Natuurlijk is iedereen vervangbaar. Maar met Halsema verliest de politiek wel een van de gezichten van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de gedachte toen Paul Rosemöller vertrok.
Iedereen is vervangbaar, kortom.
De krant wordt dan wel heel laat bezorgd bij haar thuis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef borisz het volgende:
Heeft dus met mislukken paars + te maken.
Staat op teletekst inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef borisz het volgende:
Heeft dus met mislukken paars + te maken.
Dit wordt niets, dat zie ik nu al; pittig kapsel, lelijke lippenstift, norse uitstraling... waardeloos.quote:
Ah, leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
Jolande Sap is een soort Agnes Kant, kunnen we nog veel plezier aan beleven
Het Mariette Hamer syndroom dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit wordt niets, dat zie ik nu al; pittig kapsel, lelijke lippenstift, norse uitstraling... waardeloos.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
Jolande Sap is een soort Agnes Kant, kunnen we nog veel plezier ergernis aan beleven
Dat is ook mijn mening. Ik vind haar echt een toevoeging aan de politiek.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Falco het volgende:
Ik vond haar tien jaar geleden irritant, de laatste jaren vond ik haar juist goed.
Die uitstraling heeft ze in ieder geval, zo op het eerste gezicht. En de uitstraling van politici wordt steeds belangrijker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
kan ze net zo goed boos kijken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Oud_student het volgende:
Oh ik hoorde iets over woordvoerderschap voor de PVVquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef Tism het volgende:
Ze gaat naar Negeria, voor Shell werken!..
Is dat wat je een pittig kort kapsel noemt?quote:
Ja, regeringsmateriaal dit, echt wat we nodig hebben om de Euro crisis aan te pakkenquote:Out of the Margin is the first book to consider feminist concerns across the whole domain of economics. In recent years there has been a tremendous increase in interest on the relation between gender and economics. Feminists have found much of concern in the way the economics has written women out of its history, built its theories around masculinist values, failed to take proper account of women and their work when measuring the economy and ignored most of the policy issues that press most heavily upon women. This book is a firm rejection of this marginalized position.
Weet ik, maar zeuren en in de rede vallen zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef attila_de_hun het volgende:
kan ze net zo goed boos kijken?
quote:Een woordvoerder van de partij laat aan NU.nl weten dat ze vertrekt wegens "een positieve reden."
Als ze werkelijk het kabinet in wou dan had ze wellicht met een wat minder extreem program de verkiezingen moeten ingaan? Nou ja, wijsheid achteraf.quote:
Volgeblaft dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Krambo het volgende:
'': GroenLinks-leider @FemkeHalsema vertrekt om 'positieve reden', laat voorlichter weten''
HIV-positief dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Krambo het volgende:
'': GroenLinks-leider @FemkeHalsema vertrekt om 'positieve reden', laat voorlichter weten''
Onzin. Wat heeft ze dan bereikt in de afgelopen 10 jaar? Ze heft louter langs de zijlijn gestaan, met haar irritante stem.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer. Een van de allerbeste politici.
Toch maar fuseren met D66 dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:01 schreef Hyperdude het volgende:
Geen goede zaak voor links.
Goede zaak dus.![]()
Als het vanwege die bedreigingen komt heeft ze geen gelijk, maar begrijp ik haar wel.
Zal wel de druppel zijn geweest, aan de andere kant was ze, en GL, ook een beetje op een dood spoor beland.
Quo vadis GL?
Hoe feministisch, zwanger zijn en dan stoppen met werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Dlocks het volgende:
Als het om een positieve reden gaat zal ze inderdaad wel zwanger zijn.
Precies waarom de meeste vrouwen in de politiek niet serieus te nemen zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe feministisch, zwanger zijn en dan stoppen met werken.
Toch geen positieve reden dus?quote:Ze hoopte GL na de verkiezingen voor
het eerst in het kabinet te loodsen.
Toen dat niet lukte,nam ze het besluit
voortijdig de politiek te verlaten.
En dan toch pas ruim twee maanden na de formatie (en drie maanden na de in de soep gelopen formatie van wat Paars+ had moeten worden) vertrekken?quote:
ze behield wel de rust in de partij... als je dat vergelijkt met de coalitie nu...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooie vrouw met een snik in haar stem die altijd heel bewogen en politiek correcte uitlatingen doet en nooit regeringsverantwoording heeft genomen maar mooi weer speelt voor haar achterban. Kan me niet herinneren dat ze ooit eens tegengas heeft geboden aan wat in haar achterban een heilig huisje was.
Hoe kom je er dan bij dat het een goed politica was?
Lekker makkelijk als je geen regeringsverantwoording hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze behield wel de rust in de partij... als je dat vergelijkt met de coalitie nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |