quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef snoopy het volgende:
Leuk, we stonden net op Schiphol voor een weekendje Rome samen maar onze vlucht is geannuleerd. Nu in de trein naar huis. Die rijdt gelukkig nog wel
quote:
Oh dát is balen zegquote:
Dat was toch al langer bekend? Ik hoorde een maand geleden al zoiets. Of wellicht was het toen nog een gerucht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Femke Halsema stopt als fractieleider bij GL. Ik begon haar net zo te waarderen.
Volgens mij was er toen idd een gerucht. Vandaag is het officieel: wegens een positieve reden!! Zou ze weer zwanger zijn??quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was toch al langer bekend? Ik hoorde een maand geleden al zoiets. Of wellicht was het toen nog een gerucht.
Zou mij niets verbazen, ze heeft een tweeling van een jaar of 6 dus wellicht ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was er toen idd een gerucht. Vandaag is het officieel: wegens een positieve reden!! Zou ze weer zwanger zijn??
En naar welk goed doel gaat het geld dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag. Die Femke zeg!Eindelijk een kundig iemand, en die gaat dan weg.
Ze is niet van 'mijn' partij, maar ik vond haar erg goed.
Hier is helemaal geen sneeuw bijgevallen! het is wel snotglad want sneeuw op ijsplaat. Gelukkig is iedereen vrij en hoeven we nergens meer heen. Opluchting.
Oudste had goededoelendag op school. Echt leuk! je moest betalen om je fiets in de stalling te zetten, het toilet, we hebben daar ontbeten, er was muziek, je kon koekjes en tosti's en weet ik wat kopen. En ze hadden een record opbrengst van 5000 euro
naar Stichting Lucaiquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
En naar welk goed doel gaat het geld dan?
Dat klinkt als een goed feestjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Memmel het volgende:
Zo! De kinderen zijn weer thuis. Mama was lekker een avondje hoeren en snoeren in Rotterdam en papa was ook weg. Dus sliepen ze bij mijn ouders. Maar ik kon ze niet halen, omdat ik de straat niet uitkwam. Ze zijn gebracht door opa. Kon ik nog even van mijn kater herstellen.
OMG, ik weet nu dingen van mijn collega's. en ik heb geloof ik een sigaar gerookt.Voor de goede orde: ik rook dus niet, heb ik ook nog nooit gedaan.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Memmel het volgende:
Zo! De kinderen zijn weer thuis. Mama was lekker een avondje hoeren en snoeren in Rotterdam en papa was ook weg. Dus sliepen ze bij mijn ouders. Maar ik kon ze niet halen, omdat ik de straat niet uitkwam. Ze zijn gebracht door opa. Kon ik nog even van mijn kater herstellen.
OMG, ik weet nu dingen van mijn collega's. en ik heb geloof ik een sigaar gerookt.Voor de goede orde: ik rook dus niet, heb ik ook nog nooit gedaan.
Even wat correcties aangebrachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Memmel het volgende:
OMG, ik weet nu dingen van mijn collega's. en ik heb geloof ik een sigaar gerookt.Voor de goede orde: ik rookte dus niet, heb ik ook nog nooit gister voor het eerst gedaan.
kan je mededelen dat de gemeente geen bakken leegt vandaag, tenminste ik belde voor iets anders en toen hoorde ik dat op de achtergrondquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet nog maar zien of de grijze bak vandaag geleegd word...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Het sneeuwt hier helemaal niet en dat gaat het ook niet volgens de verwachtingen.![]()
Maar wat een verschil dan hè?
Grijs, het is hier (nog) steeds droog... maar volgens buienradar komt het wel deze kant op aan het einde van de middag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Grijs het volgende:
Ik hoop dat mijn ouders nog naar ons concert komen... Gelukkig schijnt het in het oosten niet zo erg te zijn als in het westen van het land (ze moeten vanuit Enschede naar Arnhem komen).
Haar tijd was gekomen oid. Het was mooi geweest en ze was er klaar mee... een tijd van komen, een tijd van gaan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef Saffier het volgende:
Zo ziet het er hier ook ongeveer uit
Iemand al iets gehoord over het waarom van Femke Halsema?
ja hier ook.. tis wel hele stevige sneeuw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef Ticootje het volgende:
Het is niet koud genoeg zie ik buiten. Het veranderd al in drap.
Ze gaat haar keuken verven zie ik staan haahahaahaaha.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar tijd was gekomen oid. Het was mooi geweest en ze was er klaar mee... een tijd van komen, een tijd van gaan...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:06 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze gaat haar keuken verven zie ik staan haahahaahaaha.
het is sneeuwhagel of hagelsneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is dit meer regen. Beetje jammer ik wilde kist nog ff naar buiten met jen die vind het helemaal prachtig.
Er zijn toevallig geen foto's hiervan,van lol hebbende kids en een zwaar sjouwende moeder met boodschappen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Profailnee we zijn winterklaar
Chaos? Ik ben gelukkig vrij vandaag. Wel boodschappen wezen doen met 2 kinderen en 2 sleeën. Dat was best een uitdaging.
Zout of strand strooien. Dan wordt het wat zachter en kun je het makkelijker wegvegen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh Memmel![]()
![]()
Dan was ons werk-etentje gisteren echt braafjes..
Hier zonet geprobeerd de stoep sneeuwvrij te maken.. Maar het is al ingelopen tot ijs. Dus dat is bikken. Chris stond al onder de gordijnen door te zwaaien. Dus na zijn slaapje maar verder![]()
Iemand hier nog geniale ideeen naast gewoon doorbikken
Het was inderdaad verraderlijk glad en eng. Ik heb een stukje tot de grote straat gelopen en verder om gefietst via de grote straten naar het station. Vanavond ook maar weer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef trui het volgende:
maar dan heb je geen bak meer huup!
ik ben vanochtend ook gaan lopen, dat voelt toch een stuk veiliger dan fietsen met al die sneeuw en verraderlijk gladde stukken eronder.
Ow, mijn dank is groot! Dan haal ik hem weer binnen, voor ik hem niet meer van zijn plaats krijg...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef Muks het volgende:
[..]
kan je mededelen dat de gemeente geen bakken leegt vandaag, tenminste ik belde voor iets anders en toen hoorde ik dat op de achtergrond
Nee, dat zou er pijnlijk raak uit zien danquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, nee, ik heb een maillot aan onder mijn jurk
Ik ben echt heel erg gekleed op winters weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |