Hij zei "NU" Oshiro!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:59 schreef oshiro het volgende:
Als ik nou eens echt vooruitgang heb dan maak ik er wel weer een berg.
Hee, IK ben hier de strateeg van de knokploeg hequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hij zei "NU" Oshiro!!
Dus pak je fototoestel, maak foto's en zet ze online anders kom je op de lijst van de Fok!-knokploeg.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef LedZep het volgende:
MELDING ALFA ROGER OMEGA 1
TOPIC IN ONZ, TITEL "MET-YVANA", ALLE EENHEDEN IN POSITIE!
OSHIRO - benoemd als strateeg, jij leidt de rel (onder mijn supervisie uiteraard)
Houniet - leider strijdkrachten
Dankquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef Anne het volgende:
Deze (en de vorige) in Overzicht Projecten gezet.
Whehequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef densmee het volgende:
27 mj x 200 liter = zonnu grote vuurbal jonge http://www.flabber.nl/lin(...)-deel-9-haasten-3516
P.S. OP geüpdatet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe.
Er gaat maar 160 liter in he, 80% vulklep.
De speakers zijn iig binnen, best mooi spul.
De rest moet er nog in jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Deftig Oshi![]()
Spelen de speakers ook al, of moet eerst de rest er nog in ??
Lag inderdaad in de planningquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Alarm lijkt me ook niet onverstandig!
Vaak genoeg gedaan, werkt als een trein! Redelijk beproefd conceptquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
netjes,
maar een compressor op een aggregaat zal nog niet zo meevallen ben ik bang, de startstroom moet nog al hoog zijn, ook al zijn de eerste slagen drukloos
ja die oude aggregaten zullen er wel tegen kunnen die nieuwe schieten dan compleet in de stressquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, werkt als een trein! Redelijk beproefd concept.
Compressor gaat ook eenvoudigweg langzamer draaien en je spanningsfrequentie gaat over z'n nek. Maar daar voelt die compressor niks van.
Verder uiteraard de pressostaat zo afregelen dat ie niet bij 7 bar alweer start.
Er zit ook nul elektronica in dit ding, ontsteking is ook met contactpuntjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef densmee het volgende:
[..]
ja die oude aggregaten zullen er wel tegen kunnen die nieuwe schieten dan compleet in de stress
dat is wel ideaal, moet je bus wel ongeveer waterpas staan om een beetje mooi stroom te leverenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Er zit ook nul elektronica in dit ding, ontsteking is ook met contactpuntjes
Mij persoonlijk ook, al twijfel ik nog sterk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is wel ideaal, moet je bus wel ongeveer waterpas staan om een beetje mooi stroom te leveren
en aan de zijkant lijkt mij het meest ideale
zorg bij een lier voor een relais wat je er zelf tussen zet, die op de lieren zitten blijven regelmatig plakken en dan loopt alles in de soepquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mij persoonlijk ook, al twijfel ik nog sterk.
Verder had ik het plan ooit de compressor uit elkaar te halen, en er via twee vrijloopkoppelingen een 24V-gelijkstroommotor naast te zetten. Dan kan ie ook op de 24V gevuld worden. Wordt wel een dikke motor dan, maar ik weet dat ze er zijn. Dikke kabels ook, trouwens, 70 ampčre er doorheen
. Maar goed, een dikke lier gebruikt dat ook dus het kan. Die staat trouwens ook nog op m'n verlanglijstje...
Sowiesoquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef densmee het volgende:
[..]
zorg bij een lier voor een relais wat je er zelf tussen zet, die op de lieren zitten blijven regelmatig plakken en dan loopt alles in de soep
Ja, er zit nu al een verlaging in. En anders zit het voor geen meter, je benen moeten niet in de lucht hangen als je zitquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Klinkt goed hoor! Dat verhogen van de vloer is wel slim.
quote:
geen last gehad van het inslijpen van het raam, ik heb een keer iets staan afbramen langs mijn toenmalige witte combo en de volgende dag was hij bruin metalic van de weggesprongen vonken die in de lak gebrand waren en gaan roestenquote:
Daarom al besloten er slaapplek en keukentje in te maken voor de volgende keuring (naar LPG)... dan is het een camperquote:Op woensdag 26 december 2012 02:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
jammer van de potentiële wegenbelasting die dit dingetje de strop om de nek gaat leggen lijkt me. verder leuk project
Ik heb wel gele lampen liggen (van die H4 lampen met een geel bolletje er omheen gemaakt). Maar de oude bus had zelfs geen gele lampen, en heb er nog nooit een met gele lampen gezien eigenlijk...quote:
Moet je iets eerst zien voordat je het zelf kan doen? Ik heb mijn auto ook nooit gezien met gele lampen, maar heb ze er ook gewoon inzitten (renault clio 99). Ook met van de bolletjes eromheen geklikt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb wel gele lampen liggen (van die H4 lampen met een geel bolletje er omheen gemaakt). Maar de oude bus had zelfs geen gele lampen, en heb er nog nooit een met gele lampen gezien eigenlijk...
Zit aan de binnenkant, vandaarquote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef invine het volgende:
Het zou hem wel staanje kan je koplampen ook polijsten, kan wel wat schelen als de aanslag aan de buitenkant zit.
Kom maar op! Alleen net ff 2,5 week te laat.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Knevelt het volgende:
Zullen we met de Renault meegaan?
[ afbeelding ]
Ik mis schokbrekers....schotels nog in orde?quote:Op donderdag 31 januari 2013 03:08 schreef oshiro het volgende:
Dat bonken rechtsvoor wordt nu echt te gek voor woorden. Heb hem opgekrikt, hele voorkant omhoog op de put, alles gechecked, niks te vinden... Niet remblokken, geen rubbers, geen kogels, geen stabi/reactiestangen... helemaal niks... Snap er niks van! Zit lichte speling op een homokineet maar dat is links ook, zou dus links ook zo moeten klinken maar het is enkel rechts.
Iemand nog vlugge tips?
Als ik over hobbels, afritjes en drempels gaquote:Op donderdag 31 januari 2013 03:17 schreef 2cv het volgende:
Opboren en M12 er in jassen ?
Wanner bonkt het precies ?
Yep, allemaal heel, veer uit 1 stuk, onder spanning, bouten goed en vast, veert voor de rest zoals het hoort. Staat ook niet ingezakt oid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 05:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik mis schokbrekers....schotels nog in orde?
Ik gok een rubber bus ergens. Zitten er in de draagarmen rubber bussen ? En zijn de rubber bussen in de ogen van de schokbrekers nog goed ? Die laatsten zijn vaak 'verstopt' achter een grote ring.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ik over hobbels, afritjes en drempels ga.
Je voelt het idd bonken door de wagen heen. Heb echter gewrikt met koevoeten en alles en echt nergens zit ook maar een beetje ruimte op. Alle binnenbussen zitten ook netjes gecentreerd in de buitenbussen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 04:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok een rubber bus ergens. Zitten er in de draagarmen rubber bussen ? En zijn de rubber bussen in de ogen van de schokbrekers nog goed ? Die laatsten zijn vaak 'verstopt' achter een grote ring.
En voel je het ook of hoor je het alleen ? Mijn idee is: alleen horen = gare rubber bus, ook voelen = metaal op metaal contact (rubber bus geheel foetsie).
Ja!quote:
Klein testritje op lage snelheid doen zonder schokbrekers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je voelt het idd bonken door de wagen heen. Heb echter gewrikt met koevoeten en alles en echt nergens zit ook maar een beetje ruimte op. Alle binnenbussen zitten ook netjes gecentreerd in de buitenbussen.
Misschien dat ik binnenkort de schokbreker er maar eens onder vandaan haal...
En ik je mijn excuses! Binnenkort maar eens afspreken weer!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben je nog een proefrit verschuldigd ook.
Dat lijkt me een helse uitdaging als je een onafhankelijk geveerde vooras hebt, dan ligt je wiel nogal diep in z'n wielkast en staat het hele kreng scheefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klein testritje op lage snelheid doen zonder schokbrekers.
Doen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
En ik je mijn excuses! Binnenkort maar eens afspreken weer!
Eh ... Kortste klap is dan preventief schokdempers vervangen vrees ik ...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat lijkt me een helse uitdaging als je een onafhankelijk geveerde vooras hebt, dan ligt je wiel nogal diep in z'n wielkast en staat het hele kreng scheef
Voor zo'n lomp ding zit er wel double wishbone vering op...
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit voor foutzoeken!
Scheelt toch 10 pk. In negatieve zin. Het ding zit voor de kachelaanjagerquote:
Ik dacht dat ze juist meer pk gaven, nouja dan maar een race streep erop tekenen dat compenseert het weer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Scheelt toch 10 pk. In negatieve zin. Het ding zit voor de kachelaanjager.
Enige pluspuntje is dat er nu geen water meer door het rooster regent. Er zit een afvoerbuisje in de tunnel achter het rooster dat precies op de bovenrand van de radiateur uit komt. Daar bleef water staan, en de roest daardoor heeft me een radiateur gekost...
Turbo's geven peekaa's. *hint hint*quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist meer pk gaven, nouja dan maar een race streep erop tekenen dat compenseert het weer.
Mercedes om60?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Turbo's geven peekaa's. *hint hint*
Haha, nee! Nieuwe motorsteunen maken, en flens voor versnellingsbak enzo vind ik allemaal wat te ingewikkeld. Ik zou het wel kunnen maar het kost me tijd en ruimte en dat is op dit moment vrij schaars...quote:
Hahaha, ja, bekend! Tegenwoordig zijn het meer ducato's en Transits en andere modernere rammelbakken...quote:Op maandag 26 september 2016 14:12 schreef derLudolf het volgende:
Dit soort busjes doen mee altijd denken aan vakantie in FrankrijkDe kano verhuur bedrijven hadden allemaal van deze 9 persoons Trafic's en Masters om de klanten en boten weer op te halen
Ja!quote:
Ik laat FB niet meer in de buurt van auto's. Ze weet zelf wel waarom.quote:Op [quote]
[b]Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je al een proefrit gemaakt?
Nee, na flink wat meetwerk bleek dat haast een onmogelijke opgave.quote:Op maandag 26 september 2016 16:52 schreef derLudolf het volgende:
Vorige en dit topic ook es doorgelezen. Verdikke wat gaaf zegWat komt er nu in, een V6?
Uhm. Ik heb er geen een kapot gereden. Nooit een ongeluk gehad. zie het nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hahaha, ja, bekend! Tegenwoordig zijn het meer ducato's en Transits en andere modernere rammelbakken...
[..]
Ja!
[..]
Ik laat FB niet meer in de buurt van auto's. Ze weet zelf wel waarom.![]()
O okee. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Uhm. Ik heb er geen een kapot gereden. Nooit een ongeluk gehad. zie het niet
Ja! Dat!!quote:
Nee, dit is SLS, selective laser sintering. Bij shapeways laten doen, was nog geen 5 euro per blokje! De leds worden aangestuurd door een ATMEGA 328p, de wijzer volledig analoog dmv een dubbele opamp. De prints zijn in China gemaakt door AllPCB. Ontwerp door yours truly.quote:
Is zeker leuk. Maar het is tegenwoordig zo toegankelijk, het is alleen maar makkelijk. Ik sluit ook niet uit dat er nog meer bij komt. Ik post nog wel wat foto's van het complete dash.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:33 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is echt te goedkoop, helemaal voor een SLS printer.
Maar wel gaaf, 3D geprinte delen in je auto..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |