Precies. 20 centimeter sneeuw was ons beloofd. We worden bedrogen waar we bijstaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef nattermann het volgende:
Waar blijft die sneeuwHeel het land op z'n kop, een grote puinzooi, en hier is godverdomme helemaal niks
Dit dus....quote:
Zeg, staat het Glazen Huis in Echt niet heeeeeeel dicht bij jou??quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef sproetjes het volgende:
hopelijk nieten anders wil ik er morgenochtend geen last van hebben!!!
of morgen avond, want dan ga ik uit
Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
friekje is bijna in duitsland woooo.
joysa is altijd bijna in duitslandquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
friekje is bijna in duitsland woooo.
Whehe, ik wacht je reactie straks af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
ik download maar even de nieuwe versie.. zucht
Zal op het begin wel even wennen zijn, maar ik heb alleen maar goede ervaringen met stage lopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dadelijk mijn tas inpakken voor t weekend!
En morgen heeel vroeg de trein pakken naar EHV.
Op naar de eerste keer stage. Best spannend, maar ik ben wel heel erg benieuwd!
Echt man, doe rustig aan je glijdt alle kanten op..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Whehe, ik moet zo ook nog op pad. Hier in het dorp is het sowieso een ijsbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |