelijks... wij waren wat dat betreft echt heel erg hetzelfde....raar
pi_90188721
Ik moet er ook echt bewust aan denken. Zijn dingen die ik niet erg vind hoor, maar ze waren er wel, maar geen relatie brekers. Werkt goed voor me tot nu toe, iedere keer als ik geen hap door me keel krijg en zo'n zwaar gevoel krijg, denk ik aan de problemen die er ook waren.
  maandag 20 december 2010 @ 18:34:32 #186
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90189499
tja problemen..... dat zij haar kleren wat minder snel opruimde als ik???
Als ik er goed over nadenk is dat eigenlijk wel het enige....
Haar gebrek aan seksueel initiatief...?? terug te voeren op haar vorige misbruikende relatie...

Ik weet het niet
pi_90189869
Poeh ben volgens mij hopeloos verliefd op het vrouwtje van afgelopen vrijdag. Moet je nagaan dat je 5 a 6 jaar achter iemand aanzit en dat er een moment is dat je gewoon lekker met haar zit te zoenen.
pi_90189982
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:43 schreef Male23 het volgende:
Poeh ben volgens mij hopeloos verliefd op het vrouwtje van afgelopen vrijdag. Moet je nagaan dat je 5 a 6 jaar achter iemand aanzit en dat er een moment is dat je gewoon lekker met haar zit te zoenen.
Wel on-topic blijven ;)
Strek je eens uit !
pi_90190075
Hehe nieuwe chicks zijn ook een onderdeel van de verwerking
  maandag 20 december 2010 @ 18:49:49 #190
189961 ex
aperture science
pi_90190189
Zo ook weer fijn thuis, wel fijn in een opgeruimd huis thuis komen :D.. Gaat hier nog steeds goed/prima dus ;)!
The cake is a lie!
pi_90190206
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Male23 het volgende:
Hehe nieuwe chicks zijn ook een onderdeel van de verwerking
Een chick? Je zit er 5 a 6 jaar achteraan! :s)
Strek je eens uit !
pi_90190292
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Een chick? Je zit er 5 a 6 jaar achteraan! :s)
Moet je altijd commentaar hebben op mijn posts :P.

Deze prinses dan, ook goed.
pi_90190372
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef Male23 het volgende:

[..]

Moet je altijd commentaar hebben op mijn posts :P.

Deze prinses dan, ook goed.
Geweldig! :D Zit je er 5 a 6jr achteraan, maak je er een rebound-chick van! lol!
Strek je eens uit !
pi_90190625
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Geweldig! :D Zit je er 5 a 6jr achteraan, maak je er een rebound-chick van! lol!
Niks rebound chick, dat was iemand anders ;). Het is ruim 9 maand uit. Ik heb alleen nog geen idee hoe zij over ons/mij denkt.
pi_90191630
Nou, m'n ex liet vandaag ook weer eens van zich horen. Ze smste of er nog wat post voor haar lag, dan wou ze het op komen halen. Ik heb terug gestuurd dat er alleen wat bladen voor haar lagen, en brieven van de belastingdienst. Kreeg ik weer terug: "ok dan kom ik het vanmiddag ophalen als ik tijd heb en je het goed vindt!" Xx" Ik heb terug geantwoord met een kort: "ok is prima hoor"

Nu was ik toch wel benieuwd of ze de brief (die ze zegt voor me geschreven te hebben een aantal weken terug) ergens had neergelegd. Maar nee, niks neergelegd. Eigenlijk kon het me ook weinig interesseren. Ik was toen ik vanaf m'n auto naar het huis liep zelfs aan het twijfelen of ik 'm wel moest gaan lezen als ie er lag. Ik zag wel dat ze de verjaardagskaart die ik van m'n eerste vriendin had gekregen had gelezen, want die was verplaatst. Vond ik ergens wel leuk, want het was echt een hele lieve kaart met een heel verhaal, en heel veel "Lieve D...." erin :P

Aan de andere kant kan het waar waarschijnlijk echt geen reet interesseren aangezien ze met haar gedachten toch bij iemand anders is, maar goed, het was even lekker omdat het verhaal extra positief voor mij geschreven was ;)
  maandag 20 december 2010 @ 19:26:17 #196
189961 ex
aperture science
pi_90192058
Ik zou daar denk ik best boos om worden.. Iets met privacy enzo.
The cake is a lie!
pi_90192244
Mjah kan ik me iets bij voorstellen, maar dan had ik die kaart maar beter op moeten ruimen en niet open en bloot op tafel, naast haar post moeten leggen, net als de rest van de kaarten. Ik had dat wel bewust gedaan, want elke keer als ik die kaarten en cadeau's zie als ik thuis kom word ik weer vrolijk.
pi_90192450
Omg, ik geloof nog steeds niet wat me een uur geleden is gebeurd...

De meesten van jullie hebben de ruzie tussen mij en m'n ex meegekregen. Ik voelde me er heel rot om en heb m'n excuses aangeboden om alles goed te laten gaan. Ik wil d'r niet kwijt, ook niet als beste vriendin. Ze had gisteravond nog een smsje gestuurd met 'We praten nog wel, ok? Komt allemaal wel goed'.
Ik stuur een heel smsje terug met weltrusten enz, heel lief en aardig. Geen reactie :r

Vandaag liep ik enorm te mokken over wat er gisteravond was gebeurd. Ik probeerde haar in m'n pauze op te bellen, maar ze liet niks van zich horen en nam niet op. Uiteindelijk maar wat ingesproken en dat ze zsm moest laten weten wanneer ik d'r kon bellen. Ze zat nog steeds bij die andere ex van d'r. Wat spookte ze uit toen ik d'r belde? Ze hoefde niet te werken of naar school, dus ik vraag het me af...

5 minuten voor einde werktijd smst ze "wat is er allemaal aan de hand"? Ik smste dr dat ik binnen 5 minuten zou bellen. Goed, ik liep m'n werk uit en belde haar op en zei: luister, ik heb morgen onverwachts vrij gekregen, kunnen we elkaar zien?
'Nee, ik ga morgen al naar Groningen toe... heb ik vandaag een beetje zo afgesproken'
Ik: Ow, leuk dat ik dat ook weet.. ik had namelijk even fatsoenlijk willen praten over de dingen die tussen ons spelen. Zoals je weet lukt ons dat face to face beter dan via zo'n kut telefoongesprekje, laat staan msn.
'Ten eerste hoef ik jou echt niet alles te vertellen en ten tweede heb ik geen zin dat je naar me toe komt om "te praten". Ik heb daar geen behoefte aan'
Ik: Ik probeer onze vriendschap, die voor jou ook zo belangrijk was, te redden door gewoon even alles rustig door te nemen.
'Dus als we niet praten, gaat onze vriendschap kapot? Leuk om te weten joh!'
Ik: Luister, je gaat eerst naar je andere ex en naar die gast in Groningen... beide zijn dat vrienden voor jou, NET ZOALS IK DAT BEN. Wat heb je er tegen om mij te zien? Heb ik soms wéér wat verkeerd gedaan?
'Je bent niet voor niets m'n ex, dat betekent dat ik geen zin in jou heb'
Ik: je bent nu bij je andere ex... daar heb je dus blijkbaar wel zin in
'Ik hoef jou geen verantwoording af te leggen! Je bent je constant met mijn leven aan het bemoeien!'
Ik: ik heb je nooit gezegd dat je bepaalde mensen wel of niet moet ontmoeten. Ik heb je altijd vrijgelaten in je keuzes. Het enige wat ik heb gedaan is af en toe mijn emoties erover geuit. Dat mag toch in een vriendschapsband? Jij doet overigens niets anders
'Ja maar dat is anders, ik ben niet degene waar je tegenaan hoeft te kankeren.. daar zoek je je maar iemand anders voor'
-zo ging dit even door-
'-naam van ex- komt nu net binnen van de hond uitlaten. We gaan zo eten, dus ik hang zo op'
(toen die ex binnenkwam, veranderde d'r toon en houding ineens heel sterk. Een stuk hartelozer en nog kutter dan het al ging)
Ik: kunnen we straks dan nog even bellen? Ik hoop gewoon dat we dit probleem op kunnen lossen
'JIJ hebt een probleem, niet ik. Je maakt er mijn probleem van door me zo te stalken. Ik vind m'n eten nu belangrijker dan jouw gezeik'
Ik: ik stalk je niet.. ik wil gewoon dat alles goed blijft tussen ons... alsjeblieft, laten we het straks even uitpraten
'NEE! je belt me niet. Je bent alleen maar aan het kankeren en aan het zeiken en als je me durft te bellen, dan bel ik de politie om te melden dat je me stalkt en lastigvalt'
Ik viel hier ff helemaal stil van... wat is dit voor absurde omgekeerde wereld? Ik probeer iets goed te maken en ze behandeld me op deze manier. Of die ex er iets mee te maken heeft, weet ik niet. Haar gedrag veranderde enorm toen die klootzak erbij kwam.
Ik: luister nou alsjeblieft... ik bedoel het echt goed, het spijt me dat ik doe zoals ik doe, maar begrijp me toch alsjeblieft
'Rens, ik ga eten'
Ik: *stilte*... smakelijk dan maar, en pas op jezelf de komende dagen in Groningen... ik hoop dat we elkaar nog kunnen spreken voordat je naar Hongarije gaat (komende vrijdag voor een week)
'Dankje, en of we elkaar nog spreken.. hoop er maar niet op'
Ik: 'geen dank... doei..'
'Doei'
*click*

Jankend ben ik naar huis gereden. Dit is toch gewoon zo afschuwelijk oneerlijk? Als ik de kracht had om d'r meteen los te kunnen laten deed ik het direct, maar ik kan het gewoon niet...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90192788
Tsja.... Een ex is niet zomaar een vriend als alle andere. Zal denk ik ook nooit een echte vriendschap worden, tenminste lijkt me heel moeilijk, degradatieverhaal enzo.

Heb weer een hoop bij te lezen als ik thuis ben, zit nu nog in Delft. Tentoonstelling was interessant :)
  maandag 20 december 2010 @ 19:46:47 #200
189961 ex
aperture science
pi_90193214
@Neo-Mullen
Tja, dat was ook wel te verwachten toch? Ik bedoel het is uit en je blijft maar contact met elkaar zoeken. Ze wil graag een vriendschap met je maar hoeveel vrienden spreek jij elke dag? Heel vaak? En hoe vaak sms je die ook constant of bel je ze? Bijna nooit toch? Dat doe je (zo komt het over, correct me if i'm wrong) nu wel bij je ex.

Geef haar even flink de ruimte en dan zal die vriendschap vanzelf komen als jullie allebei op hetzelfde punt er overheen zijn. Ik kon ook niet normaal met me ex eten/afspreken zonder een betoog te gaan houden waarom ze stom was en dat ze lief moest doen. Laatst realiseerde ik me ineens dat ze dat helemaal niet hoeft, ze is mij niks verschuldigd en ik haar niet. Het is uit, over.

We hebben elkaar toen 2 weken goed met rust gelaten en kunnen nu normaal een MSN gesprek houden. Ik heb zelf nog geen zin om haar te zien maar ook dat zal een keer wel weer komen.

Moraal van mijn verhaal, laat haar even los, gun haar wat ruimte dan zal die vriendschap wel weer komen.
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')