abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90167872
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ach het klinkt misschien raar, maar soms had ik nog wel eens gewild, dat mijn ex dit soort dingen bij mij had gedaan.
Het had dan in iedergeval aangegeven, dat ze er nog mee bezig was, dat ze bepaalde handelingen tegenover mij iniedergeval anders ''doet'', dan tegenover de gemiddelde normale persoon..

Mij mij was het toen het uitging meteen weer heel normaal en rustig. Ze nam geen contact meer op, maar als we elkaar tegen kwamen deed ze gewoon rustig, normaal en vriendelijk. Haar gedrag was, de dag nadat het uitging tot nu toe eigenlijk net alsof er nooit iets tussen ons is geweest.

Soms wou ik juist wel eens dat ze me had geblockt, roddels over me had verspreid en noem maar op, in mijn ogen had dat toch een aanwijzing geweest dat het iets met haar deed. Ik heb nooit een van die signalen ontvangen. Het ging uit, het contact stopte, verder niets.

Zal nooit vergeten, dat ik haar de dag nadat het uitging sms' te hoe het met haar ging. Ik voelde me helemaal in barrels, smst zij gewoon doodleuk terug '' Ja lig nu met een kruik op de bank tv te kijken, voelt nog een beetje vreemd allemaal'' Ik dacht echt wtf maarja :P
@Bartinhoo: Mag ik dan uit jouw post concluderen dat m'n ex nog erg met mij bezig is? Ze doet immers naar mij absoluut niet normaal! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 11:28:26 #152
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90167991
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Bartinhoo: Mag ik dan uit jouw post concluderen dat m'n ex nog erg met mij bezig is? Ze doet immers naar mij absoluut niet normaal! ;)
Dan geldt voor mij dezelfde vraag?!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90169342
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Naja dat kan je natuurlijk nooit zeker weten, niemand kan namelijk in haar hoofd kijken...

Wat in ieder geval wel zo is, is dat jij ''anders'' voor haar bent dan de gemiddelde jan lul, of dat nu in negatieve zin of positieve zin is doet er niet toe..

Ik vond het in mijn situatie behoorlijk klote dat ik nadat het uitging meteen transformeerde van haar '' alles, jongen waarmee ze het nooit uit zou maken, relatie die specialer was dan haar vorige relaties bla bla bla '' in iemand net zoals alle andere jongens.. Zo deed ze het althans wel voorkomen...

Tegen mij gedraagt ze zich sinds het uit is tot op de dag van vandaag precies hetzelfde als bij wijze van spreken tegen de groenteboer op de hoek, dat vind ik inderdaad wel eens frustrerend, vooral omdat de overgang zo groot is. Natuurlijk verandert gedrag wanneer een relatie uitgaat, maar als ik mijn situatie vergelijk met die van jullie hier dan is het bij haar wel heel drastisch veranderd..

Soms ben ik wel eens jaloers op die verhalen van jullie over exen die boos opbellen, die blokkeren, manipuleren etc :D Dan denk ik wel eens was ik nu zo niet boeiend om meteen als een lulletje rozenwater aan de kant te zetten..
Kennelijk wel...
  maandag 20 december 2010 @ 12:09:16 #154
189961 ex
aperture science
pi_90169844
Dat heeft ook 4,5 maand geduurd voordat ik zo met de situatie om kon gaan hoor. Ik kan nu heel rationeel over me ex denken. Zo van goh we zijn niet meer samen maar ik kan wel normaal tegen haar doen.

Jammer dat ze hetzelfde nog niet echt kan want ze begint net over me 2 dates van het weekend, bleek dat me Google calander nog geshared stond.. Oeps :')
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 12:13:05 #155
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90170009
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef ex het volgende:
Dat heeft ook 4,5 maand geduurd voordat ik zo met de situatie om kon gaan hoor. Ik kan nu heel rationeel over me ex denken. Zo van goh we zijn niet meer samen maar ik kan wel normaal tegen haar doen.

Jammer dat ze hetzelfde nog niet echt kan want ze begint net over me 2 dates van het weekend, bleek dat me Google calander nog geshared stond.. Oeps :')
Haha kan gebeuren.... was ze erg "pissig" :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 20 december 2010 @ 12:16:18 #156
189961 ex
aperture science
pi_90170162
Ik krijg er geen hoogte van, ze praat er nu nog steeds over. Ik had eerlijk verteld dat ze niet door gingen (ga niet stoerder doen dan ik ben ;)). Ze zegt dat ze niet op me let, en dat als ik het wil het gewoon moet doen. Maar ze was heel snel met het melden dat ze zelf niet date.

Volgens mij wilt ze nog steeds een deur open houden of zoiets, maar het maakt mij allemaal niet zoveel uit :), ik heb toch geen zin/behoefte aan een relatie/vriendin op het moment, ook niet aan een scharrel. Ik ben veel te blij dat ik eindelijk is tijd heb voor andere dingen :P.
The cake is a lie!
pi_90170192
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef ex het volgende:

Haha oeiiii...

Mja dat bedoel ik dus, zij heeft jou nog niet compleet los kunnen laten, en jij haar ook niet, anders postte je hier niet :P

Ik haar ook nog niet, anders was ik haar ook niet, maar zij mij wel, 6 maanden geleden al...

Heb haar de dag nadat het uit was een sms gestuurd, dat ik nog even wou praten. Zo gezegd zo gedaan, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe het was gelopen als ik haar die dag erop geen sms had getuurd, misschien had ik dan zelfs helemaal niets meer van haar gehoord....

Toch blijf ik het raar vinden.. Waarom kan een leuk sms' je van hey hoe gaat het, hoe bevalt het in amsterdam oid er niet af? Zij was juist degene die claimde goede vrienden te willen blijven....
pi_90170351
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef ex het volgende:
Ik krijg er geen hoogte van, ze praat er nu nog steeds over. Ik had eerlijk verteld dat ze niet door gingen (ga niet stoerder doen dan ik ben ;)). Ze zegt dat ze niet op me let, en dat als ik het wil het gewoon moet doen. Maar ze was heel snel met het melden dat ze zelf niet date.

Volgens mij wilt ze nog steeds een deur open houden of zoiets, maar het maakt mij allemaal niet zoveel uit :), ik heb toch geen zin/behoefte aan een relatie/vriendin op het moment, ook niet aan een scharrel. Ik ben veel te blij dat ik eindelijk is tijd heb voor andere dingen :P.
Als ze je letterlijk zegt dat ze niet op je let doet ze dat juist wel. De enige die ze dan eigenlijk wil overtuigen van het tegendeel is zichzelf.... had ze werkelijk niet op je gelet of het niet 'boeiend' gevonden dan had ze het niet ter sprake gebracht. (He? Ik kan weer zien! :) )
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 12:25:59 #159
189961 ex
aperture science
pi_90170546
Nou ja ik zei dat ik eigenlijk nog geen zin had in dates, en ook door de sneeuw, en dat ze dat zelf had kunnen zien omdat me auto ingesneeuwd voor de deur stond. Toen zei ze heel stoer:

"Dat kan, zo goed let ik niet op je.."
"Als je het wilt doen gewoon doen hoor.."
"De bus rijd ook nog.."

Ik weet niet wat ze er mee bedoelt of probeert te zeggen, ik weet alleen maar dat het contact voor het eerst (voor mij :P) niet vervelend aan voelt en dat ik er weinig emoties bij heb. En dat ik niet de motivatie voel en de drang om het kapot te analyseren. Ik had ook niet de behoefte om te vragen of ze zelf aan het daten was, al zei ze dat zelf niet :P.
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 12:27:18 #160
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90170606
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Als ze je letterlijk zegt dat ze niet op je let doet ze dat juist wel. De enige die ze dan eigenlijk wil overtuigen van het tegendeel is zichzelf.... had ze werkelijk niet op je gelet of het niet 'boeiend' gevonden dan had ze het niet ter sprake gebracht. (He? Ik kan weer zien! :) )
Helemaal gelijk denk ik..........hoe harder ze roepen dat het niet zo is hoe meer het vaak wel is.....
  maandag 20 december 2010 @ 12:29:54 #161
189961 ex
aperture science
pi_90170731
Ik ben er ook niet over heen dat me relatie weg is, dat ik alleen woon en hoe ze het heeft gedaan.
Maar over haar als persoon ben ik dus blijkbaar wel heen, anders had ik ook wel gevraagd of ze aan het daten was en noem maar op.. Het boeit me gewoon niet meer zoveel merk ik..

Bedenk me net, als ze niet op me let, en als ze niks meer om me geeft waarom heeft ze dan die agenda uit haar agenda gegooid, zoals ik zelf 3 maanden terug al heb gedaan :')
The cake is a lie!
pi_90170772
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef ex het volgende:
Nou ja ik zei dat ik eigenlijk nog geen zin had in dates, en ook door de sneeuw, en dat ze dat zelf had kunnen zien omdat me auto ingesneeuwd voor de deur stond. Toen zei ze heel stoer:

"Dat kan, zo goed let ik niet op je.."
"Als je het wilt doen gewoon doen hoor.."
"De bus rijd ook nog.."

Ik weet niet wat ze er mee bedoelt of probeert te zeggen, ik weet alleen maar dat het contact voor het eerst (voor mij :P) niet vervelend aan voelt en dat ik er weinig emoties bij heb. En dat ik niet de motivatie voel en de drang om het kapot te analyseren. Ik had ook niet de behoefte om te vragen of ze zelf aan het daten was, al zei ze dat zelf niet :P.
Geweldig! Vrouwen zien alles en reken er maar op dat zij je ingesneeuwde auto allang gezien had ;)
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 12:36:05 #163
189961 ex
aperture science
pi_90170989
Ja, nou ja nogmaals als ze niet op me lette, of dat niet zou willen had ze die agenda wel weg gegooid, dus stiekem had ze daar toch nog behoefte aan :). Ze nodigde ook uit op Facebook, ze blijft ook contact zoeken.

Mevrouw roept steeds a, maar stiekem wil ze b.. De reden dat ze niet verder zou willen is ook omdat ze bang is dat we weer veel ruzie krijgen zoals de laatste paar weken.. Daar ben ik ook bang voor, en daarnaast hou ik ook niet meer van haar. Dus verder gaan is voor mij sowieso geen optie :').
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 12:42:06 #164
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90171242
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef ex het volgende:
Ja, nou ja nogmaals als ze niet op me lette, of dat niet zou willen had ze die agenda wel weg gegooid, dus stiekem had ze daar toch nog behoefte aan :). Ze nodigde ook uit op Facebook, ze blijft ook contact zoeken.

Mevrouw roept steeds a, maar stiekem wil ze b.. De reden dat ze niet verder zou willen is ook omdat ze bang is dat we weer veel ruzie krijgen zoals de laatste paar weken.. Daar ben ik ook bang voor, en daarnaast hou ik ook niet meer van haar. Dus verder gaan is voor mij sowieso geen optie :').
Dan is het makkelijk.... gewoon over!!

Wou dat ik dat kon zeggen
  maandag 20 december 2010 @ 12:49:17 #165
189961 ex
aperture science
pi_90171546
Het is ook over, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat ze gewoon recht heeft op de hond af en toe :) gewoon 1 of 2 dagen per week, als ze dat zelf nog wilt. Verder is het voor mij ook handig als ze af en toe is op kan passen op hem.

En tja ik vind haar nog steeds wel tof als persoon. Dus opzich wil ik wel contact houden, ik merk dat ik daar wel klaar voor ben nu.
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 12:50:40 #166
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90171598
@ex bedoelde ook over als in relatie... hoe en of er verder contact etc is heeft daar niks mee te maken....
Als je de relatie kunt loslaten kun je nog prima met elkaar omgaan denk ik zo.....die klik is er altijd nog wel
pi_90173900
@ ex : Ik vroeg me even af: meen je nou wat je zegt ofniet ?:P
Ik bedoel, wat kan jou het nou schelen of ze die hond af en toe nog ziet ja of nee...
Imo ben je zolang je hier nog ( behalve voor anderen ) post, niet over haar heen...

Herken het zelf ook hoor, heb ook perioden waarin ik zeg dat ik het een tof mens vind, maar stiekem denk ik dan dat ik ook graag weer met haar af zou willen spreken ofzo. Ideale situatie zou voor mij zijn om ong. 1 keer in de maand eens af te spreken ofzo, relatie hoef ik niet met haar...
Maar zoiets werkt niet natuurlijk, al helemaal niet wanneer een van beide partijen een nieuwe vriend of vriendin krijgt...

Ik twijfel ook soms... Kunnen we nu echt zo normaal met elkaar omgaan, of spelen we dat? Als ik haar spreek ben ik heel nonchalant en luchtig, maar ik sta wel half te trillen op mn benen mietje dat ik ben :D
En toen ik haar laatst zag in de snackbar merkte ik ook duidelijk aan haar dat ze zich geen houding wist te geven eigenlijk...
  maandag 20 december 2010 @ 13:53:13 #168
189961 ex
aperture science
pi_90174548
@Bartinhoo: Ik had al 2 weken geen contact gehad, en voelde me er best naar over, omdat ik dacht dat ik nog heel veel voor haar voelde. Gek genoeg heeft het contact van vanochtend er voor gezorgd dat ik er achter ben dat ik dus niks voel. Het kan er door komen dat ik op me werk zit hoor.

En de hond, tja we hebben hem samen gekocht 2,5 jaar geleden en ik ben niet zo'n klootzak die hem van haar weg wil houden. Verder kan het ook handig zijn voor mij op dagen dat ik wil overwerken.. Snap je? Ik denk daar meer praktisch over dan emotioneel.

Ik denk dat de echte test is, haar zien :) als ik dan denk mwah, dan ben ik er wel ver over heen denk ik :).

En het posten hier tja, het is gewoon fijn om af en toe je verhaal te doen, ook zonder dat het over haar gaat vind ik dat fijn :D.. Hebben jullie dat niet dan?
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 14:05:07 #169
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90175117
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:
@Bartinhoo: Ik had al 2 weken geen contact gehad, en voelde me er best naar over, omdat ik dacht dat ik nog heel veel voor haar voelde. Gek genoeg heeft het contact van vanochtend er voor gezorgd dat ik er achter ben dat ik dus niks voel. Het kan er door komen dat ik op me werk zit hoor.

En de hond, tja we hebben hem samen gekocht 2,5 jaar geleden en ik ben niet zo'n klootzak die hem van haar weg wil houden. Verder kan het ook handig zijn voor mij op dagen dat ik wil overwerken.. Snap je? Ik denk daar meer praktisch over dan emotioneel.

Ik denk dat de echte test is, haar zien :) als ik dan denk mwah, dan ben ik er wel ver over heen denk ik :).

En het posten hier tja, het is gewoon fijn om af en toe je verhaal te doen, ook zonder dat het over haar gaat vind ik dat fijn :D.. Hebben jullie dat niet dan?
hier ff je hart luchten is ideaal... ben er speciaal voor hierheen gekomen :)
  maandag 20 december 2010 @ 14:21:16 #170
189961 ex
aperture science
pi_90176005
Ja precies :). Ik hoor nu niks meer van der, (ze is wel online maar zegt niks) en ik vind het prima :).. Ben me gewoon weer op me werkzaamheden gaan storten.

Misschien ben ik er nog niet overheen, maar ik heb veel & veel minder behoefte aan haar.
The cake is a lie!
pi_90177157
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:
Ja precies :). Ik hoor nu niks meer van der, (ze is wel online maar zegt niks) en ik vind het prima :).. Ben me gewoon weer op me werkzaamheden gaan storten.

Misschien ben ik er nog niet overheen, maar ik heb veel & veel minder behoefte aan haar.
Het lijkt me zo'n fase waarvan je kunt zeggen "Het is wel over maar nog niet voorbij".
Ik kon wat vroeger naar huis en bij de supermarkt weer 's een soort grillworst gekocht. Grillworst die ik altijd al haalde maar die m'n ex heerrrlijk vond. Het gaf toch weer even een extra gedachte...de herinnering aan haar en haar "jahoe!" als ze die grillworst ontdekte in m'n koelkast Uiteindelijk heb ik er vandaag twee van gekocht ;)
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 14:43:51 #172
189961 ex
aperture science
pi_90177307
Oh, als ik boodschappen doe tegenwoordig denk ik "dat is goedkoop!" :')

Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ze nog niet helemaal volwassen is, als je daar mee om kan gaan is het best een leuk wijf, maar zeker geen relatie materiaal :D.
The cake is a lie!
pi_90181482
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef ex het volgende:
Oh, als ik boodschappen doe tegenwoordig denk ik "dat is goedkoop!" :')

Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ze nog niet helemaal volwassen is, als je daar mee om kan gaan is het best een leuk wijf, maar zeker geen relatie materiaal :D.
Herkenbaar :)
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 15:56:33 #174
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90181578
de boodschappen zijn inderdaad goedkoper.... maar ja moet ook vaker zelf koken
pi_90181992
dat deed ik altijd al, m'n ex was te l... om te koken en ik vind het niet erg, kan best goed koken ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')