Nog meer Halsema's??!quote:
Natuurlijk was het wel een reactie op Wilders. Denk je dat Halsema geheel toevallig ook opeens het woord hullie ging gebruiken (nota bene tegen een PVV'er) direct nadat Wilders daarmee begonnen was?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Het was helemaal geen reactie op Wilders, en dan nog, het is wel erg kinderlijk om je dan te verlagen tot het niveau waar je je tegenpool van beticht, niet?
Rutger Castricumquote:
Ja, schilderwijk bewoner met aambeien ook.quote:
niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Tamashii het volgende:
ik vind haar niet lelijk hoor. Integendeel zelfs.
Met kort haar vind ik er weinig aan, maar zoals ze nu is vind ik haar wel knap (niet dat dat politiek relevant is, maar tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Tamashii het volgende:
ik vind haar niet lelijk hoor. Integendeel zelfs.
Dat was dan ook een reactie op jouw onfatsoenlijke gedrag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, schilderwijk bewoner met aambeien ook.
Lul toch niet zo stom. Je hebt de hele uitzending niet gezien, want Witteman vroeg nog waarom ze dat zei en toen begon ze stom te pompelen dat ze het nergens op vond slaan wat Grauss zei. Nee, ze gebruikt dit soort woorden ook op haar twitter, en ze zit erg onder het niveau van Wilders, die qua woordkeuzes ook niet bepaald op hoog niveau staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk was het wel een reactie op Wilders. Denk je dat Halsema geheel toevallig ook opeens het woord hullie ging gebruiken (nota bene tegen een PVV'er) direct nadat Wilders daarmee begonnen was?
Oog om oog, tand om tand?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was dan ook een reactie op jouw onfatsoenlijke gedrag.
Smaken verschillen gelukkig, kan ik je misschien ook Van Velzen aanraden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik ben homo en zelfs ik zie dat het een mooie vrouw is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |