Ach, er zit al genoeg linksche ellende in de Kamer. Ik had gehoopt op een stille liberale revolte.quote:
Ze was idd een van de weinigen die Rutger altijd wist in te pakken en terug te sturen aan afzender. De meesten in Den Haag zijn als de dood voor hemquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Idd. Vond Femke tof, zeker de laatste tijd. Als Rutger eens poogde vervelend te gaan doen, lukte dat hem mooi niet. Restecp.
Halsema heeft de kans gehad om het oude masker van de partij af te werpen maar is daar uiteindelijk nauwelijks in geslaagd. Ik denk dat zij dat zelf ook wel inziet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn ze dat op een moment van hun geschiedenis níet geweest dan?
Er zal nooit iets liberaal worden aan GroenLinks, en ook niet aan D66. Het blijft toch iedere keer weer een variant op 'de overheid regelt het wel voor u'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, er zit al genoeg linksche ellende in de Kamer. Ik had gehoopt op een stille liberale revolte.
Mediahoogtepuntje tussendoor. Kent u Job Frieszo nog?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze was idd een van de weinigen die Rutger altijd wist in te pakken en terug te sturen aan afzender. De meesten in Den Haag zijn als de dood voor hem
Helaas is de VVD momenteel ook niet bepaald het toonbeeld van liberalisme.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zal nooit iets liberaal worden aan GroenLinks, en ook niet aan D66. Het blijft toch iedere keer weer een variant op 'de overheid regelt het wel voor u'.
Nja, het is maar hoe je het ziet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zal nooit iets liberaal worden aan GroenLinks, en ook niet aan D66. Het blijft toch iedere keer weer een variant op 'de overheid regelt het wel voor u'.
Eerlijk gezegd interesseert mij geen ene reet wat voor politieke termen je aan een partij verbindt. Uiteindelijk gaat het mij puur om de standpunten die zij aandragen. Ik zou nooit op een partij stemmen enkel omdat zij de titel liberaal mag dragen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat de VVD het vanuit liberaal oogpunt nou zo goed doet. Integendeel. Maar waar ik bezwaar tegen heb is dat sommigen D66 of GL wel als liberaal zien, dat beeld klopt echt niet.
Dan was Femke ws nog wel even blijven zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Wat had dit trouwens betekent voor het door sommige zo gehoopte Paars+ kabinet? Ik denk dat er grote instabiliteit was ontstaan.
Wat is hier kort aan:quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind die Jolande sap trouwens ook niet onaantrekkelijk
Jammer alleen van dat korte kapsel dat ze zich aangemeten heeft
Ik vind het eerder jammer dat GroenLinks niet van hun imago af wil door een man aan te stellen als partijleider, oudewijven geneuzel partij is het zo onderhand. Geitenwollensokken milieuhippies zonder enig vooruitzicht op regeringsparticipatie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind die Jolande sap trouwens ook niet onaantrekkelijk
Jammer alleen van dat korte kapsel dat ze zich aangemeten heeft
Die is ook van vandaag?quote:
Het imago van kruidenthee en goedebedoelingensubsidie raken ze voorlopig nog niet kwijt, nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het eerder jammer dat GroenLinks niet van hun imago af wil door een man aan te stellen als partijleider, oudewijven geneuzel partij is het zo onderhand. Geitenwollensokken milieuhippies zonder enig vooruitzicht op regeringsparticipatie.
En nu gaan ze voor een continuatie van hetzelfde.
Hij staat bij het persbericht van GroenLinks waarin haar benoeming tot fractievoorzitter wordt gemeld. De foto met het korte kapsel komt uit een krantenartikel over haar beëdiging 2 jaar geleden.quote:
Ik denk trouwens ineens, op niks concreets af, dat GL procentueel VEEL meer vrouwen dan mannen als leden heeft, stemmers idem. Dan is de keuze voor wederom een voor-vrouw niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef Voorschrift het volgende:[/b]
Ik vind het eerder jammer dat GroenLinks niet van hun imago af wil door een man aan te stellen als partijleider, oudewijven geneuzel partij is het zo onderhand. Geitenwollensokken milieuhippies zonder enig vooruitzicht op regeringsparticipatie.
Wat dat betreft hadden ze beter een politieke transfer kunnen maken:quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het imago van kruidenthee en goedebedoelingensubsidie raken ze voorlopig nog niet kwijt, nee.
Dat komt omdat hun rooskleurige manier van "regeren" ook veel overeenkomt met de onschuldigheid van veel vrouwen. Het is misschien voor eigen kiezersbestand niet vreemd, maar voor de partijvooruitzichten zie ik niet zozeer in waarom of hun huidige imago gewenst is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ineens, op niks concreets af, dat GL procentueel VEEL meer vrouwen dan mannen als leden heeft, stemmers idem. Dan is de keuze voor wederom een voor-vrouw niet zo vreemd.
Wat een seksisme zeg. Ga je schamen. Vrouwen weer aan de haard bij jou zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nu gaan ze voor een continuatie van hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |