Die ibru heb ik niet in huis, maar die paracetamol zit er al in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Oeke 2 paracetamolletjes en een ibuprofen en gaan!!
Heb jij skies onder je buggy gebonden? Daar zou ik graag een foto van zien dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Buggy heb ik niet eens geprobeerd vandaag. Ik heb er wel skies onder voor dit soort gelegenheden. Maar de slee was makkelijker. Maxicosi erop en gaan.
http://brittvc.hyves.nl/a(...)id=5VWU7MJOIACCKGWKGquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij skies onder je buggy gebonden? Daar zou ik graag een foto van zien dan.
Ik kan jouw profiel niet bekijken helaas.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://brittvc.hyves.nl/a(...)id=5VWU7MJOIACCKGWKG
Kan dat ook via facebook? Ik heb geen hyvesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Stuur ff een vriendjesverzoek dan voeg ik je toe. No problem.
Ze zijn dus niet echt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee t was niet serieus bedoeld. Maar ik zit op m'n iPad en ik kon dee link niet vinden van de foto.
Ik kreeg een melding dat zij haar proviel geschermd heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef flowerbox het volgende:
Ik kon hem wel gewoon zien en ben geen vriendjes met Ticootje op Hyves.
Wel een leuke oplossing voor de buggy op wintersport trouwens.
Ook niet als je klikt met je rechter muisknop? Ik selecteer altijd en kan dan met rechtermuisknop afbeeldingsurl kopiëren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Jawel. Ik heb die foto net gemaakt. Maar dan doe ik m op haifs zetten en dan kan ik de link niet vinden om de foto hier weer te plakken.
Aargh ik moet echt weer snel aan het werk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Proviel?? Ik was ook geen vriendjes, nu wel, maar kon het wel zien.Misschien staat ie onder vrieden van vrienden.. dan zou het kunnen kloppen.
Ticootje, heb je ze al gebruikt eigenlijk?
Het is je vergeven, maar niet weer doen hè?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aargh ik moet echt weer snel aan het werk.
Wat een knoeperd van een fout.
Ik ben aan het reïntegreren. Volgende week 1 dag en 2 keer een halve dag werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar niet weer doen hè?
Hoe gaat het nu met je? Wanneer mag je weer aan het werk?
Ik heb geen muisquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook niet als je klikt met je rechter muisknop? Ik selecteer altijd en kan dan met rechtermuisknop afbeeldingsurl kopiëren.
Goedzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben aan het reïntegreren. Volgende week 1 dag en 2 keer een halve dag werken.
En na de kerstvakantie volledig weer aan de bak.
Ow je zit op je iPad/phone? Heb je dan ook geen andere mogelijkheid om zoiets te doen? Lijkt me best lastig.. ik gebruik dat best vaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |