quote:
Nu mag je je een topic lang schamen, en dan zand eroverquote:
Haha ja ik ook, sinds gisteren weer aanwezig. In Februari afstuderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer stage.. daarom ben ik hier eigenlijk.
Want anders mag je hier niet postenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer stage.. daarom ben ik hier eigenlijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, sinds gisteren weer aanwezig. In Februari afstuderen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want anders mag je hier niet posten![]()
boksquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, sinds gisteren weer aanwezig. In Februari afstuderen.
Tik hem aan ouwequote:
Revange.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had een mooierde club gehoopt idd..
Nee, daarom ben ik ook een tijdje niet geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want anders mag je hier niet posten![]()
quote:DEN HAAG - De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet.
Schaam je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook een tijdje niet geweest
Geen last van afkickverschijnselen gehad?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen last van afkickverschijnselen gehad?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen last van afkickverschijnselen gehad?
Twee uur overgedaan van huis naar Leiden te rijden.. normaal iets van 45 minuten in de ochtendspitsquote:
Ben je lekker mee dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Twee uur overgedaan van huis naar Leiden te rijden.. normaal iets van 45 minuten in de ochtendspits
Beter langzaam rijden dan veel ongelukken krijgen en nog meer vertraging krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Komt vooral van die falers die 20km per over de A4 rijden, vanwege een beetje sneeuw
Meestal zijn het juist de mensen die 20km per uur over de snelweg rijden diegene die de ongelukken veroorzaken. Die maken dan ook opeens rare manoevresquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Beter langzaam rijden dan veel ongelukken krijgen en nog meer vertraging krijgen.Dat vind ik iig.
Thanks, gelukkig heb ik winterbanden er onder liggen.. (maar dan kan je eveneens mee crashen)quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef L.no het volgende:
Oh, ja, dan wens ik jou sterkte voor de rest van deze winter, PB.
Gemaakt door ons allen donroyco!quote:
Wehehe ik zie voornamelijk mensen die te snel rijden en niet snel genoeg kunnen remmen die ongelukken hebben..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal zijn het juist de mensen die 20km per uur over de snelweg rijden diegene die de ongelukken veroorzaken. Die maken dan ook opeens rare manoevres
Nou ik reed anders vandaag 2 over het fietspad en toch ging ik nog onderuitquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Komt vooral van die falers die 20km per over de A4 rijden, vanwege een beetje sneeuw
Conclusie; glad is glad en hoe je ook rijdt het gaat uiteindelijk om geluk hebben of nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ik reed anders vandaag 2 over het fietspad en toch ging ik nog onderuit
En is je schade veel groter als het mis gaat, mmhmmh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Ga nou gewoon op vier wielen rijden, dan val je ook niet om. En zit je warm en droog
Niet met die roestbak van mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En is je schade veel groter als het mis gaat, mmhmmh.
quote:
Het is geen kleintje, maar hij is wel groter dan Dean.. de piek is bijna op het plafond.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best wel een grote of lijkt dat maar zo?
Vrij royale boom jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best wel een grote of lijkt dat maar zo?
Hai hè!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Houniet het volgende:
Nou ik ben weg, tot over een paar dagen.
Doe ze de groetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Houniet het volgende:
Byequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Houniet het volgende:
Bullshit je past zelfs in mijn 107 zonder dakraam en uitsparing!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Bravebart het volgende:
Neehoor, ook in een kleine auto, als er maar een dakraam in zit en een uitsparing voor m'n voeten.
en daarom ben ik ook all risk verzekerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En is je schade veel groter als het mis gaat, mmhmmh.
Oh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bullshit je past zelfs in mijn 107 zonder dakraam en uitsparing!
Unstoppable.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:05 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemiddag!
Iemand nog een suggestie voor een goede film die ik zo kan gaan kijken?
Dat mag best in het weekendquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Tijd gaat best langzaam vandaag.
Naja, kan toch best, voor de relatie? Slippertje op de eerste date, hop zwanger!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_gb_zijn_14.html
Wat mij helemaal verbaasde was dit
De jongste ouders van Groot-Brittannië zijn 14 jaar oud. Moeder April was 13 toen ze zwanger raakte. Op 15 november werd het kind geboren.
Sinds september hebben vader Nathan en April een relatie. Eén keer gebruikte Nathan een condoom, maar dat vond hij "niet prettig". Dus dan maar
Of ze hebben het voor de relatie gedaan... of.... is dat kind wel heel snel geboren
Weer een gevalletje goed gejat.. slecht vertaald... Want ze hebben al sinds sep 2009 een relatie
Wees er maar trots op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef PieterBas het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_gb_zijn_14.html
Wat mij helemaal verbaasde was dit
De jongste ouders van Groot-Brittannië zijn 14 jaar oud. Moeder April was 13 toen ze zwanger raakte. Op 15 november werd het kind geboren.
Sinds september hebben vader Nathan en April een relatie. Eén keer gebruikte Nathan een condoom, maar dat vond hij "niet prettig". Dus dan maar
Of ze hebben het voor de relatie gedaan... of.... is dat kind wel heel snel geboren
Weer een gevalletje goed gejat.. slecht vertaald... Want ze hebben al sinds sep 2009 een relatie
Op hun 14e, hahahaquote:
maar dan hebben ze waarschijnlijk wel al kleinkinderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op hun 14e, hahahaDie hebben op hun 21ste hun midlifecrisis en zijn op hun 26ste dood
Theoretisch nog goed mogelijk ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef jna het volgende:
[..]
maar dan hebben ze waarschijnlijk wel al kleinkinderen
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, kan toch best, voor de relatie? Slippertje op de eerste date, hop zwanger!
Ja nee daar heb je wat aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef jna het volgende:
[..]
maar dan hebben ze waarschijnlijk wel al kleinkinderen
Inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 09:52 schreef jna het volgende:
Heeft de arena een dak, wordt het nog afgelast![]()
Is je toffe zondag mooi in de sneeuw gevallen!quote:Op zondag 19 december 2010 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.Helemaal uitgekeken naar deze wedstrijd gaat ie niet door.
![]()
quote:Verkeerssituatie 19-12-2010 11:02
Meldingen: 1
Totale lengte: 0 km
En de NS is ook al het spoor bijster!quote:Op zondag 19 december 2010 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is je toffe zondag mooi in de sneeuw gevallen!
OMG inderdaad, er rijden alleen stoptreinen van en naar Delft zie ikquote:
Inderdaad, moet ik weer iets anders gaan verzinnen om te doen vandaag.quote:Op zondag 19 december 2010 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is je toffe zondag mooi in de sneeuw gevallen!
en daar ben ik speciaal voor thuisgeblevenquote:Op zondag 19 december 2010 09:52 schreef jna het volgende:
Heeft de arena een dak, wordt het nog afgelast![]()
Gaat de NS hier toch behoorlijk door het ijs met hun... wij zijn klaar voor de winterquote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG inderdaad, er rijden alleen stoptreinen van en naar Delft zie ik
Maar ze zijn niet voorbereid op deze extremen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat de NS hier toch behoorlijk door het ijs met hun... wij zijn klaar voor de winter
Mwa, de winterdienstregeling bestond geloof ik uit het inzetten van pendelende stoptreinen, om de heisa beperkt te houden. Nou, dat gaat ze prima af, die stoptreinenquote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat de NS hier toch behoorlijk door het ijs met hun... wij zijn klaar voor de winter
Vooral in Utrecht stoppen ze jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, de winterdienstregeling bestond geloof ik uit het inzetten van pendelende stoptreinen, om de heisa beperkt te houden. Nou, dat gaat ze prima af, die stoptreinen
Ik zie dat ze 'materieel- en infrastoringen' hebbenquote:
Dus krijgt ProRail de schuldquote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie dat ze 'materieel- en infrastoringen' hebben
Weinig sneeuw, wel veel koffiequote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
Woei, vanavond gaat Houniet zijn kerstboom posten.
Voor mij anders ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef L.no het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN KOU.
Dit is geen weer voor een negerin. Damnit!
Jij bent een verkapte neger.quote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij anders ook niet.
Ja, diep van binnen wel, daarom wil ik ook naar het Zuiden.quote:
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, diep van binnen wel, daarom wil ik ook naar het Zuiden.
quote:
Maar niet zo koud als hier. En van mij hoeft het ook weer niet te warm te zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Zuiden als in Down Under? Daar kan het ook koud zijn
Net een heel klein stukje trekt er overquote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, WAAR IS BELGIË EN MIJN OUDERS ZIJN OOK VERDWENEN!!1
He, jammer dat het niet deze kant uitkomt. Ik wilde kijken of we de halve meter kunnen halenquote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, WAAR IS BELGIË EN MIJN OUDERS ZIJN OOK VERDWENEN!!1
quote:Op zondag 19 december 2010 15:25 schreef jna het volgende:
Hey, de buren hebben de oude Volkswagen bus ingeruild voor een nieuwe
quote:Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef L.no het volgende:
Houniet, gaat jouw kerstboom ook vet lekker ruiken?
Ik zie geen oranje en ook geen geel.quote:
Hupquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Houniet het volgende:
Mén ik moet nog een opdracht voor school afmaken, maar zo geen zin in hé. Wat een kut-drempel altijd, om te beginnen.
Minimaal 3000 woorden, ik heb er al 1444quote:
en gelijk allemaal excuses zoeken om maar niet aan de opdracht te beginnen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:28 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het mogelijk, toetsenbord en muis tegelijk leeg. Verder op me laptop.
Na het eten maak ik de opdracht wel af. Werd net ook gebeld of ik vannacht 2 maten kan ophalen, ergens bij een vage apreski party.
Ik ga hem maken voordat ik de jongens oppik.quote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en gelijk allemaal excuses zoeken om maar niet aan de opdracht te beginnen.
Hoop ik voor die jongens dat het niet de hele avond duurt.quote:Op zondag 19 december 2010 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga hem maken voordat ik de jongens oppik.
Haha nee, ik schat zo'n 2.5 uur nog. Ik heb al wel de pic van mijn boompjequote:Op zondag 19 december 2010 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoop ik voor die jongens dat het niet de hele avond duurt.
POSTEN!quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha nee, ik schat zo'n 2.5 uur nog. Ik heb al wel de pic van mijn boompje.
quote:
Fijne mix ouwequote:
Ah thnx man, kort maar oké.quote:
Klein maar fijn, heb hem al 10 jaar ofzoquote:
Ja, dat zeg ik om jullie te troosten, stiekem weet ik wel beterquote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat wordt gezegd door een neger.
1 van die gasten kwam toch ook wel eens hier in de SC?quote:Party Animals mishandeld bij show
Van onze redactie
De Party Animals zijn zaterdagnacht tijdens een optreden in Groningen door hun publiek mishandeld.
Dit laat de politie weten. Het concert van de hardcoreband liep volledig uit de hand toen een paar toeschouwers glazen en andere voorwerpen naar de mannen begonnen te gooien. De bandleden, die in de jaren negentig enkele grote hits scoorden waaronder I wanna be a hippy, raakten hierop slaags met ongeveer vijftien mensen uit het publiek.
Het gevecht ging er zwaar aan toe. De muzikanten liepen letsel aan hun neus, hoofdpijn, bloedlippen en kneuzingen op. Het optreden werd verder afgelast en de groep keerde gewond terug naar huis.
De band zal aangifte doen tegen de raddraaiers en de politie heeft een onderzoek ingesteld naar het incident.
Dus door het slechte weer rijden er 2 keer zo weinig treinenquote:Op maandag 20 december rijdt op de volgende trajecten ieder half uur een Intercity in plaats van ieder kwartier:
=blaat=
(...)
Tevens rijdt er op het traject Rotterdam - Maassluis West ieder half uur een Sprinter in plaats van ieder kwartier.
Sowieso moet je niet naar Maassluis of Rotterdam willenquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus door het slechte weer rijden er 2 keer zo weinig treinenIk snap de link niet
Het geldt ook voor Den Haag, Amsterdam en nog wat andere trajectenquote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso moet je niet naar Maassluis of Rotterdam willen
of beter gezegd.. alleen de trein Rotterdam - Hoek van Holland rijdtquote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef jna het volgende:
[..]
Let me know when it is good to go....quote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
1 van die gasten kwam toch ook wel eens hier in de SC?
quote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ze hebben er wel een goeie ijswinkelquote:
btw het ligt niet aan het slecht weer... het ligt meer..dat er iemand onder een trein ligt.. en het blijkbaar ook niet meer wil na vertellenquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus door het slechte weer rijden er 2 keer zo weinig treinenIk snap de link niet
Dat is nu bij Maassluis ja, maar dat ging over morgenquote:Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
btw het ligt niet aan het slecht weer... het ligt meer..dat er iemand onder een trein ligt.. en het blijkbaar ook niet maar wil naar vertellen
Ome Trentquote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Houniet het volgende:
Mooi, Trentemoller in de speler en huiswerk maken.
Gegroet.
Joa, ik zou ook zo'n eentje gekocht hebben als ik op mezelf zou wonen/bij mijn ouders woonde. Mijn ouders hebben wel een grote, maar zo'n kleintje is wel leuk voor mijn kamer.quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klein maar fijn, heb hem al 10 jaar ofzo.
Cool.quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Net kerstconcert gehad, had een solo die super goed gingMn ma heeft het opgenomen dus ff uploaden op youtube
Wat een sneeuw trouwens
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Net kerstconcert gehad, had een solo die super goed gingMn ma heeft het opgenomen dus ff uploaden op youtube
Wat een sneeuw trouwens
Dien!quote:
Beetje jammer dat ze de eerste paar sec niet heeft want de solo is niet zo super langquote:
Niks.quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Hoe is het daar sneeuwtechnisch in het verre noorden?
Dat is wel beter danquote:
Ja, nog maar 1 week en dan ben ik er voor goed vanafquote:
Ach als je dan maar niet de verkeerde baan kiestquote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel beter danIk moet nog maar zien of ik morgen een poging ga wagen om naar school te gaan. Hier ligt zeker 5 tot 10cm op alle wegen, als t vannacht lekker vriest kan ik morgen schaatsend naar school
En dat zouden we natuurlijk niet willenquote:Op zondag 19 december 2010 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach als je dan maar niet de verkeerde baan kiest.. voor je het weet kom je dan dagelijks op TV met je witte onderbroek...
Dan zou ik uit mijn bed willen...quote:
Dat is vroeg man, ik blijf langer in bed denk ik.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is vroeg man, ik blijf langer in bed denk ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is vroeg man, ik blijf langer in bed denk ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben nog een kipje voor jou over.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef jna het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:UbeO6CYxbK-UwM:http://swinginsixties.com/black-power.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik ben nog een filmpje aan het uploaden. Is een leuke medley van allemaal kerstliedjes als swing versiequote:
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben nog een filmpje aan het uploaden. Is een leuke medley van allemaal kerstliedjes als swing versie
Slaapse.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex
Nu naar bed.
Weltrusten allemaal
SHit, ik loop weer in op bartquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
Top 10 Posters
1 Luctor.et.Emergo - 27289
2 Piles - 24734
3 PieterBas - 24695
4 The_Dean - 21638
5 Psychonikeo - 20149
6 Bravebart - 18745
7 jna - 18663
8 Puala - 14020
9 L.no - 13518
10 Californium - 13267
Oh ik merk nu pas dat ik nu al 9e ben.
En dat Piles alleen nog maar meeleest ipv meepostquote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
Jullie hebben allemaal mazzel dat ik van account veranderd.
We hebben maar een handvol topics gepost toen jij weg was. Speciaal voor jou.quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks mijn afwezigheid sta ik nog onbedreigd op 1.
Klopt, we hebben dat ook besproken via PM's. Anders zouden er te veel posts in de topics komenquote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben maar een handvol topics gepost toen jij weg was. Speciaal voor jou.
Truequote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
En dat Piles alleen nog maar meeleest ipv meepost
Daarom.quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, we hebben dat ook besproken via PM's. Anders zouden er te veel posts in de topics komen
Dat zouden we hem toch helemaal niet vertellen!quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, we hebben dat ook besproken via PM's. Anders zouden er te veel posts in de topics komen
Het steeg 'm naar zn kop! Even met beide voetjes op de grond zetten.quote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zouden we hem toch helemaal niet vertellen!
quote:Op zondag 19 december 2010 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Het steeg 'm naar zn kop! Even met beide voetjes op de grond zetten.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben maar een handvol topics gepost toen jij weg was. Speciaal voor jou.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:51 schreef DjRex89 het volgende:
En nu ga ik douchen en naar bed, ben moe![]()
Ben benieuwd hoe de weg er morgen uit ziet![]()
Weltruste!
gelukkig sta ik er niet in!quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
Top 10 Posters
1 Luctor.et.Emergo - 27289
2 Piles - 24734
3 PieterBas - 24695
4 The_Dean - 21638
5 Psychonikeo - 20149
6 Bravebart - 18745
7 jna - 18663
8 Puala - 14020
9 L.no - 13518
10 Californium - 13267
Oh ik merk nu pas dat ik nu al 9e ben.
Kon ik ook maar thuiswerken... Maar thuiswerken als je in een winkel werkt gaat wat moeilijkquote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de tandarts. Alles was weer goed.![]()
Mag van mijn werk vandaag thuis werken, dus hoef ik nu niet meer door die kou.
Thuiswerken in een winkel is inderdaad niet zo makkelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kon ik ook maar thuiswerken... Maar thuiswerken als je in een winkel werkt gaat wat moeilijkGelukkig is het niet zo ver dus kan ik lopen
Gefeli man.quote:Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig sta ik er niet in!
Zou wel zonde zijn als je voor niks bent gekomen danquote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
3 van de 30 mensen en nog geen prof bij college, wat een mieten
Inderdaad. De verwarming staat hier vol open en nog heb ik het steenkoud.quote:
Mja, maar zonder docent is er ook weer zo weinig aanquote:Op maandag 20 december 2010 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als je voor niks bent gekomen dan
succesquote:Op maandag 20 december 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar zonder docent is er ook weer zo weinig aan
Maar weer naar huis dus...
Ik zou klagen bij de docent en een half punt hoger eisenquote:Op maandag 20 december 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar zonder docent is er ook weer zo weinig aan
Maar weer naar huis dus...
Geluktquote:
We zitten niet op InHolland hèquote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou klagen bij de docent en een half punt hoger eisen
Daar krijg je heul geen half punt hogerquote:Op maandag 20 december 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukt
[..]
We zitten niet op InHolland hè
ach, ik heb me wel voorbereid op deze winter; elektrische deken, elektrische ding wat mijn buik of rug warm kan maken(net een kruik), warmtepantoffels, dikke sokken, 3 truien dragen in de keuken, etc.quote:Op maandag 20 december 2010 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. De verwarming staat hier vol open en nog heb ik het steenkoud.
brrrr [ afbeelding ]
Je kan ook dit dragen thuisquote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
ach, ik heb me wel voorbereid op deze winter; elektrische deken, elektrische ding wat mijn buik of rug warm kan maken(net een kruik), warmtepantoffels, dikke sokken, 3 truien dragen in de keuken, etc.
Nu heb ik het weer warm. Ik durf niet meer naar buiten te gaan though.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
ach, ik heb me wel voorbereid op deze winter; elektrische deken, elektrische ding wat mijn buik of rug warm kan maken(net een kruik), warmtepantoffels, dikke sokken, 3 truien dragen in de keuken, etc.
Nu heb ik het weer warm. Ik durf niet meer naar buiten te gaan though.
Zo fout en geniaal tegelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan ook dit dragen thuis
http://www.musucbag.com/
Je lichaam streeft nog naar Australiëquote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu is het hier 19 graden. En nog heb ik koude handen.
![]()
Kan je beter dit draaien.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef Houniet het volgende:
Lekker muziek draaien. Suges komt er aan, met Do With You
.
Sukkel.quote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef DjRex89 het volgende:
Of je blaast miss een minipctje van 300+ euro op
Ja de ET'ers zeiden "je moet hem zo en zo aansluiten" en toen hadden ze les, sluit ik hem aan, komt er rook uitquote:
Ja manquote:
Ja, dat is niet goed.quote:
Je meent hetquote:
Nee, gewoon meer klagers.quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
Als het -15 wordt sterft half Nederland volgens mij
Echt waar, dat heeft je een paar condensators gekost. Waarom heb je het ook alweer verkeerd aangesloten?quote:
De ET'ers hadden een mooie connector gemaakt om het op een accu aan te sluiten, dus dat hadden we gedaan op de manier die ze ons hadden verteld.. Liep toch net ff iets anders af. Geen idee hoe het komt...quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Echt waar, dat heeft je een paar condensators gekost. Waarom heb je het ook alweer verkeerd aangesloten?
Omdat die ET'ers zelf hebben lopen knutselen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De ET'ers hadden een mooie connector gemaakt om het op een accu aan te sluiten, dus dat hadden we gedaan op de manier die ze ons hadden verteld.. Liep toch net ff iets anders af. Geen idee hoe het komt...
Kom even langs dan warm ik je wel even op.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |