Bart zie je wel!!!! Ik zeg goed bezig kerel.... en ach zo'n tentamen daar kom je wel overheen....zoiets heet herkansing (niet reboundquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:08 schreef Bartinhoo het volgende:
YESSS wat voel ik me opeens lekker vanochtend zeg
Opstaan was normaal altijd het kutste moment van de dag, voel me nu echt super!
Ben erachter gekomen dat ik gevoelens heb voor een meid, niet diegene waarmee ik sms, maar wel eentje waar ik een paar weken geleden mee heb gezoend. Heb haar sindsdien alleen nog via facebook gesproken, maar volgens haar beste vriendin vindt ze me leuk, en met oud en nieuw komt ze dus heb er zin in
Tentamen gisteren goed gemaakt, alleen die van vandaag ga ik verkloten maargoed dat mag de pret niet drukken... Best freaky dat ik dat gevoel wat ik nu heb voor mn relatie heel vaak had, maar nu heeft het dus een half jaar (! ) moeten duren voordat ik weer eens echt zin in dingen heb...
Valt me trouwens op dat hier enorm veel gepost wordt de laatste 2/3 dagen, kerstkriebelss ?
Harry het moment om een hobby buitenshuis te gaan zoeken, vaker naar de kroeg te gaan, en dingen gewoon in het algemeen buiten te doen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:29 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Goede morgen.
Ik heb me toe straks in bed gerealiseerd dat ik misschien eigenlijk mijn ex niet specifiek mis. Dat er ook genoeg minpunten waren, maar dat ik op een punt in mijn leven zit waar ik zoveel liefde te geven heb. Ik geef gewoon graag liefde. En ik zie er tegen op om een nieuw meisje te vinden.
Mijn vrienden groep is al helemaal uit elkaar gevallen de laatste jaren, mijn werk doe ik thuis, en ik sport op moment ook thuis. Heel raar en toch wel rot gevoel.
Waarheid als een koe. Ik zou ook best wel weer eens naar de kroeg willen, of weer ergens gaan fitnessen ipv thuis. Al heb ik op moment nog een goede maat over uit een groep die ooit uit een man of 6 bestond en voor verschillende redenen totaal geen contact meer mee heb. Lijkt me ontzettend ackward om alleen dat soort dingen te gaan doen, aangezien die ene maat niet echt zin heeft in sport of uitgaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
Harry het moment om een hobby buitenshuis te gaan zoeken, vaker naar de kroeg te gaan, en dingen gewoon in het algemeen buiten te doen.....
Ik had dat gevoel ook en als je een beetje je best doet ken je ineens best wel veel mensen.... om gewoon leuke dingen mee te doen.... Uiteraard moet je uiteindelijk ook op je zelf kunnen zijn en dingen zelf kunnen doen maar naar buiten gaan is vaak makkelijker als het lijkt hoor
Daar ben ik ook maar mee bezig, kijken of ik wat mensen van weleer kan opvissen. Bedankt man het is toch wel fijn om hier af en toe even te zeiken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef ennudan het volgende:
Sporten kun je altijd alleen... doe je nu ook...
grote kans dat je daar wel iemand tegen komt...
En uitgaan ach,... das gewoon een kwestie van wat mensen bellen...
Ik ging tot een paar weken terug ook weinig uit maar heb wat mensen gebeld en heb het geluk dat er ook 1 vrijgezelle vriend tussen zit... we zijn dus iedere week op stap
Tja de kans is natuurlijk aanwezig dat ik zo nu en dan weer een terugval krijg...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef ennudan het volgende:
[..]
Bart zie je wel!!!! Ik zeg goed bezig kerel.... en ach zo'n tentamen daar kom je wel overheen....zoiets heet herkansing (niet rebound)
Een half jaar geduurd? ok dan heb ik nog 3 maanden te gaan.....dat gaat me lukken!
Niet gemixt, ik drink meestal niet alleenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:06 schreef ennudan het volgende:
@ ex goed bezig.... hoewel whiskey en red bull me geen goeie combi lijkt..... zeker niet als je een single malt om zeep helpt daarmee (maar goed das een ander verhaal)
Zuipen lost niks op.... drinken is wel eens gezelligquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik was me laatst ook aan het bedenken me helemaal klem te zuipen, maar toch maar niet gedaan. Ik heb in mijn pubertijd al veel te veel gezopen.
:| neeee! het gaat al beter hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb er vaak meer last van op momenten dat ik alleen ben.. En in de ochtend ben ik vaak alleen. Misschien dat ook dat er mee te maken heeft! Straks gewoon je dingen gaan doen, dan gaat het vast goed komen. Anders krijg je weer een schop onder je kont!
Mij maakt het niet uit hoever ik moet rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Mannen mannen.. Ik zou het lijstje makenHaha ik wil ook wel het stappen regelen hoor, daar niet van :p
De plaats moet dus tussen Breda en limburg liggen.. Naja alhoewel.. Ex kwam uit Amsterdam.. Hmm ff denken wat denken we van Den Bosch? Suggesties zijn zeer welkom! En mensen die mee willen ook!
Edit: de kids hebben het inderdaad rustig :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |