Au, moussy.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef moussy het volgende:
Wasmand er op? Wipper er op? Zo'n peuterschommel er op? Pan er op en daar je kind in frotten?
Ik ben gevallen, erg, pijn ook
Keurig op handen en knieeën, ik dook zo op mn smoel midden op een druk kruispunt, terwijl er een mevrouw alle kanten op glibberde met d'r auto. Wij zaten in de auto, en ze probeerde vol gas in zn 1 een heuveltje op te komen, dat ging niet. Dus ik zou éffe uit stappen om te zeggen dat ze in zn 2 moest rijden, en dook dus eerst op mn waffelquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Au, moussy.
Waar ben je gevallen? (lichaamsdeel)
aldus de website van RTV NHquote:De NS adviseert mensen niet met de trein te reizen, tenzij dat strikt noodzakelijk is
terwijl je kant B schoonmaakt, sneeuwt kant A met dezelfde vaart weer vol, onbegonnen werk, net als sneeuwscheppen, ook al 2 x gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh mán, ik ben zo blij dat mijn lief vandaag in Den Haag is gaan werken..
En ik ga Stef zo maar te voet halen, met de auto heb ik geen zin meer in.
Jah, pcies, ik kreeg gewoon lamme armen van het sneeuwschuiven van de auto afquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef Muks het volgende:
[..]
terwijl je kant B schoonmaakt, sneeuwt kant A met dezelfde vaart weer vol, onbegonnen werk, net als sneeuwscheppen, ook al 2 x gedaan
OHh triest... wat zul je de beer missenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef moussy het volgende:
ik had net een dronken lor aan de deur, of ze effe mocht bellen, ze stond dr schoenen al schoon te schoppen tegen de bloempot naast mn deur, ze mocht niet bellen en nu kreeg ik dr kerstbeer niet, boefuckinghoe
Mens, waar is je kerstgedachte geblevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef moussy het volgende:
ik had net een dronken lor aan de deur, of ze effe mocht bellen, ze stond dr schoenen al schoon te schoppen tegen de bloempot naast mn deur, ze mocht niet bellen en nu kreeg ik dr kerstbeer niet, boefuckinghoe
Die zat in de bloempot waar ze tegen aan schopte!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mens, waar is je kerstgedachte gebleven
heb nog wel wat elanden (met rode neus) als vervanging voor je maar ja die zijn vast niet goed genoegquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef moussy het volgende:
Nu ga ik in een hoekje zitten krassen met een pot prozac in mn mik, boehoe kerstbeer
Was het wel goed geweest als ze tegen de muur had geschopt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Die zat in de bloempot waar ze tegen aan schopte!
want some?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar gerechtigheid, wij hadden vorig jaar om deze tijd een halve meter sneeuw.
quote:
dat pak op die tafelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dank je, dit hadden wij 18 december 2009
Oh! Echt? gelukkig kwam ik nog thuis vanaf Muiderpoort om 16.00. De 3 reed gewoon nog!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Zo, ik heb er ook 2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Voor de kenners: gelopen vanaf het Roelof Hartplein, want er reden ook bijna geen trams. Dat is best een eind lopen
heul de ceintuurbaan afquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Zo, ik heb er ook 2.5 uur over gedaan om thuis te komen. Voor de kenners: gelopen vanaf het Roelof Hartplein, want er reden ook bijna geen trams. Dat is best een eind lopen
In Ohio wel, waar hij vandaan komt. In New York, waar hij op vloog, lag niks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
hebben ze in amerika dan ook zoveel last van sneeuw op het moment, oeke?
hahaha dan zal hij wel raar opgekeken hebben na de landingquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef oeke het volgende:
[..]
In Ohio wel, waar hij vandaan komt. In New York, waar hij op vloog, lag niks.
In het vliegtuig zeiden ze dat het sneeuwde in Holland, hij dacht natte sneeuw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |