abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:09:05 #126
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91388481
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

CDA is de andere kant op.
Rechtsaf?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91389730
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Rechtsaf?
Rondje om de kerk.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:37:21 #128
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91390077
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef Boldface het volgende:
Sommige dingen zijn zo grappig dat je het niet zelf had kunnen verzinnen:

[..]

Bron: http://www.destentor.nl/r(...)n-statenpolitici.ece

Serieus: mister kopstoot zoekt de Overijsselse kandidaten uit. En als je even wacht, blijkt -ie straks ook nog lijsttrekker te zijn. Ik ben echt enorm benieuwd naar de lijst die vandaag kennelijk bekend wordt...
Het is alleen nooit aangetoond. De beelden waren erg onduidelijk.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:39:53 #129
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91390223
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef Boldface het volgende:
Sommige dingen zijn zo grappig dat je het niet zelf had kunnen verzinnen:

[..]

Bron: http://www.destentor.nl/r(...)n-statenpolitici.ece

Serieus: mister kopstoot zoekt de Overijsselse kandidaten uit. En als je even wacht, blijkt -ie straks ook nog lijsttrekker te zijn. Ik ben echt enorm benieuwd naar de lijst die vandaag kennelijk bekend wordt...
Er staat niet bij wie de auteur is. ;(
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91390245
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het is alleen nooit aangetoond. De beelden waren erg onduidelijk.
Feitenkennis is irrelevant als je de PVV wil bashen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:43:50 #131
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91390469
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Feitenkennis is irrelevant als je de PVV wil bashen.
Kijk jij weet waar je het over hebt. ^O^

Check de CV's van PVVers deel 3
Hier maak ik soms ook een loopje met de waarheid. Voor het goede doel uiteraard.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:43:53 #132
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91390473
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Feitenkennis is irrelevant als je de PVV wil bashen.
Linksche takiyya.
  zondag 16 januari 2011 @ 00:16:35 #133
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91392413
Wilders 'extreem-rechtse ophitser'
DEN HAAG - In de ogen van de Verenigde Staten is PVV-leider Geert Wilders een "extreem-rechtse ophitser,' zo blijkt uit de gelekte Wikileaks-documenten.

In 37 van de 3021 Amerikaanse rapportages komt de PVV-voorman ter sprake, meldt het RTL Nieuws. Daarin waarschuwen Amerikaanse diplomaten hun regering voor zijn anti-immigratie standpunten en zijn tegenstand tegen een verlenging van de Uruzgan-missie en de toetreding van Turkije tot de EU. Wilders is volgens hen geen vriend van de VS.

Wanneer Wilders zijn anti-islamfilm Fitna aankondigt, vrezen de Amerikanen voor aanslagen. Er staat zelfs al een waarschuwings-sms gereed voor Amerikanen in het buitenland.

Grote onzin

Wilders noemt de kwalificaties van extreem-rechts en ophitser "een hele foute typering van de Amerikanen."

"Het wijst op een bekrompen geest", zegt hij tegen RTL Nieuws. "Ik vind het heel erg dat bij de vertegenwoordiging van een van de belangrijkste landen, dit soort diplomaten zitten. Die dit soort grote onzin aan hun president, of het nou Obama of Bush is, verkondigen."

http://www.telegraaf.nl/b(...)tse_ophitser___.html

Takes one to know one.

Ben benieuwd hoe Wilders nu denkt over zijn speech op Ground Zero van vorig jaar.

_O-
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 16 januari 2011 @ 00:18:11 #134
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91392513
quote:
Ben benieuwd hoe Wilders nu denkt over zijn speech op Ground Zero van vorig jaar.

_O-
Die speech die door het CDA acceptabel werd geacht?
pi_91392515
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef betyar het volgende:

[..]

Kiloknallers _O_ _O_ *O*
Bio-industrie _O_ _O_ _O_ *O*
Goedkoop vlees _O_ _O_ _O_ _O_ *O*
Eigen vee, dus vlees _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O*
Eigen vlees inderdaad.
Ik heb ooit bij de supermarkt met spek in mijn handen gestaan voor een kiloprijs, waarvoor mijn broertje geen varken kon afleveren aan de slachterij. Denk maar niet de de supermarkt veel inlevert, dus wie zou de lul zijn? Inderdaad: mijn broertje.
Nou had ik wel eens mot met hem, maar hij was wel mijn broertje.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91392700
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Positieve discriminatie :( , zouden echte PVV'ers dan zeggen.
Blijft dubieus bericht: als iemand zo'n bedrijf heeft, waarom meldt hij zich dan aan voor de PVV? Volgens het bericht is hij niet afgewezen, maar afgehaakt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91392883
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat een onzin _O- je moet uitgeloot worden voor een studie medicijnen.
Er is nogal verschil tussen de thuiszorg en de huisarts!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 16 januari 2011 @ 00:26:43 #138
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91392992
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef Holograph het volgende:

[..]

Die speech die door het CDA acceptabel werd geacht?
WTF maakt dat nou uit? Feit is, dat meneer Wilders in NY de reet van Amerika heeft lopen likken omdat er zijdelings iets met de islam aan de hand was, terwijl de regering van datzelfde Amerika hem een extreem-rechtse ophitser vindt. Ik vind dat redelijk hilarisch, als ik eerlijk ben _O-
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_91393146
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat is onzin. De zorgsector is nog steeds blank.

En de immigranten die hierheen komen zijn in de regel geen arbeidsmigranten voor de zorgsector. Wanneer je een willekeurig immigrantengezin hierheen haalt is de kans echt miniem dat zij in de zorg gaan werken of dat zij überhaupt daar de juiste kwalificaties voor hebben. De kans is veel groter dat zij in een andere sector gaan werken. Of helemaal niet.

Helemaal in traditionele Islamitische gezinnen waar de vrouw niets mag en van geen enkele opleiding heeft genoten.
Vet van mij.
Ja, een gemiddeld gezin uit de VSvA of waarvandaan dan ook zal niet meteen in de zorg gaan werken.
Maar er zijn meer moslima's dan alleen de nieuwe immigranten.
Ik zie nogal wat allochtonen in de zachte sector verschijnen, dus heb nog wel hoop.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91393616
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat is onzin. De zorgsector is nog steeds blank.
Logisch... omdat 85% van de hele bevolking blank is....
Maar er zijn best wel niet-blanke mensen in de zorgsector.. Ik ken wel mensen. bijv hier, zie foto aan de rechterkant

quote:
En de immigranten die hierheen komen zijn in de regel geen arbeidsmigranten voor de zorgsector. Wanneer je een willekeurig immigrantengezin hierheen haalt is de kans echt miniem dat zij in de zorg gaan werken of dat zij überhaupt daar de juiste kwalificaties voor hebben. De kans is veel groter dat zij in een andere sector gaan werken. Of helemaal niet.
wbt de volwassenen heb je veel gelijk, maar hun kinderen groeien hierop met een andere scholing en het is niet zo dat zij de zorgsector mijden... althans ik heb er niks over gelezen.

quote:
Helemaal in traditionele Islamitische gezinnen waar de vrouw niets mag en van geen enkele opleiding heeft genoten.
veel meisjes hebben wel voldoende scholing voor een baan in de zorgsector en 'verzorgen' hoort juist bij de traditionele vrouwenrol..

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 16-01-2011 00:52:28 ]
  zondag 16 januari 2011 @ 01:36:22 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_91396241
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat een onzin _O- je moet uitgeloot worden voor een studie medicijnen.
Ik heb het niet over artsen maar over verplegend/verzorgend personeel in zorgcentra en verpleegtehuizen. En daar ben ik naar m'n zin iets teveel geweest de laatste jaren dus ik weet waar ik het over heb.
pi_91398095
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Picchia het volgende:

[..]

Bron: PownNed

Ik vind dit maar een dubieus bericht. Er is natuurlijk helemaal niks mis met de activering van Moslima's voor de zorg. En dat valt mijns inziens ook prima uit te leggen. Een beetje bekrompen.
Hij heeft ook integratiesubsidies aangevraagd en dat vind de PVV heel eng en verkeerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91401765
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

WTF maakt dat nou uit? Feit is, dat meneer Wilders in NY de reet van Amerika heeft lopen likken omdat er zijdelings iets met de islam aan de hand was, terwijl de regering van datzelfde Amerika hem een extreem-rechtse ophitser vindt. Ik vind dat redelijk hilarisch, als ik eerlijk ben _O-
Haha ja inderdaad.
Wat staat ie mooi voor lul _O- _O- _O- _O- _O- _O-
*verwijderd door Admin*
  zondag 16 januari 2011 @ 10:50:42 #144
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91402066
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

WTF maakt dat nou uit? Feit is, dat meneer Wilders in NY de reet van Amerika heeft lopen likken omdat er zijdelings iets met de islam aan de hand was, terwijl de regering van datzelfde Amerika hem een extreem-rechtse ophitser vindt. Ik vind dat redelijk hilarisch, als ik eerlijk ben _O-
De Amerikaanse regering was voor de bouw van een moskee. Hij stond daar alleen maar om de betogers tegen de moskee een hart onder de riem te steken, niet namens de Amerikaanse, Nederlandse of welke regering dan ook.

Daarnaast is er een verschil tussen 'diplomaten' en 'regering'.
pi_91402281
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:50 schreef Holograph het volgende:

[..]

De Amerikaanse regering was voor de bouw van een moskee. Hij stond daar alleen maar om de betogers tegen de moskee een hart onder de riem te steken, niet namens de Amerikaanse, Nederlandse of welke regering dan ook.

Daarnaast is er een verschil tussen 'diplomaten' en 'regering'.
De amerikaanse regering hield zich afzijdig , maar moest wel pro het principe van vrije meningsuiting en vrijheid van godsdienst zijn, uiteraard. Wilders heeft er geen moeite mee mensen hun vrijheid van meningsuiting af te pakken..
Er was helemaal geen moskee gepland... dat was het leugentje van de tegenstanders van het cultureel islamitisch centrum...
pi_91403481
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:50 schreef Holograph het volgende:

[..]

De Amerikaanse regering was voor de bouw van een moskee. Hij stond daar alleen maar om de betogers tegen de moskee een hart onder de riem te steken, niet namens de Amerikaanse, Nederlandse of welke regering dan ook.

Daarnaast is er een verschil tussen 'diplomaten' en 'regering'.
Lul toch niet zo dom. Al wordt Wilders door de halve wereld de nieuwe Hitler genoemd, dan nog verzin jij een of ander kutsmoesje. Het maakt geen ene reet uit of een politicus op handen wordt gedragen door het volk. De meest gevaarlijke mensen uit de geschiedenis werden vielen in de smaak bij de normale man.

Het staat gewoon als een paal boven water. Een onafhankelijke observator constateert dat Wilders een extreem-rechte ophitser is. Dus geen linkse Nederlandse partij die veel te winnen heeft bij een kleiner wordende PVV. Een onafhankelijke, politieke observator. Wees er maar trots op. Je stemt op de nieuwe fucking Hitler.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 16 januari 2011 @ 16:45:40 #147
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91416973
Even de waarheid dan maar:

Kandidaat PVV weg wegens dronken rijden
HAARLEM - Provinciale Statenkandidaat voor de PVV in Noord-Holland, Carlo de Bruin, is opgestapt omdat hij in de afgelopen paar jaar twee keer is betrapt met teveel drank op achter het stuur. Dat heeft de Noord-Hollandse PVV-lijsttrekker Hero Brinkman zondag bevestigd.

Carlo de Bruin stond als nummer twee op de kieslijst van de PVV in Noord-Holland. Eerder bracht de PVV naar buiten dat De Bruin was vertrokken omdat hij zijn baan niet kon combineren met een politieke functie.

De Bruin zelf vertelde zaterdag in Het Parool hoe zijn werk, het recruteren van moslima's om in de zorg te werken, "scheve gezichten aan beide kanten" opleverde. Daarom zou hij de keuze hebben gemaakt om zijn plaats op de lijst op te geven.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Overigens ook wel frappant dat Brinkman (Kamerlid) hier lijsttrekker is. Ze hebben weinig geleerd van het fiasco 'combinatie raadslidmaatschap - Kamerlidmaatschap', blijkbaar.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_91420922
De ene zuipschuit moet de andere zuipschuit de goede weg wijzen ?
8)7
Dus Carlo zat te liegen.....
Nou ja.... PVV-traditie ..... oudhollandse cultuur in ere houden enzo
pi_91435620
quote:
De Bruin geeft nu toe dat het ontbreken van de Verklaring Omtrent Gedrag inderdaad de reden is waarom hij van de lijst is gehaald. Hij is op zijn beurt kwaad dat Brinkman dit bekend heeft gemaakt. Volgens hem is op initiatief van Brinkman het verhaal verzonnen dat hij het statenlidmaatschap niet kon combineren met zijn werk. Dat zou veel beter zijn geweest voor zowel de PVV als voor De Bruin zelf.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ndidaat%20De%20Bruin

quote:
PVVer Brinkman loog over Statenkandidaat
Gepubliceerd op 16 januari 11, 18:31
HAARLEM - PVV-lijsttrekker Hero Brinkman heeft gelogen over de verklaring van goed
gedrag van voormalig kandidaat Statenlid Carlo de Bruin. Vorige maand zei
Brinkman dat alle kandidaten een verklaring hadden, maar nu beweert hij
dat De Bruin van de kandidatenlijst is gehaald omdat die met drank op heeft
gereden.
http://www.gooieneemlande(...)ver-Statenkandidaat-
  zondag 16 januari 2011 @ 21:56:17 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_91435694
Geweldig, wat een zooitje die partij _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')