Ik denk dat een Schilderswijk bewoner nog meer ruggengraat en uitstraling heeft dan de gemiddelde vrouw binnen de SP of GL.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Schilderwijk-bewoner met aambeien? Wat is dat nou weer kinderachtig.
In ieder geval eis ik dat niet van een ander, maar van een politicus. Mensen die een volk 'vertegenwoordigen'.
Politici zijn ook gewoon mensen. Nogmaals, ik vind fatsoenlijke omgangsvormen ook gewenst. Maar ik ga dan niet in een topic schreeuwen dat Halsema een lelijk viswijf is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Schilderwijk-bewoner met aambeien? Wat is dat nou weer kinderachtig.
In ieder geval eis ik dat niet van een ander, maar van een politicus. Mensen die een volk 'vertegenwoordigen'.
Waarom niet? Ze is gewoon een vies manwijf met een piemel. Daar heeft het alle schijn van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politici zijn ook gewoon mensen. Nogmaals, ik vind fatsoenlijke omgangsvormen ook gewenst. Maar ik ga dan niet in een topic schreeuwen dat Halsema een lelijk viswijf is.
Trouwens, het enige wat kinderachtig is, zijn jouw kleingeestige reacties over Halsema.
Volwassen reactie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze is gewoon een vies manwijf met een piemel. Daar heeft het alle schijn van.
Huiliequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef betyar het volgende:
Wat een niveau hier van sommige kapitalisten.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |