SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Omdat je de volgknop niet wilt gebruiken?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
Een tvp hier. Geen flauw idee waarom ik 'm nog maak
Eens. Al maak ik het spannender.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef PizzaMizza het volgende:
limburg... de enige provincie die altijd saai is
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
* kijkt mad men en is verliefd op Joan. AKA Christina Hendricks. Gvd.
[ afbeelding ]
Hier pils en een playstation met Assassins Creed 2.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:37 schreef Tism het volgende:
Bier en gooie musiek houden mij wakker!..
Oh shit, nu mis ik How it's Made iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:37 schreef Tism het volgende:
En op Discovery maken ze fluitjes, heel interessant..
Yeah baby!!!..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:50 schreef friekin_ het volgende:
En ik ga door tot de modderfokking fles leeg is.
Hij is heerlijk. Echt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Zuid-amerikaanse wijn is de bom momenteel..Goede fles!?..
Omdat ik van optutten hou. Vrouw zijnde enzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:57 schreef Tism het volgende:
waarom heb je lippenstift op als je toch maar thuis achter je peeceetje zit?..
Zullen wij dit topic lekker levend houden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat mag, ik voel me ook sexy, al de hele dag..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:09 schreef Tism het volgende:
Nee, ik ga nu toch proberen om een natte droom te produceren, ik excuseer mij voor mijn afwezigheid de komende paar uur..![]()
Tot straks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |