Da's klotequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:51 schreef Boy23 het volgende:
Kk gladheid! Dikke snee in mn kin, doet flink branden ! Op me bek gegaan, ben wel op me werk, maar blijft nog steeds bloeden.
Whehe, ik wilde dergelijke opmerkingen al achterwege laten. Maar kan best zo zijn dat die in een of andere gleuf is blijven steken.quote:
Here to serve hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe, ik wilde dergelijke opmerkingen al achterwege laten. Maar kan best zo zijn dat die in een of andere gleuf is blijven steken.
Gisteren alle deuren van mijn auto. Uiteindelijk ging er eentje open en daar zijn mijn vrienden en ik maar door die naar binnen gegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef huize het volgende:
Mn vuilniscontainer is gewoon dicht gevroren damnit.
ow en halve tuin is naar de kut door het gewicht van de sneeuw
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren alle deuren van mijn auto. Uiteindelijk ging er eentje open en daar zijn mijn vrienden en ik maar door naar binnen gegaan.
Nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:06 schreef friekin_ het volgende:
Goede koffie en een lekkere douche in Berlijn. 12 uur erover gedaan om hier te komen, vannacht toch nog doorgegaan tot 5 uur. En ik voel me flex. Vandaag de stad in en oorlogsmonumenten omzeilen. Nosh heeft allerlei flexe dingen voor me bedacht.
PLATENZAAK VANMIDDAG
Oh. En 12 cm sneeuw hier![]()
vrij t/m maandagquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef nattermann het volgende:
Laatste weekenddag. Morgen weer werken
Favoriete plaat van me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice![]()
Kun je kijken of je deze op vinyl kan vinden:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |