Natuurlijk is iedereen vervangbaar. Maar met Halsema verliest de politiek wel een van de gezichten van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de gedachte toen Paul Rosemöller vertrok.
Iedereen is vervangbaar, kortom.
De krant wordt dan wel heel laat bezorgd bij haar thuis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef borisz het volgende:
Heeft dus met mislukken paars + te maken.
Staat op teletekst inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef borisz het volgende:
Heeft dus met mislukken paars + te maken.
Dit wordt niets, dat zie ik nu al; pittig kapsel, lelijke lippenstift, norse uitstraling... waardeloos.quote:
Ah, leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
Jolande Sap is een soort Agnes Kant, kunnen we nog veel plezier aan beleven
Het Mariette Hamer syndroom dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit wordt niets, dat zie ik nu al; pittig kapsel, lelijke lippenstift, norse uitstraling... waardeloos.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
Jolande Sap is een soort Agnes Kant, kunnen we nog veel plezier ergernis aan beleven
Dat is ook mijn mening. Ik vind haar echt een toevoeging aan de politiek.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Falco het volgende:
Ik vond haar tien jaar geleden irritant, de laatste jaren vond ik haar juist goed.
Die uitstraling heeft ze in ieder geval, zo op het eerste gezicht. En de uitstraling van politici wordt steeds belangrijker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
kan ze net zo goed boos kijken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
Oh ik hoorde iets over woordvoerderschap voor de PVVquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef Tism het volgende:
Ze gaat naar Negeria, voor Shell werken!..
Is dat wat je een pittig kort kapsel noemt?quote:
Ja, regeringsmateriaal dit, echt wat we nodig hebben om de Euro crisis aan te pakkenquote:Out of the Margin is the first book to consider feminist concerns across the whole domain of economics. In recent years there has been a tremendous increase in interest on the relation between gender and economics. Feminists have found much of concern in the way the economics has written women out of its history, built its theories around masculinist values, failed to take proper account of women and their work when measuring the economy and ignored most of the policy issues that press most heavily upon women. This book is a firm rejection of this marginalized position.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |