Oude foto volgens mij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef freako het volgende:
[..]
Wat is hier kort aan:
[ afbeelding ]
Yeah right, zeggen dat Dion Graus 'huillie' doet bij P&W. Professionele woordkeuze.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Symphonic het volgende:
Erg zonde, ze is een erg goede debater...
Dion Grauss is zeker fantastisch volgens jou, om dan toch in het "groene" kamp te blijven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat komt omdat hun rooskleurige manier van "regeren" ook veel overeenkomt met de onschuldigheid van veel vrouwen. Het is misschien voor eigen kiezersbestand niet vreemd, maar voor de partijvooruitzichten zie ik niet zozeer in waarom of hun huidige imago gewenst is.
Wat hebben die vieze manwijven bij GL toch met dat korte haar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oude foto volgens mij?
of zijn die korte foto's al oud?
Hieruit concludeer ik dat jij geen fan bent van Wilders en consorten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Yeah right, zeggen dat Dion Graus 'huillie' doet bij P&W. Professionele woordkeuze.
Valt wel mee, vrouwen gaan sowieso meer stemmen als mannen dus zijn bij meerdere partijen oververtegenwoordig (behalve pvv en vvd volgens mij).quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ineens, op niks concreets af, dat GL procentueel VEEL meer vrouwen dan mannen als leden heeft, stemmers idem. Dan is de keuze voor wederom een voor-vrouw niet zo vreemd.
Ik ga dat niet ontkennen, maar waaruit blijkt dat precies in mijn post?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat jij geen fan bent van Wilders en consorten.
Met z'n Animal Cops en losse handjes? Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dion Grauss is zeker fantastisch volgens jou, om dan toch in het "groene" kamp te blijven.
Ze is op die foto gewoon een halsema kloonquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat hebben die vieze manwijven bij GL toch met dat korte haar.
[ afbeelding ]
Ze is gewoon ranzig. Dat hoort kennelijk bij GL. Dat liberale gezicht van GL komt zeker van de lesbienne emancipatie binnen de partij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze is op die foto gewoon een halsema kloon
Je kots (deels terecht) op een debater die woorden als 'huilie' in de mond neemt. Ik weet niet of je Wilders wel eens hebt horen debatteren. Bij hem rolt menig huilie over de tong.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ga dat niet ontkennen, maar waaruit blijkt dat precies in mijn post?
Dan krijgen ze meer vrouwelijke stemmen, de lesbische community en de vrouwen die vinden dat ze "lekker opstandig zijn tegen de mannen".quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat hebben die vieze manwijven bij GL toch met dat korte haar.
[ afbeelding ]
Volgens mij is die 'korte' foto inderdaad de oudstequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oude foto volgens mij?
of zijn die korte foto's al oud?
Op die manier. Ik heb hem nooit huillie horen zeggen, maar ik vind wel Wilders een van de oorzaken is van de verloedering in de tweede kamer. Halsema aan de andere kant.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kots (deels terecht) op een debater die woorden als 'huilie' in de mond neemt. Ik weet niet of je Wilders wel eens hebt horen debatteren. Bij hem rolt menig huilie over de tong.
Moet je nagaan dat relatief vrouwen de grootste groep stemmers zijn binnen de cu-stemmers, vergeleken met andere partijen. Nu heeft rouvoet wel wat lesbische trekjes natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan krijgen ze meer vrouwelijke stemmen, de lesbische community en de vrouwen die vinden dat ze "lekker opstandig zijn tegen de mannen".
Lekker pittig.
Ja, van die vieze manwijven. Ik walg echt van dat soort vrouwen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan krijgen ze meer vrouwelijke stemmen, de lesbische community en de vrouwen die vinden dat ze "lekker opstandig zijn tegen de mannen".
Lekker pittig.
Als je niet snapt dat die uitspraak van Halsema een ironische reactie was op een uitspraak van Wilders - die de term huillie eerder in de Kamer introduceerde - is het wellicht verstandiger dat je je van commentaar onthoudt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Op die manier. Ik heb hem nooit huillie horen zeggen, maar ik vind wel Wilders een van de oorzaken is van de verloedering in de tweede kamer. Halsema aan de andere kant.
In ieder geval is P&W gewoon een net programma, waar je niet gaat debatteren met huillie. P&W waren hier ook duidelijk niet van gediend.
Nouja de "oh konijntjes hebben zulke lieve oogjes" Van Thieme's heb ik ook niet zoveel mee, maar als ik moet kiezen dan ga ik daar veel sneller voor. Maar eerlijk is eerlijk, ik ken zo 1,2,3, niet een vrouw waar ik nou meteen op zou stemmen. Misschien Kroes, maar daar houd het ook wel op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, van die vieze manwijven. Ik walg echt van dat soort vrouwen.
Inderdaad. Nu komt er een vrouw met een nog grotere piemel in de plaats.quote:
Had je Wilders moeten zijn tijdens het debat over de regeringsverklaring. Maar goed, verder vind ik dat je gelijk hebt; net taalgebruik is wel het minste wat we mogen verwachten van politici.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Op die manier. Ik heb hem nooit huillie horen zeggen, maar ik vind wel Wilders een van de oorzaken is van de verloedering in de tweede kamer. Halsema aan de andere kant.
In ieder geval is P&W gewoon een net programma, waar je niet gaat debatteren met huillie. P&W waren hier ook duidelijk niet van gediend.
Ik vind dat politiek uit het Brits Lagerhuis wel geimporteerd mag worden, heerlijk dat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had je Wilders moeten zijn tijdens het debat over de regeringsverklaring. Maar goed, verder vind ik dat je gelijk hebt; net taalgebruik is wel het minste wat we mogen verwachten van politici.
Het was helemaal geen reactie op Wilders, en dan nog, het is wel erg kinderlijk om je dan te verlagen tot het niveau waar je je tegenpool van beticht, niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat die uitspraak van Halsema een ironische reactie was op een uitspraak van Wilders - die de term huillie eerder in de Kamer introduceerde - is het wellicht verstandiger dat je je van commentaar onthoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |