Ik ben al lichterlijk maf, dus valt wel meequote:
Sorry Benny, ik blijf wel even weg, mijn irritaties liggen blijkbaar nogal hoog.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Benny, ik blijf wel even weg, mijn irritaties liggen blijkbaar nogal hoog.
een hoopquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Maaar wat zat er in GOmi, of wil je dat niet zeggen?
Ik wilde net ff Vivaën met jequote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Benny, ik blijf wel even weg, mijn irritaties liggen blijkbaar nogal hoog.
Zo. Flink pakketquote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
een hoop
snijplank met mes enzp
2 wijn, 1 wit 1 rood
knabbelsticks ofzo
cheddar kaaskoekjes
chips, zeezout, zwarte peper
2 ardennerpâté
zalmmouse
toast
tappenade
chorzo wors
chocolade
mineraalwater
reypenaer kaas 2 jaar gerijpt
reypenaer kaas 1 jaar gerijp
dadel notenbrood
chillicrackes
vijgenchutney
gehaktballetjes
augurken
boterwafels
spaanse worst
dat wast wel geloof ik
en morgen krijg ik nog een wijnpakket
hmm.. irritaties, waarschuwingen, steken, bagger en vast nog wel watquote:Op donderdag 16 december 2010 19:02 schreef gomi het volgende:
volgens mij mis ik hier het een en t ander
Ik krijg niets dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
een hoop
snijplank met mes enzp
2 wijn, 1 wit 1 rood
knabbelsticks ofzo
cheddar kaaskoekjes
2 ardennerpâté
zalmmouse
toast
tappenade
chorzo wors
chocolade
mineraalwater
dadel notenbrood
chillicrackes
vijgenchutney
gehaktballetjes
augurken
boterwafels
spaanse worst
dat wast wel geloof ik
yeah en ook wel kwaliteit als ik t zo snel ff bekeek ookquote:
Zo dat is wel de categorie "borreltijd" met al die hapjesquote:
hmmm k.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm.. irritaties, waarschuwingen, steken, bagger en vast nog wel wat
Dat is mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
een hoop
snijplank met mes enzp
2 wijn, 1 wit 1 rood
knabbelsticks ofzo
cheddar kaaskoekjes
2 ardennerpâté
zalmmouse
toast
tappenade
chorzo wors
chocolade
mineraalwater
dadel notenbrood
chillicrackes
vijgenchutney
gehaktballetjes
augurken
boterwafels
spaanse worst
dat wast wel geloof ik
Ik zie heel veel toch wel aparte dingen op de lijst. Of ik ben te boers.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en ook wel kwaliteit als ik t zo snel ff bekeek ook
alleen al die vleeszooi, is leuk en aardig maar heb ik niet veel aan. zal mijn vriendin ms blij mee zijn
ah niet heel erg apart geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie heel veel toch wel aparte dingen op de lijst. Of ik ben te boers.
yeah, maar groot deel eet ik niet hequote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dat is wel de categorie "borreltijd" met al die hapjes
Welke dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie heel veel toch wel aparte dingen op de lijst. Of ik ben te boers.
I knowquote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar groot deel eet ik niet he
Zulke dingen zijn vaak als verkapte investering in het bedrijf.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn overbuurman die ik de bouw werkt kreeg een I-pad. Dat terwijl hij echt geen hoge functie heeft. Zullen wel een goed jaar hebben gehad denk ik.
Ja, totdat de kosten hoger zijn dan beoogdquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een klojo's.
hoort erbij vind ik
wow das een hele mooie iddquote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn overbuurman die ik de bouw werkt kreeg een I-pad. Dat terwijl hij echt geen hoge functie heeft. Zullen wel een goed jaar hebben gehad denk ik.
hehe ik doe de borrel wel, de hapjes mag mijn vriendin doenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I knowStond ook alleen "borreltijd-hapjes", niet of het in de smaak valt
Maar echte bouwlui geven het nog aan de kids weg ook, zoals nu ook gebeurt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn vaak als verkapte investering in het bedrijf.
Ach ja, ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een klojo's.
hoort erbij vind ik
Ik ben echt een anti culiguy, maar sheddar, tappenade, chuttney en spaanse worst zegt me niets. Valt uiteindelijk nog wel mee.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke dan?Ik eentje geloof ik...
nee erg is ook weer een te groot woord, maar ik vind t altijd wel leuk tbh.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het niet zo erg hoor.
hahah dat heeft niets met 'anti-culi' te maken, dat is algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben echt een anti culiguy, maar sheddar, tappenade, chuttney en spaanse worst zegt me niets. Valt uiteindelijk nog wel mee.
Mensen die tappenade niet kennen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben echt een anti culiguy, maar sheddar, tappenade, chuttney en spaanse worst zegt me niets. Valt uiteindelijk nog wel mee.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
maar sheddar, tappenade, chuttney en spaanse worst zegt me niets.
Is dat zo'n chineze iPad?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
cheddar is een kaassoortquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
cheddar is toch een plastic soort?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef gomi het volgende:
[..]
cheddar is een kaassoort
tappenade voor op de toastjes enzo
chutney is voor erbij geloof ik
en spaanse worst. ah das gewoon droge wordt uit spanje geloof ik
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
cheddar is toch een plastic soort?
Engelse kaas toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
de niet goeden wel iddquote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het zit er vast tussen zonder dat ik er erg in heb. Dat kan ook. Ik eet het wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Cheddar ken je ws wel van de Burger King/Mac Vaduschka
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaah wat lief![]()
Daar kan geen pakket tegen op
bedoel je yeah of bedoel jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wotdefoks.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee.
Holy fuck, kijk deze foto. Niet voor zwakke magen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
bedoel je yeah of bedoel jenee anders had ik dat er wel neergezet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt, die foto bezorgt me gewoon rillingenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wotdefoks.Hij heeft zeker weten een gaatje.
Dat gaat de zwakke maag voorbij en gaat weer naar fascinatie. Gek genoeg. Vanwege zo absurd.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee.
Holy fuck, kijk deze foto. Niet voor zwakke magen.
quote:
quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie een song van het jaar?
ZOals de laaatste jaren houd ik niet echt bij wat in de hitlijsten staat, dus heb geen ideequote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
niet echt neequote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vertel. Ik vind het echt zo lastig zonder het bij te houden. Heb er wel een paar.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vertel. Ik vind het echt zo lastig zonder het bij te houden. Heb er wel een paar.
Saviorquote:
O.a. Hurts - Wonderful Life, The Tamper Trap - Sweet Disposition, Moss - I apologize. Ou est le swimming pool - Dance the Way I Feel.quote:
Ik kreeg er een Mickey-Mouse associatie bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
Die muzieknoot ook. Als aids een tatoeage was.
mooi lijstjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O.a. Hurts - Wonderful Life, The Tamper Trap - Sweet Disposition, Moss - I apologize. Ou est le swimming pool - Dance the Way I Feel.
Dank je.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
mooi lijstje
ik heb nooit echt een jaarlijstje,
Is daar, in deze tijd, nog rond mee te komen?quote:
Gaat wel, maar niet ultiem. Ik aas wel op een vaste stek.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is daar, in deze tijd, nog rond mee te komen?
heb jij eigenlijk een opleiding in die richting gevolgd?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaat wel, maar niet ultiem. Ik aas wel op een vaste stek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |