wtfquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
ook gewoon een boek lezen
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:42 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn ''werk'' wilde niet dat ik kwam met dit weer omdat ze dan te bang was dat ik viel
Is maar vrijwilligerswerk bij oude mensjes, die geven me wel wat,maar natuurlijk niet als ik niet kan komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:50 schreef Lon3 het volgende:
[..]wel gewoon doorbetaald neem ik aan dan?
Aah oke. Tof dat je vrijwilligerswerk doet hoor. Wat zijn je redenen hierachter?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Is maar vrijwilligerswerk bij oude mensjes, die geven me wel wat,maar natuurlijk niet als ik niet kan komen![]()
Kreeg op een andere plek al cadeautje voor sinterklaas en geld met een kaart
Afgekeurd vanwege rug en toch voldaan gevoel willen hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Aah oke. Tof dat je vrijwilligerswerk doet hoor. Wat zijn je redenen hierachter?
Aah oke, goede beweeg redenen. Toont wel karakter vind ik. Anderen kiezen er dan voor om thuis te zitten en niets te doen. Respectquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Afgekeurd vanwege rug en toch voldaan gevoel willen hebben![]()
Ben heel hard bezig om een herkeuring te krijgen en weer een aantal uur te gaan werken,maar uwv werkt tot nu toe alles tegen![]()
Ik zal verder niet in details treden hier
Das zwaar klote, zijn altijd storingen rondom utrecht, maar het is dan ook wel een centraal punt van heel nederland. Hoop voor jou dat je het toch een beetje mee zit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef friekin_ het volgende:
station utrecht centraal: trein.
waar: station utrecht centraal
geldigheid:
prognose 17-12-10, 11.00 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: stroomstoring
gevolg: vervoer ontregeld
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: de beperkingen als gevolg van een stroomstoring van en naar utrecht centraal zijn voorbij. de vertraging zal geleidelijk afnemen. houdt u van en naar utrecht centraal nog rekening met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Lekker. Is de vraag nog maar of ik wel naar Berlijn kan.
Ach ik zit ook alweer een aantal jaar thuis,maar ik word er gek van en wil werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:21 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Aah oke, goede beweeg redenen. Toont wel karakter vind ik. Anderen kiezen er dan voor om thuis te zitten en niets te doen. Respect
Ik vertrek zo. Net even gebeld met NS en ze kunnen me ook niets vertellen. Op goede hoop dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Das zwaar klote, zijn altijd storingen rondom utrecht, maar het is dan ook wel een centraal punt van heel nederland. Hoop voor jou dat je het toch een beetje mee zit!
Hmm, dan hoop ik iig voor je dat het toch een beetje aansluitend is! Veel plezierquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vertrek zo. Net even gebeld met NS en ze kunnen me ook niets vertellen. Op goede hoop dus.
Lekker, ik moet nog tot 5 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef sproetjes het volgende:
klaar met werken voor vandaag
ofja.... straks nog even aan de "studie" voor werk.. nu al zin in 7 januari
en morgen ofcourse
Je kan alsnog met terugwerkende kracht even een plasje doen in bed?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef Tism het volgende:
Natte droom fail vannacht, heb het netjes droog gehouden..![]()
Goedemorgen..
Dat weekend (rondom de 7e) is bij mij ook helemaal vol. Op vrijdag naar een concert in Köln, op zaterdag dan die limbomeet en op zondag heb ik een toernooi dat om 10 uur begint.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef sproetjes het volgende:
ik moet dan wel beide dagen van t weekend werkenALTIJD
haha ik had meer z in in 7 januari omdat we dan de nieuwe lessen lanceren van o.a. de bodypump en bodycombat, altijd leuk en gezellig. Thema avond, alle instructeurs op t podium enz.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weekend (rondom de 7e) is bij mij ook helemaal vol. Op vrijdag naar een concert in Köln, op zaterdag dan die limbomeet en op zondag heb ik een toernooi dat om 10 uur begint.
..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Je kan alsnog met terugwerkende kracht even een plasje doen in bed?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |