SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Omdat je de volgknop niet wilt gebruiken?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
Een tvp hier. Geen flauw idee waarom ik 'm nog maak
Eens. Al maak ik het spannender.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef PizzaMizza het volgende:
limburg... de enige provincie die altijd saai is
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
* kijkt mad men en is verliefd op Joan. AKA Christina Hendricks. Gvd.
[ afbeelding ]
Hier pils en een playstation met Assassins Creed 2.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:37 schreef Tism het volgende:
Bier en gooie musiek houden mij wakker!..
Oh shit, nu mis ik How it's Made iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:37 schreef Tism het volgende:
En op Discovery maken ze fluitjes, heel interessant..
Yeah baby!!!..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:50 schreef friekin_ het volgende:
En ik ga door tot de modderfokking fles leeg is.
Hij is heerlijk. Echt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Zuid-amerikaanse wijn is de bom momenteel..Goede fles!?..
Omdat ik van optutten hou. Vrouw zijnde enzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:57 schreef Tism het volgende:
waarom heb je lippenstift op als je toch maar thuis achter je peeceetje zit?..
Zullen wij dit topic lekker levend houden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat mag, ik voel me ook sexy, al de hele dag..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:09 schreef Tism het volgende:
Nee, ik ga nu toch proberen om een natte droom te produceren, ik excuseer mij voor mijn afwezigheid de komende paar uur..![]()
Tot straks..
wtfquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
ook gewoon een boek lezen
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:42 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn ''werk'' wilde niet dat ik kwam met dit weer omdat ze dan te bang was dat ik viel
Is maar vrijwilligerswerk bij oude mensjes, die geven me wel wat,maar natuurlijk niet als ik niet kan komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:50 schreef Lon3 het volgende:
[..]wel gewoon doorbetaald neem ik aan dan?
Aah oke. Tof dat je vrijwilligerswerk doet hoor. Wat zijn je redenen hierachter?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Is maar vrijwilligerswerk bij oude mensjes, die geven me wel wat,maar natuurlijk niet als ik niet kan komen![]()
Kreeg op een andere plek al cadeautje voor sinterklaas en geld met een kaart
Afgekeurd vanwege rug en toch voldaan gevoel willen hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Aah oke. Tof dat je vrijwilligerswerk doet hoor. Wat zijn je redenen hierachter?
Aah oke, goede beweeg redenen. Toont wel karakter vind ik. Anderen kiezen er dan voor om thuis te zitten en niets te doen. Respectquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Afgekeurd vanwege rug en toch voldaan gevoel willen hebben![]()
Ben heel hard bezig om een herkeuring te krijgen en weer een aantal uur te gaan werken,maar uwv werkt tot nu toe alles tegen![]()
Ik zal verder niet in details treden hier
Das zwaar klote, zijn altijd storingen rondom utrecht, maar het is dan ook wel een centraal punt van heel nederland. Hoop voor jou dat je het toch een beetje mee zit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef friekin_ het volgende:
station utrecht centraal: trein.
waar: station utrecht centraal
geldigheid:
prognose 17-12-10, 11.00 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: stroomstoring
gevolg: vervoer ontregeld
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: de beperkingen als gevolg van een stroomstoring van en naar utrecht centraal zijn voorbij. de vertraging zal geleidelijk afnemen. houdt u van en naar utrecht centraal nog rekening met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Lekker. Is de vraag nog maar of ik wel naar Berlijn kan.
Ach ik zit ook alweer een aantal jaar thuis,maar ik word er gek van en wil werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:21 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Aah oke, goede beweeg redenen. Toont wel karakter vind ik. Anderen kiezen er dan voor om thuis te zitten en niets te doen. Respect
Ik vertrek zo. Net even gebeld met NS en ze kunnen me ook niets vertellen. Op goede hoop dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Das zwaar klote, zijn altijd storingen rondom utrecht, maar het is dan ook wel een centraal punt van heel nederland. Hoop voor jou dat je het toch een beetje mee zit!
Hmm, dan hoop ik iig voor je dat het toch een beetje aansluitend is! Veel plezierquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vertrek zo. Net even gebeld met NS en ze kunnen me ook niets vertellen. Op goede hoop dus.
Lekker, ik moet nog tot 5 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef sproetjes het volgende:
klaar met werken voor vandaag
ofja.... straks nog even aan de "studie" voor werk.. nu al zin in 7 januari
en morgen ofcourse
Je kan alsnog met terugwerkende kracht even een plasje doen in bed?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef Tism het volgende:
Natte droom fail vannacht, heb het netjes droog gehouden..![]()
Goedemorgen..
Dat weekend (rondom de 7e) is bij mij ook helemaal vol. Op vrijdag naar een concert in Köln, op zaterdag dan die limbomeet en op zondag heb ik een toernooi dat om 10 uur begint.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef sproetjes het volgende:
ik moet dan wel beide dagen van t weekend werkenALTIJD
haha ik had meer z in in 7 januari omdat we dan de nieuwe lessen lanceren van o.a. de bodypump en bodycombat, altijd leuk en gezellig. Thema avond, alle instructeurs op t podium enz.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weekend (rondom de 7e) is bij mij ook helemaal vol. Op vrijdag naar een concert in Köln, op zaterdag dan die limbomeet en op zondag heb ik een toernooi dat om 10 uur begint.
..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Je kan alsnog met terugwerkende kracht even een plasje doen in bed?
quote:
Ik las slaapmuts..quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef sproetjes het volgende:
krijg je als je maar 1.5 uur slaapt muts
Ja maar het was gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef sproetjes het volgende:
krijg je als je maar 1.5 uur slaapt muts
Geeeeen idee!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe, waar komt dat slaaptekort zo ineens vandaan.
Vertragingen door de sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef friekin_ het volgende:
Ik lach me kapot om al dat chagerijnig volk hier hehehe
ja, er ligt in amersfoort ook 10 cm. jaaaaa. ik krijg gratis koffie of thee hier vanwege de kouquote:
Sneeuwpop makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ja, er ligt in amersfoort ook 10 cm. jaaaaa. ik krijg gratis koffie of thee hier vanwege de kou
Je had miz geen beter dag uit kunnen kiezen om op pad te gaan (where ever it my be) Alle weerdiensten staan te stressen, alles staat vast en meer chaos wordt voorspeldt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ja, er ligt in amersfoort ook 10 cm. jaaaaa. ik krijg gratis koffie of thee hier vanwege de kou
En alle christenen maar denken dat het warm zou zijn in de hellquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Je had miz geen beter dag uit kunnen kiezen om op pad te gaan (where ever it my be) Alle weerdiensten staan te stressen, alles staat vast en meer chaos wordt voorspeldt..![]()
Succes!..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
En alle christenen maar denken dat het warm zou zijn in de hell
Check em vanavond wel even, ben nu op mijn werk dan kan dat nietquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:06 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Check em vanavond wel even, ben nu op mijn werk dan kan dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
sta nu in Amersfoort. en ik ga naar berlijn woooquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Je had miz geen beter dag uit kunnen kiezen om op pad te gaan (where ever it my be) Alle weerdiensten staan te stressen, alles staat vast en meer chaos wordt voorspeldt..![]()
Succes!..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik durfde al niet te klikken op de spoiler omdat ik misschien een goatse zou aantreffen of zo, gewoon om mij te stangen omdat ik op mijn werk zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Waarom dit vertrouwen? omdat ik dat ook wel voor elkaar zou kunnen krijgen
)
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
zit nu ook in roermondquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:17 schreef Tism het volgende:
..Buienradar liegt!!!..
![]()
Volgens moet het hier sneeuwen dat verrekt, maar d'r is geen vlokje te bekenen!..![]()
(@remunj)
Gooit een hartjesvormige sneeuwbal vanuit Amersfoort. Hehe. Koortje zong net All I want for christmas is you voor mij hihiquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
We lopen hier een berg sneeuw mis.
* Tism Neemt de nodige maatregelen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gooit een hartjesvormige sneeuwbal vanuit Amersfoort.
Tis ook nooit goed bij vrouwen, het moet altijd groter....sneeuwballen.... piemels....wat is het volgende...quote:
Oke, geen probleem..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb twittermaar dat wil ik toch van fok gescheiden houden
. Eigenlijk wil ik fok gescheiden houden van alle andere dingen
idemquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb twittermaar dat wil ik toch van fok gescheiden houden
. Eigenlijk wil ik fok gescheiden houden van alle andere dingen
Ik heb er een tijd gebruik van moeten maken voor mijn werk. Binnen mijn vakgebied is dat toch de snelste manier om ontwikkelingen te volgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Tism het volgende:
Wie doet er hier eigenlijk allemaal aan twitter?..![]()
Ik wil meer followers en mensen die ik kan followen..
grote portemonnee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed bij vrouwen, het moet altijd groter....sneeuwballen.... piemels....wat is het volgende...
Klopt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een tijd gebruik van moeten maken voor mijn werk. Binnen mijn vakgebied is dat toch de snelste manier om ontwikkelingen te volgen.
Persoonlijk staat dat allemaal op een laag pitje, hoef niet alles te delen met iedereen. Sommige mensen slaan daar volgens mij een beetje in door en hebben een dagtaak om te twitteren.
Ik val al af bij het hartjequote:
Precies. 20 centimeter sneeuw was ons beloofd. We worden bedrogen waar we bijstaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef nattermann het volgende:
Waar blijft die sneeuwHeel het land op z'n kop, een grote puinzooi, en hier is godverdomme helemaal niks
Dit dus....quote:
Zeg, staat het Glazen Huis in Echt niet heeeeeeel dicht bij jou??quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef sproetjes het volgende:
hopelijk nieten anders wil ik er morgenochtend geen last van hebben!!!
of morgen avond, want dan ga ik uit
Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
friekje is bijna in duitsland woooo.
joysa is altijd bijna in duitslandquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
friekje is bijna in duitsland woooo.
Whehe, ik wacht je reactie straks af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
ik download maar even de nieuwe versie.. zucht
Zal op het begin wel even wennen zijn, maar ik heb alleen maar goede ervaringen met stage lopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dadelijk mijn tas inpakken voor t weekend!
En morgen heeel vroeg de trein pakken naar EHV.
Op naar de eerste keer stage. Best spannend, maar ik ben wel heel erg benieuwd!
Echt man, doe rustig aan je glijdt alle kanten op..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Whehe, ik moet zo ook nog op pad. Hier in het dorp is het sowieso een ijsbaan
NICE!!!..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef sproetjes het volgende:
w00t outfit bij elkaar
[ afbeelding ]
even geen zin in goede foto of paint skillz vandaag
heb geen rode schoenen, dus dan maar panter
Met zo'n weer doe ik ook absoluut rustig aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Echt man, doe rustig aan je glijdt alle kanten op..
jaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef sproetjes het volgende:
joysa als jij nu omlaag kijkt zie je dan ook een paar tetten?
Ridder van Heerstraat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op sommige plaatsen in Maastricht is het nog best glad...
slaap lekker chickquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef sproetjes het volgende:
ga er vandoor
ben kapot. moet eigenlijk nog te veel doen, maar dat doe ik morgen wel in t uurtje dat ik dan heb
Gewoon om half 5 naar bed gaan als je om 6u op moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Jammer dat ik morgen zo vroeg op moet, was net een leuke film aan het kijken. Bienvenue chez lez Ch'tis
Rust. eindelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef limbolandjgirl het volgende:
Pff wat was de vergadering toch weer leuk op scouting............. x)
Dadelijk maar eens naar bed toe.
Morgen om 8.10 de trein hebben!![]()
En dan moeten jullie mij 2 hele dagen missen!..
Redden jullie dat?
lijkt me inderdaad erg vervelend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef Tism het volgende:
Omg..wat een kutklus is het toch om de namen/titels van +/- 255 mp3's te moeten veranderen/aan te passen..
ja anders denken ze nog dat ik het hatelijk bedoeldequote:
stiekem doe je dat ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja anders denken ze nog dat ik het hatelijk bedoelde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ga met je barbiepopjes spelen kind
nu al stuk, gelukkig is het bijna kerstquote:
krijg ik dan een nieuwe van je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nu al stuk, gelukkig is het bijna kerst
nee, een opa die barbiepopjes geeft aan kleine meisjesquote:
oh.. dan wil ik legoquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee, een opa die barbiepopjes geeft aan kleine meisjes
daar gaan ze meteen wat van denken
Meer aan't googelen dan aan't veranderen dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:22 schreef Tism het volgende:
Ja man, vooral als je alleen de titel hebt en je de artiest er nog bij moet zoeken of andersom..
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef Tism het volgende:
IKEA spul, ook leuk om te ordenen, man man man, je moet er maar van houden..![]()
Succes..
Oh!..quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Appeltje eitje
How it's made begint zo
Da's klotequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:51 schreef Boy23 het volgende:
Kk gladheid! Dikke snee in mn kin, doet flink branden ! Op me bek gegaan, ben wel op me werk, maar blijft nog steeds bloeden.
Whehe, ik wilde dergelijke opmerkingen al achterwege laten. Maar kan best zo zijn dat die in een of andere gleuf is blijven steken.quote:
Here to serve hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe, ik wilde dergelijke opmerkingen al achterwege laten. Maar kan best zo zijn dat die in een of andere gleuf is blijven steken.
Gisteren alle deuren van mijn auto. Uiteindelijk ging er eentje open en daar zijn mijn vrienden en ik maar door die naar binnen gegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef huize het volgende:
Mn vuilniscontainer is gewoon dicht gevroren damnit.
ow en halve tuin is naar de kut door het gewicht van de sneeuw
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren alle deuren van mijn auto. Uiteindelijk ging er eentje open en daar zijn mijn vrienden en ik maar door naar binnen gegaan.
Nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:06 schreef friekin_ het volgende:
Goede koffie en een lekkere douche in Berlijn. 12 uur erover gedaan om hier te komen, vannacht toch nog doorgegaan tot 5 uur. En ik voel me flex. Vandaag de stad in en oorlogsmonumenten omzeilen. Nosh heeft allerlei flexe dingen voor me bedacht.
PLATENZAAK VANMIDDAG
Oh. En 12 cm sneeuw hier![]()
vrij t/m maandagquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef nattermann het volgende:
Laatste weekenddag. Morgen weer werken
Favoriete plaat van me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice![]()
Kun je kijken of je deze op vinyl kan vinden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |