Ik weet niet wie die Jolande is, ik ben benieuwd. Ik denk niet dat ze beter is dan Femke.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar gaat het gezicht van GroenLinks. Eens kijken wat voor impact dat gaat hebben op de partij.
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Falco het volgende:
Ik vond haar tien jaar geleden irritant, de laatste jaren vond ik haar juist goed. Jammer, maar goed...
Jolande Sap werd vorig jaar nog uitgeroepen tot politiek talent van het jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die Jolande is, ik ben benieuwd. Ik denk niet dat ze beter is dan Femke.
Ik denk dat kwaliteit daarin niet zoveel uitmaakt. Halsema heeft over de jaren een bepaald imago opgebouwd en is, net als bijvoorbeeld Geert Wilders, gewoon de onbetwiste partijleider.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die Jolande is, ik ben benieuwd. Ik denk niet dat ze beter is dan Femke.
Ik ben nog steeds benieuwd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jolande Sap werd vorig jaar nog uitgeroepen tot politiek talent van het jaar.
V.
Ja, er staat me iets van bij dat ze na deze termijn de handdoek in de ring zou gooien, maar kennelijk is er toch iets gebeurd waardoor ze er nu al mee wil stoppen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
Alleen verrassend dat ze nu opstapt. Ik had gedacht dat het nog wel een jaartje zou duren. Zeker met de verkiezingen op komst voor de PS.
Och dat zeiden ze destijds ook van Paul Rosenmuller, hij is bovendien degene geweest die Groenlinks na de fusie tussen CPN, PSP, PPR en EVP voor het eerst een gezicht wist te geven. Ben wel benieuwd naar de reden dat ze nu weggaat, haar opvolger is weer een vrouw, ik vraag me af of er ondertussen geen omgekeerde discriminatie plaatsvindt bij Groenlinksquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat kwaliteit daarin niet zoveel uitmaakt. Halsema heeft over de jaren een bepaald imago opgebouwd en is, net als bijvoorbeeld Geert Wilders, gewoon de onbetwiste partijleider.
Ja, dat was ook de gedachte toen Paul Rosemöller vertrok.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar gaat het gezicht van GroenLinks. Eens kijken wat voor impact dat gaat hebben op de partij.
quote:
quote:Om half 2 zal ik tijdens een persconferentie mijn vertrek bekendmaken. Jolande Sap volgt me op #politiek24
Zat ik ook al aan te denken. Hoop 't niet voor haar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef raptorix het volgende:
Zou me niet verbazen als ze ziek ofzo is.
Ze heeft van het congres al toestemming gehad om een extra periode de lijsttrekker te mogen zijn. Ze had ook aangegeven dat dit haar laatste kunstje zou zijn. Alleen tijdstip waarop ze vertrekt is verrassend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, er staat me iets van bij dat ze na deze termijn de handdoek in de ring zou gooien, maar kennelijk is er toch iets gebeurd waardoor ze er nu al mee wil stoppen.
quote:Om half 2 zal ik tijdens een persconferentie mijn vertrek bekendmaken. Jolande Sap volgt me op #politiek24
Dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Hoop 't niet voor haar.
Wie treedt er nu een halfjaar na de verkiezingen af als fractievoorzitter? Dan ben je toch geen knip voor de neus waard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |