ooh zo jaloersssquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Super om al die foto's te zien trouwens, ik hoop dat er nog wel wat ligt als wij thuis zijn hoor!
Oooooh, I love it! Wat een plaatje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef poemojn het volgende:
Sneeuw? Hier wel
[ afbeelding ]
Jij hebt wel een heel ander uitzicht BE
Dat dus. BE, wat ziet het er heerlijk uit zeg!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef lily het volgende:
geef mij jouw uitzicht maar .... zaaaalig
wat heerlijk
tis niet eerlijk hequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Katja Schuurman is in het Glazen Huis, jeetje wat heeft zij alweer een mooi figuurtje zeg.Alsof ze nooit zwanger is geweest.
Ach zo'n figuurtje als zij zal ik nooit van mn leven krijgen... maar bij beide zwangerschappen zijn er wel wat kilootjes blijven hangen. Maar ja ik doe er dan ook niet veel voor.. geen zin in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
tis niet eerlijk he
Hoe heb je trouwens je wenkbrouwen laten doen, mooit gelukt.
Ik wacht wel tot we weer in engeland zijn, lat ik het daar door door threading.. Vind ik minder pijnlijk als zelf epileren![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo'n figuurtje als zij zal ik nooit van mn leven krijgen... maar bij beide zwangerschappen zijn er wel wat kilootjes blijven hangen. Maar ja ik doe er dan ook niet veel voor.. geen zin in.
Ik heb het laten doen met draden.. was voor het eerst. Is threading dat ook?
Stiemie, wat inventief
Ja, dat vind ik ook. Ze heeft het deels met draadje gedaan en met de pincet. Ook nog geverfd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jaik vind het een hele kunst !
Ooohhhh jaloersquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sneeuw? Waar?
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitzicht nu!
Het is echt zo heerlijk!
En voor Oxy, ik heb foto's voor je!Er zat een gekko bij me op de wc oa.
Ze staan alleen op mijn andere camera. Dus ik kan ze pas posten als ik thuis ben.
Sterkte met de sneeuw iedereen!
wat kost dat nu hierzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Ze heeft het deels met draadje gedaan en met de pincet. Ook nog geverfd.
oh vergelijkbaar met wat ik ( lees D.) in de UK betaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moest ¤ 10,= betalen. Incl. verven. Ik vond het niet duur.
Nee, klopt! Ik schreef het onderweg van mijn ouders naar huis, we hadden sneeuw in Gemert en Beek en Donk, daarna was het droog en volgens mij is het dat nu hier ook. Het viel me vanmiddag in de stad ook op dat daar nog wel minder leek te liggen dan hier. Of, er is daar beter gestrooid en geveegd dan hier, kan ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Mefke zeer selectieve sneeuw.. hier nog steeds meer grijs als wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |