quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef snoopy het volgende:
Leuk, we stonden net op Schiphol voor een weekendje Rome samen maar onze vlucht is geannuleerd. Nu in de trein naar huis. Die rijdt gelukkig nog wel
quote:
Oh dát is balen zegquote:
Dat was toch al langer bekend? Ik hoorde een maand geleden al zoiets. Of wellicht was het toen nog een gerucht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Femke Halsema stopt als fractieleider bij GL. Ik begon haar net zo te waarderen.
Volgens mij was er toen idd een gerucht. Vandaag is het officieel: wegens een positieve reden!! Zou ze weer zwanger zijn??quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was toch al langer bekend? Ik hoorde een maand geleden al zoiets. Of wellicht was het toen nog een gerucht.
Zou mij niets verbazen, ze heeft een tweeling van een jaar of 6 dus wellicht ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was er toen idd een gerucht. Vandaag is het officieel: wegens een positieve reden!! Zou ze weer zwanger zijn??
En naar welk goed doel gaat het geld dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag. Die Femke zeg!Eindelijk een kundig iemand, en die gaat dan weg.
Ze is niet van 'mijn' partij, maar ik vond haar erg goed.
Hier is helemaal geen sneeuw bijgevallen! het is wel snotglad want sneeuw op ijsplaat. Gelukkig is iedereen vrij en hoeven we nergens meer heen. Opluchting.
Oudste had goededoelendag op school. Echt leuk! je moest betalen om je fiets in de stalling te zetten, het toilet, we hebben daar ontbeten, er was muziek, je kon koekjes en tosti's en weet ik wat kopen. En ze hadden een record opbrengst van 5000 euro
naar Stichting Lucaiquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
En naar welk goed doel gaat het geld dan?
Dat klinkt als een goed feestjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Memmel het volgende:
Zo! De kinderen zijn weer thuis. Mama was lekker een avondje hoeren en snoeren in Rotterdam en papa was ook weg. Dus sliepen ze bij mijn ouders. Maar ik kon ze niet halen, omdat ik de straat niet uitkwam. Ze zijn gebracht door opa. Kon ik nog even van mijn kater herstellen.
OMG, ik weet nu dingen van mijn collega's. en ik heb geloof ik een sigaar gerookt.Voor de goede orde: ik rook dus niet, heb ik ook nog nooit gedaan.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Memmel het volgende:
Zo! De kinderen zijn weer thuis. Mama was lekker een avondje hoeren en snoeren in Rotterdam en papa was ook weg. Dus sliepen ze bij mijn ouders. Maar ik kon ze niet halen, omdat ik de straat niet uitkwam. Ze zijn gebracht door opa. Kon ik nog even van mijn kater herstellen.
OMG, ik weet nu dingen van mijn collega's. en ik heb geloof ik een sigaar gerookt.Voor de goede orde: ik rook dus niet, heb ik ook nog nooit gedaan.
Even wat correcties aangebrachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Memmel het volgende:
OMG, ik weet nu dingen van mijn collega's. en ik heb geloof ik een sigaar gerookt.Voor de goede orde: ik rookte dus niet, heb ik ook nog nooit gister voor het eerst gedaan.
kan je mededelen dat de gemeente geen bakken leegt vandaag, tenminste ik belde voor iets anders en toen hoorde ik dat op de achtergrondquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet nog maar zien of de grijze bak vandaag geleegd word...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Het sneeuwt hier helemaal niet en dat gaat het ook niet volgens de verwachtingen.![]()
Maar wat een verschil dan hè?
Grijs, het is hier (nog) steeds droog... maar volgens buienradar komt het wel deze kant op aan het einde van de middag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Grijs het volgende:
Ik hoop dat mijn ouders nog naar ons concert komen... Gelukkig schijnt het in het oosten niet zo erg te zijn als in het westen van het land (ze moeten vanuit Enschede naar Arnhem komen).
Haar tijd was gekomen oid. Het was mooi geweest en ze was er klaar mee... een tijd van komen, een tijd van gaan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef Saffier het volgende:
Zo ziet het er hier ook ongeveer uit
Iemand al iets gehoord over het waarom van Femke Halsema?
ja hier ook.. tis wel hele stevige sneeuw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef Ticootje het volgende:
Het is niet koud genoeg zie ik buiten. Het veranderd al in drap.
Ze gaat haar keuken verven zie ik staan haahahaahaaha.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar tijd was gekomen oid. Het was mooi geweest en ze was er klaar mee... een tijd van komen, een tijd van gaan...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:06 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze gaat haar keuken verven zie ik staan haahahaahaaha.
het is sneeuwhagel of hagelsneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is dit meer regen. Beetje jammer ik wilde kist nog ff naar buiten met jen die vind het helemaal prachtig.
Er zijn toevallig geen foto's hiervan,van lol hebbende kids en een zwaar sjouwende moeder met boodschappen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Profailnee we zijn winterklaar
Chaos? Ik ben gelukkig vrij vandaag. Wel boodschappen wezen doen met 2 kinderen en 2 sleeën. Dat was best een uitdaging.
Zout of strand strooien. Dan wordt het wat zachter en kun je het makkelijker wegvegen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh Memmel![]()
![]()
Dan was ons werk-etentje gisteren echt braafjes..
Hier zonet geprobeerd de stoep sneeuwvrij te maken.. Maar het is al ingelopen tot ijs. Dus dat is bikken. Chris stond al onder de gordijnen door te zwaaien. Dus na zijn slaapje maar verder![]()
Iemand hier nog geniale ideeen naast gewoon doorbikken
Het was inderdaad verraderlijk glad en eng. Ik heb een stukje tot de grote straat gelopen en verder om gefietst via de grote straten naar het station. Vanavond ook maar weer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef trui het volgende:
maar dan heb je geen bak meer huup!
ik ben vanochtend ook gaan lopen, dat voelt toch een stuk veiliger dan fietsen met al die sneeuw en verraderlijk gladde stukken eronder.
Ow, mijn dank is groot! Dan haal ik hem weer binnen, voor ik hem niet meer van zijn plaats krijg...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef Muks het volgende:
[..]
kan je mededelen dat de gemeente geen bakken leegt vandaag, tenminste ik belde voor iets anders en toen hoorde ik dat op de achtergrond
Nee, dat zou er pijnlijk raak uit zien danquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, nee, ik heb een maillot aan onder mijn jurk
Ik ben echt heel erg gekleed op winters weer
Au, moussy.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef moussy het volgende:
Wasmand er op? Wipper er op? Zo'n peuterschommel er op? Pan er op en daar je kind in frotten?
Ik ben gevallen, erg, pijn ook
Keurig op handen en knieeën, ik dook zo op mn smoel midden op een druk kruispunt, terwijl er een mevrouw alle kanten op glibberde met d'r auto. Wij zaten in de auto, en ze probeerde vol gas in zn 1 een heuveltje op te komen, dat ging niet. Dus ik zou éffe uit stappen om te zeggen dat ze in zn 2 moest rijden, en dook dus eerst op mn waffelquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Au, moussy.
Waar ben je gevallen? (lichaamsdeel)
aldus de website van RTV NHquote:De NS adviseert mensen niet met de trein te reizen, tenzij dat strikt noodzakelijk is
terwijl je kant B schoonmaakt, sneeuwt kant A met dezelfde vaart weer vol, onbegonnen werk, net als sneeuwscheppen, ook al 2 x gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh mán, ik ben zo blij dat mijn lief vandaag in Den Haag is gaan werken..
En ik ga Stef zo maar te voet halen, met de auto heb ik geen zin meer in.
Jah, pcies, ik kreeg gewoon lamme armen van het sneeuwschuiven van de auto afquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef Muks het volgende:
[..]
terwijl je kant B schoonmaakt, sneeuwt kant A met dezelfde vaart weer vol, onbegonnen werk, net als sneeuwscheppen, ook al 2 x gedaan
OHh triest... wat zul je de beer missenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef moussy het volgende:
ik had net een dronken lor aan de deur, of ze effe mocht bellen, ze stond dr schoenen al schoon te schoppen tegen de bloempot naast mn deur, ze mocht niet bellen en nu kreeg ik dr kerstbeer niet, boefuckinghoe
Mens, waar is je kerstgedachte geblevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef moussy het volgende:
ik had net een dronken lor aan de deur, of ze effe mocht bellen, ze stond dr schoenen al schoon te schoppen tegen de bloempot naast mn deur, ze mocht niet bellen en nu kreeg ik dr kerstbeer niet, boefuckinghoe
Die zat in de bloempot waar ze tegen aan schopte!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mens, waar is je kerstgedachte gebleven
heb nog wel wat elanden (met rode neus) als vervanging voor je maar ja die zijn vast niet goed genoegquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef moussy het volgende:
Nu ga ik in een hoekje zitten krassen met een pot prozac in mn mik, boehoe kerstbeer
Was het wel goed geweest als ze tegen de muur had geschopt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Die zat in de bloempot waar ze tegen aan schopte!
want some?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gerechtigheid, wij hadden vorig jaar om deze tijd een halve meter sneeuw.
quote:
dat pak op die tafelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dank je, dit hadden wij 18 december 2009
Oh! Echt? gelukkig kwam ik nog thuis vanaf Muiderpoort om 16.00. De 3 reed gewoon nog!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Zo, ik heb er ook 2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Voor de kenners: gelopen vanaf het Roelof Hartplein, want er reden ook bijna geen trams. Dat is best een eind lopen
heul de ceintuurbaan afquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Zo, ik heb er ook 2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Voor de kenners: gelopen vanaf het Roelof Hartplein, want er reden ook bijna geen trams. Dat is best een eind lopen
In Ohio wel, waar hij vandaan komt. In New York, waar hij op vloog, lag niks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze in amerika dan ook zoveel last van sneeuw op het moment, oeke?
hahaha dan zal hij wel raar opgekeken hebben na de landingquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef oeke het volgende:
[..]
In Ohio wel, waar hij vandaan komt. In New York, waar hij op vloog, lag niks.
In het vliegtuig zeiden ze dat het sneeuwde in Holland, hij dacht natte sneeuw.![]()
Die ibru heb ik niet in huis, maar die paracetamol zit er al in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Oeke 2 paracetamolletjes en een ibuprofen en gaan!!
Heb jij skies onder je buggy gebonden? Daar zou ik graag een foto van zien dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Buggy heb ik niet eens geprobeerd vandaag. Ik heb er wel skies onder voor dit soort gelegenheden. Maar de slee was makkelijker. Maxicosi erop en gaan.
http://brittvc.hyves.nl/a(...)id=5VWU7MJOIACCKGWKGquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij skies onder je buggy gebonden? Daar zou ik graag een foto van zien dan.
Ik kan jouw profiel niet bekijken helaas.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://brittvc.hyves.nl/a(...)id=5VWU7MJOIACCKGWKG
Kan dat ook via facebook? Ik heb geen hyvesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Stuur ff een vriendjesverzoek dan voeg ik je toe. No problem.
Ze zijn dus niet echt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee t was niet serieus bedoeld. Maar ik zit op m'n iPad en ik kon dee link niet vinden van de foto.
Ik kreeg een melding dat zij haar proviel geschermd heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef flowerbox het volgende:
Ik kon hem wel gewoon zien en ben geen vriendjes met Ticootje op Hyves.
Wel een leuke oplossing voor de buggy op wintersport trouwens.
Ook niet als je klikt met je rechter muisknop? Ik selecteer altijd en kan dan met rechtermuisknop afbeeldingsurl kopiëren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Jawel. Ik heb die foto net gemaakt. Maar dan doe ik m op haifs zetten en dan kan ik de link niet vinden om de foto hier weer te plakken.
Aargh ik moet echt weer snel aan het werk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Proviel?? Ik was ook geen vriendjes, nu wel, maar kon het wel zien.Misschien staat ie onder vrieden van vrienden.. dan zou het kunnen kloppen.
Ticootje, heb je ze al gebruikt eigenlijk?
Het is je vergeven, maar niet weer doen hè?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aargh ik moet echt weer snel aan het werk.
Wat een knoeperd van een fout.
Ik ben aan het reïntegreren. Volgende week 1 dag en 2 keer een halve dag werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar niet weer doen hè?
Hoe gaat het nu met je? Wanneer mag je weer aan het werk?
Ik heb geen muisquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook niet als je klikt met je rechter muisknop? Ik selecteer altijd en kan dan met rechtermuisknop afbeeldingsurl kopiëren.
Goedzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben aan het reïntegreren. Volgende week 1 dag en 2 keer een halve dag werken.
En na de kerstvakantie volledig weer aan de bak.
Ow je zit op je iPad/phone? Heb je dan ook geen andere mogelijkheid om zoiets te doen? Lijkt me best lastig.. ik gebruik dat best vaak.quote:
Wil je hem graag nog een keer zien dan? Ik heb ook nog wel een foto van de voorkant...quote:
De derde is Coen van de Coen en Sander show.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:09 schreef Fannie het volgende:
Ja half, Giel, Gerard en de derde weet ik niet.
Dankje... en nu moet ik het gaan bijhouden. Dat neem ik mij elke keer voor, maar elke keer komt er niets van...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Heel geslaagd, Diaan! Je hebt een mooie vorm wenkbrauwen.
Coen is al eerder geweest en was toen een beetje saai. Hij was vandeweek steeds wat ziekjes, hopelijk gaat het nu beter...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:12 schreef Fannie het volgende:
Ah Coen, die ken ik niet echt, ben benieuwd hoe hij het gaat doen
Eigenlijk moet je daar vaste tutmomenten voor hebben. Hier komt het er anders ook niet vaak genoeg van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje... en nu moet ik het gaan bijhouden. Dat neem ik mij elke keer voor, maar elke keer komt er niets van...
Precies, gewoon plannen en in agenda zetten...quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je daar vaste tutmomenten voor hebben. Hier komt het er anders ook niet vaak genoeg van.
Ik word ook gek van het bijwerken van mijn nagels. Die dingen groeien toch al als een gek, maar als ik zwanger ben gaat het echt bizar snel.
D'r waren hier nog volop sleetjes bij de Karwei en de Action, en anders hebben ze een mooi ritje gemaakt en heb ik de tijd gehad om het huis weer te fatsoenerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:26 schreef chacama het volgende:
Zou eerst bellen met de winkel van de slees (jaja, met puntjes en een n op het eind) anders gaan ze straks nog voor niks. Alles gaat als een speer nu en veel winkels zitten al zonder. Onze leverancier kan pas in januari weer uitleveren en zijn magazijn zat toch echt tot de nok toe vol eind oktober....
Hier ook een heel mooi landschap. Totaal nu 15cm sneeuw.
ik moet nog gaan douchen enzo.. maar ik heb geen zinquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef k_i_m het volgende:
En ik zit nog op mijn hol koffie te drinken.
Picsquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben al naar de kapper geweesten mijn pony is nu a-symetrisch
Spierpijn valt mee, gelukkig!
Nee, ik vond het wel meevallen. Niet meer of minder dan bij gewoon epileren.quote:Diaan, mooi, je wenkbrauwenDeed het pijn?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Vast wel. We hebben echt heerlijk met de meiden gelopen. Zo leuk nu met het zonnetje.
Ja, de straatjes hierachter zijn niet gestrooid, dus dat ging erg goed!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke foto's. Lennon vindt het geloof ik maar niets. De sneeuw moet ook van zn laarzen af als hij in de auto zit.
En Kim, was het een leuke rit?
Super!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, de straatjes hierachter zijn niet gestrooid, dus dat ging erg goed!
ooh zo jaloersssquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Super om al die foto's te zien trouwens, ik hoop dat er nog wel wat ligt als wij thuis zijn hoor!
Oooooh, I love it! Wat een plaatje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef poemojn het volgende:
Sneeuw? Hier wel
[ afbeelding ]
Jij hebt wel een heel ander uitzicht BE
Dat dus. BE, wat ziet het er heerlijk uit zeg!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef lily het volgende:
geef mij jouw uitzicht maar .... zaaaalig
wat heerlijk
tis niet eerlijk hequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Katja Schuurman is in het Glazen Huis, jeetje wat heeft zij alweer een mooi figuurtje zeg.Alsof ze nooit zwanger is geweest.
Ach zo'n figuurtje als zij zal ik nooit van mn leven krijgen... maar bij beide zwangerschappen zijn er wel wat kilootjes blijven hangen. Maar ja ik doe er dan ook niet veel voor.. geen zin in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
tis niet eerlijk he
Hoe heb je trouwens je wenkbrouwen laten doen, mooit gelukt.
Ik wacht wel tot we weer in engeland zijn, lat ik het daar door door threading.. Vind ik minder pijnlijk als zelf epileren![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo'n figuurtje als zij zal ik nooit van mn leven krijgen... maar bij beide zwangerschappen zijn er wel wat kilootjes blijven hangen. Maar ja ik doe er dan ook niet veel voor.. geen zin in.
Ik heb het laten doen met draden.. was voor het eerst. Is threading dat ook?
Stiemie, wat inventief
Ja, dat vind ik ook. Ze heeft het deels met draadje gedaan en met de pincet. Ook nog geverfd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jaik vind het een hele kunst !
Ooohhhh jaloersquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sneeuw? Waar?
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitzicht nu!
Het is echt zo heerlijk!
En voor Oxy, ik heb foto's voor je!Er zat een gekko bij me op de wc oa.
Ze staan alleen op mijn andere camera. Dus ik kan ze pas posten als ik thuis ben.
Sterkte met de sneeuw iedereen!
wat kost dat nu hierzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Ze heeft het deels met draadje gedaan en met de pincet. Ook nog geverfd.
oh vergelijkbaar met wat ik ( lees D.) in de UK betaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moest ¤ 10,= betalen. Incl. verven. Ik vond het niet duur.
Nee, klopt! Ik schreef het onderweg van mijn ouders naar huis, we hadden sneeuw in Gemert en Beek en Donk, daarna was het droog en volgens mij is het dat nu hier ook. Het viel me vanmiddag in de stad ook op dat daar nog wel minder leek te liggen dan hier. Of, er is daar beter gestrooid en geveegd dan hier, kan ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Mefke zeer selectieve sneeuw.. hier nog steeds meer grijs als wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |