Maar dat gaat volgens mij wel op een beschaafde manier. Beschaafd en doeltreffend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dat politiek uit het Brits Lagerhuis wel geimporteerd mag worden, heerlijk dat.
trieste reactie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze is gewoon ranzig. Dat hoort kennelijk bij GL. Dat liberale gezicht van GL komt zeker van de lesbienne emancipatie binnen de partij.
Zeg dan even huillie. toe nou.quote:
Dat wel, maar het is gewoon zoveel meer emotioneler en directer en persoonlijker, ik hou er wel van eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar dat gaat volgens mij wel op een beschaafde manier. Beschaafd en doeltreffend.
Ik zou al dankbaar zijn als de heren en dames politici zich eens op een beschaafde manier kunnen uiten. En dat geldt vooral voor Wilders, die zijn debat omlijst met flauwe sneeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dat politiek uit het Brits Lagerhuis wel geimporteerd mag worden, heerlijk dat.
Ach als je nooit je gevoelens mag uiten en af en toe over de schreef mag gaan dan krijg je van die Aziatische toestanden waar de druk ineens van de ketel vliegt en je elkaar in de haren vliegt. Lijkt me ook niet gewenst, dan liever wat stoom afblazen op verbale toon in de Kamer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou al dankbaar zijn als de heren en dames politici zich eens op een beschaafde manier kunnen uiten. En dat geldt vooral voor Wilders, die zijn debat omlijst met flauwe sneeren.
De toonzetting klinkt toch al tig keer beschaafder dan die ordinaire viswijven stem van Halsema.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou al dankbaar zijn als de heren en dames politici zich eens op een beschaafde manier kunnen uiten. En dat geldt vooral voor Wilders, die zijn debat omlijst met flauwe sneeren.
Halsema moest nog de plantjes water geven. (en naar het mannentoilet)quote:
Haar gazonnetje maaien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Halsema moest nog de plantjes water geven.
Vreemd dat jij fatsoenlijk gedrag eist van een ander, terwijl je je zelf gedraagt als een Schilderwijk-bewoner met aambeien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef mlg het volgende:
[..]
De toonzetting klinkt toch al tig keer beschaafder dan die ordinaire viswijven stem van Halsema.
Schilderwijk-bewoner met aambeien? Wat is dat nou weer kinderachtig. In ieder geval ben ik nergens onbeschaafd geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd dat jij fatsoenlijk gedrag eist van een ander, terwijl je je zelf gedraagt als een Schilderwijk-bewoner met aambeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |