quote:
Nu mag je je een topic lang schamen, en dan zand eroverquote:
Haha ja ik ook, sinds gisteren weer aanwezig. In Februari afstuderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer stage.. daarom ben ik hier eigenlijk.
Want anders mag je hier niet postenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer stage.. daarom ben ik hier eigenlijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, sinds gisteren weer aanwezig. In Februari afstuderen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want anders mag je hier niet posten![]()
boksquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, sinds gisteren weer aanwezig. In Februari afstuderen.
Tik hem aan ouwequote:
Revange.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had een mooierde club gehoopt idd..
Nee, daarom ben ik ook een tijdje niet geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want anders mag je hier niet posten![]()
quote:DEN HAAG - De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet.
Schaam je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook een tijdje niet geweest
Geen last van afkickverschijnselen gehad?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen last van afkickverschijnselen gehad?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen last van afkickverschijnselen gehad?
Twee uur overgedaan van huis naar Leiden te rijden.. normaal iets van 45 minuten in de ochtendspitsquote:
Ben je lekker mee dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Twee uur overgedaan van huis naar Leiden te rijden.. normaal iets van 45 minuten in de ochtendspits
Beter langzaam rijden dan veel ongelukken krijgen en nog meer vertraging krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Komt vooral van die falers die 20km per over de A4 rijden, vanwege een beetje sneeuw
Meestal zijn het juist de mensen die 20km per uur over de snelweg rijden diegene die de ongelukken veroorzaken. Die maken dan ook opeens rare manoevresquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Beter langzaam rijden dan veel ongelukken krijgen en nog meer vertraging krijgen.Dat vind ik iig.
Thanks, gelukkig heb ik winterbanden er onder liggen.. (maar dan kan je eveneens mee crashen)quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef L.no het volgende:
Oh, ja, dan wens ik jou sterkte voor de rest van deze winter, PB.
Gemaakt door ons allen donroyco!quote:
Wehehe ik zie voornamelijk mensen die te snel rijden en niet snel genoeg kunnen remmen die ongelukken hebben..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal zijn het juist de mensen die 20km per uur over de snelweg rijden diegene die de ongelukken veroorzaken. Die maken dan ook opeens rare manoevres
Nou ik reed anders vandaag 2 over het fietspad en toch ging ik nog onderuitquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Komt vooral van die falers die 20km per over de A4 rijden, vanwege een beetje sneeuw
Conclusie; glad is glad en hoe je ook rijdt het gaat uiteindelijk om geluk hebben of nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ik reed anders vandaag 2 over het fietspad en toch ging ik nog onderuit
En is je schade veel groter als het mis gaat, mmhmmh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Ga nou gewoon op vier wielen rijden, dan val je ook niet om. En zit je warm en droog
Niet met die roestbak van mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En is je schade veel groter als het mis gaat, mmhmmh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |