SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Flesje bier
Toch jammer van Lapointe. Maar wel de goede beslissing.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef nattermann het volgende:
GOEDEMIDDAAAAG
Heb lekker uitgeslapen.
en ik ken TLK, boy23 en ivo1986.. en Mss maar die post niet zo vaak.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef sproetjes het volgende:
oh en ik ken tassiepassie, huize, TLK, boy23 en ivo1986 en binnenkort ook joysa
Wij hebben ook gemeet, je vergeet me.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef sproetjes het volgende:
oh en ik ken tassiepassie, huize, TLK, boy23 en ivo1986 en binnenkort ook joysa
wat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had een andere TT verwacht.
Meeten is tofquote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe niet aan meets, misschien eens bij hogere uitzondering.
Ik ken jouw chick ookquote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef Lon3 het volgende:
Nu ik er zo over nadenk: Little_Miss_Naughty, DevilsWhore, Systeria, RonaldV heb ik wel in real life ontmoet. Misschien vergeet ik nog iemand
Ja dat zei zequote:
Nee hoor. Die hebben het hele seizoen nog NIKS gepresteerd. Opflikkeren met die over the top Amerikanen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Toch jammer van Lapointe. Maar wel de goede beslissing.
ohja! sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wij hebben ook gemeet, je vergeet me.
poeketje ofzoiets?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohja! sorry
ik heb mieke ook wel eens gezien tijdens t stappen,... weet ff dr fok naam niet meer. post ook nooit meer hier
En mij kut.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohja! sorry
ik heb mieke ook wel eens gezien tijdens t stappen,... weet ff dr fok naam niet meer. post ook nooit meer hier
Jep. Klasgenoot.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef Lon3 het volgende:
En jij kent mijn chick van voor de fok tijd van haar![]()
Ik kan in KPD.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Lon3 het volgende:
Hoe wist je dat het trouwens mijn chick was?chick klinkt zo... zo....
quote:
Ikkeeeeequote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie komt er allemaal naar de 8 jan meet?
Ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook toestemming om te komen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende keer dat iemand de moeite neemt om mijn prammen vol te spuiten met sperma maak ik een foto en zet 'm erbij.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat verklaart wel ja haha, heb je daar nog nooit gezien
Neh.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Haha daar hou ik je aanquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volgende keer dat iemand de moeite neemt om mijn prammen vol te spuiten met sperma maak ik een foto en zet 'm erbij.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Rifoki het volgende:
Ik denk niet dat ik er zal zijn maar ik sluit het evengoed niet uit. Als de kans op seks groot genoeg is kom ik vanzelfsprekend.
Lesbisch? Mag ook zonder volgespoten te zijn hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel even kan wachten
Hahaquote:
Hoezo, het kan toch? Je weet toch niet wat ze ermee gedaan heeft?..quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo, het kan toch? Je weet toch niet wat ze ermee gedaan heeft?....
Ajha, goed punt..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Lon3 het volgende:
[..]kan me niet meer voorstellen dat mensen alleen maar 1 camera hebben in de tijd waar mobieltjes standaard 5 mp camera's hebben en alles zowat digitaal is
OMG! je ligt met de voeten bloot in bed!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Dit was de laatste picca die ik maakte.
[ afbeelding ]
Wat er toen allemaal heeft plaatsgevonden, geen flauw benul. Maar kaduuk.
In een dure hotelkamer.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
OMG! je ligt met de voeten bloot in bed!!!!![]()
Ooooohhh VET!..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
American Amsterdam Hotel
Leidsepleinquote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ooooohhh VET!..Daar ben ik ooit eens gaan overnachten toen ik een klein mannetje was van 3 jaar oud, kan ik me nog heel vaag wat van herinneren..
2 jaar gewoondquote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gruwelijk mee eens. 3 maanden gewoond. Wat een kutdorp.
Kun je beter naar Antwerpen gaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef sproetjes het volgende:
ik wil weer eens shoppen in amsterdam, maar eerst luik eind dit jaar
Ooit buiten de Kalverstraat geweest ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kun je beter naar Antwerpen gaan.
Dichterbij, en variatie aan winkels. In Amsterdam liggen 14 H&M's, 7 Vero Moda's in de Kalverstraat. Allemaal hetzelfde
EDIT: Ik vergeet trouwens dat Antwerpen 100000x mooier is dan Amsterdam!
Ik heb het er iets langer volgehouden maar ik was blij dat ik weg was.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
2 jaar gewoond
en ik wil er ook echt niet meer naar terug
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ooit buiten de Kalverstraat geweest ook?
Graag gedaan. Ik lurk vaak mee, maar constant dat gezeik en gemiep daar. Bah. Stelletje jaloerse wijven en slijmende mannen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:59 schreef Lon3 het volgende:
Friekin_, je introduceert jezelf wel op een hilarische manier net in het andere topic. Meteen even schoppen
![]()
respect......
Daarvoor is het te slecht. Het heeft gewoon met aandacht te maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef Lon3 het volgende:
Hahaik weet precies wat je bedoeld.
Begin mij er ook steeds meer aan te ergeren.
Heeft zelfs iets weg van een soap soms
Ookquote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor is het te slecht. Het heeft gewoon met aandacht te maken.
Haha kijk er nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef friekin_ het volgende:
Oh god. Net in Heren we willen .. zitten kijken.
Ik was geil maar nu is het net alsof ik genoten heb van koffietijd.
Vind persoonlijk de dames foto's ook interessanterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef friekin_ het volgende:
Allemaal die piemel pics. Kom op he. Een man heeft schouders. Een mooie rug. Een stoere torso.
NEE, LATEN WE GEWOON EEN PICCA MAKEN VAN ONZE DOP BOVEN ONZE BJORN BORG UIT.
Hehe Credits to mequote:
Ach. Het was eye candy, ook voor je nerd collega'squote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zien me daarmee aankomen op m'n werk
Als ik het "videoconferencing" noem dan kom ik er vast wel mee weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zien me daarmee aankomen op m'n werk
Erg zoet.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Het was eye candy, ook voor je nerd collega's
Wat hier?quote:
En maar zeggen dat je geen foto's kan maken hahahahaquote:
Misschien heeft C_E op prtscr geduwd.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Wat hier?
[..]
En maar zeggen dat je geen foto's kan maken hahahaha
Nee, kwam handen tekort.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien heeft C_E op prtscr geduwd.
HOEREN SLETTEN SNOLLEN KKBITCHES TIS GEEN PRAATPAAL ANDERS HAD IK M WEL GEEL GEVERFD.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Lon3 het volgende:
Ook nog een dood normaal slow chat topic bevlekken met dit soort taalbahbahbah....
Stro rum helpt daar tegen. Serieus (tegen de kiespijn) als je het vervolgens doorslikt zal de hoofdpijn ook weg gaan denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb koppijnmaar gelukkig nog geen pijn aan mijn kapotte kies
Het zou pas niet normaal zijn als dit topic niet over sex zou gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Lon3 het volgende:
Ook nog een dood normaal slow chat topic bevlekken met dit soort taalbahbahbah....
Kom vandaag voor het eerst hier. Dus weet niet waarover hier normaal gepraat wordtquote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het zou pas niet normaal zijn als dit topic niet over sex zou gaan
Als je ergens friekin_ ziet staan moet je gewoon weten dat het over sex of over muziek gaatquote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Kom vandaag voor het eerst hier. Dus weet niet waarover hier normaal gepraat wordt
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je ergens friekin_ ziet staan moet je gewoon weten dat het over sex of over muziek gaat
Haha, vind haar nu al tof danquote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je ergens friekin_ ziet staan moet je gewoon weten dat het over sex of over muziek gaat
Gewoon doen. Bij ons zat de bios vol met mensen met Schultenbrau en chips en wansmaak.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
tis veel te koud buitenik moet er straks ook nog doorheen lopen... maarrr dan wel naar turbo
heb overigens de neiging in mn trainingsbroek te gaanzal ik maar niet doen
je zegt net zelf dat je gaat niksen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef limbolandjgirl het volgende:
En weer thuis.
Heftige dag vandaag op school!
Nu lekker niksen.
Iemand suggesties wat ik kan gaan doen?
fokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef limbolandjgirl het volgende:
En weer thuis.
Heftige dag vandaag op school!
Nu lekker niksen.
Iemand suggesties wat ik kan gaan doen?
Maar als iemand iets beters weet..quote:Op donderdag 16 december 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je gaat niksen.
aluminiumfolie truukjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:02 schreef friekin_ het volgende:
GVD die is puik.
Wel meerdere lagen dan. Ik ben nog steeds bezeten van mijn Mad as a Hatter.
[ afbeelding ]
Helaas een crime om het eraf te krijgen.
Dat is mij nog teveul werk. OPI DSjes zijn met 1 veeg eraf.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
aluminiumfolie truukje![]()
En MAAH heb ik ook
welke heb je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is mij nog teveul werk. OPI DSjes zijn met 1 veeg eraf.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Lon3 het volgende:
Wow en toen was het oestrogeen level in dit topic in een keer op het kookpunt
Ik ga zaterdag weerquote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon doen. Bij ons zat de bios vol met mensen met Schultenbrau en chips en wansmaak.
Dat komt ook weer af en toe voorbij.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Lon3 het volgende:
Wow en toen was het oestrogeen level in dit topic in een keer op het kookpunt
Original en Diamond.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
welke heb je?
ik heb alleen maar original, die is wel![]()
![]()
Veul plezeer!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef sproetjes het volgende:
heb helaasch geen blikje schultenbrau om mee te nemen
had toch ff om de hoek naar de aldi moeten lopen
Haha ik bitch niet, van mij mag je over nagels praten hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Original en Diamond.
Mannen, niet bitchen.
OEH MOZZERELLA EN TOMAATJES IN PESTO.
C.E wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha ik bitch niet, van mij mag je over nagels praten hoor
Kom samen met mij sociologie maken!!quote:
haha johquote:
Kan me ook wel betere dingen voor de geest halen om aan te likken jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Misschien moeten we smaakjes toevoegen aan brieven en postzegels!
Bah wat zijn die dingen vies om te likken! xD
Datquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kan me ook wel betere dingen voor de geest halen om aan te likken ja
Geen problemen mee. ik Neem het verlies op me !quote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verliezer moet een fles whisky leegzuipen op 1 avond
Daar hoopte ik al op want ik overleef een fles whisky nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen problemen mee. ik Neem het verlies op me !
Het is veel leuker om bij iedere 1ste of 2e bal die je in het gat krijgt de tegenstander een shotje te laten zuipenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
verliezer moet een fles whisky leegzuipen op 1 avond
weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben geen zuiplapik kan het hebben ! trainen
wil je mij dronken in je huis?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
ik zeg doen, want ik ben toch bob die avond
Ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
ik zeg doen, want ik ben toch bob die avond
Waar moet je vandaan komen, misschien dat er mensen je kunnen ophalen of zo.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik daar kom!![]()
Met de trein of de fiets........ Hmm
De meid wat achter die paal staat ziet er ook niet verkeerd uit...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef sproetjes het volgende:
eeehm daar ga ik de avond van te voren achter komen denk ikdan zijn we beide vast niet meer helemaal nuchter
oh en!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Lon3 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een gezellige sc, denk dat ik vaker terug ga komen
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Lon3 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een gezellige sc, denk dat ik vaker terug ga komen
jaaa dat was gezelligquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef sproetjes het volgende:
dit is nog niksafgelopen vrijdag nacht was pas gezellig
geloof dat t halve topic pas om half 3 naar bed ging
Heb me 2 paracetamol 500 achter de kiezen geschud.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Stro rum helpt daar tegen. Serieus (tegen de kiespijn) als je het vervolgens doorslikt zal de hoofdpijn ook weg gaan denk ik
eeeeeeeven aan mn moeeeeeeeder vragenquote:
Op de vrijdag nacht hang ik altijd in de kroeg/sport vereniging of bij vriendenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef sproetjes het volgende:
Tnx, dat waardeer ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
jij bent ook wel gezellig volgens mij, dus je mag blijven
Wel, heb er nog genoeg gezien.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
In het zuiden rijden geen bussen meer
oh, nouja stond op internetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wel, heb er nog genoeg gezien.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef sproetjes het volgende:
damn you nikiequote:
NIETquote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
damn you nikie
dat dansje kon ik nog niet
piiiiiiiinkpooooooooooooooopquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
speciaal voor de pinkpop gangers
Nee geen kings of leonquote:Op donderdag 16 december 2010 22:15 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nieuwe mama appelsap?
In het begin zegt hij: eeuwen geleden, ton met zout.
Of was dat hier al bekend? xD
Ik moest 't even proberen. In online gesprekken is dat 't beste compliment dat je 'n vrouw kunt geven.quote:
Linkin park, paramore, volbeat iets in die richting zal er zeker bij zijn !quote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef solaire het volgende:
zou er nog een grote naam bijkomen of zou dit het zijn?
whahahahahah dudequote:Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik moest 't even proberen. In online gesprekken is dat 't beste compliment dat je 'n vrouw kunt geven.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)mpliment-lippen.html
Ik hoop nog op rise against en the nationalquote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
whahahahahah dude
oh en LINKIN PARK! volbeat is ook tof!
ik denk wel dat mumford and sons komtquote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef sproetjes het volgende:
ik hoop eigenlijk stiekem op hurts of mumford and sons
Lekker, zo als mosterd na de maaltijd. Precies waar Pinkpop voor staat.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik denk wel dat mumford and sons komtvorige week live op tv gezien en ze waren goed !
hardcorequote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef friekin_ het volgende:
Trusten mietjes! Ik nok 'm ook zo. Laatste spullen inpakken.
Succes.quote:
niet schelden hequote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes.
Dat herinnert me eraan dat ik mijn iMac nog moet inrichten met Win7 zodat ik ook weer kan gamen...
Ja. Ik weet het. Maar het kan niet anders helaas. Mijn laptop van 9 jaar draait de huidige spellen niet echt jofel...quote:
Eens een Mac, altijd een Mac.quote:
Heb ik gedaan. Was een zure appel...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens een Mac, altijd een Mac.
Je moet er eens op werken, je wilt daarna echt niets anders meer. Ik heb mijn vrouw OSX sneller en makkelijk uit kunnen leggen dan Windows.
Heb een macbook pro + 3 windows pc's gebruik allen nog de macquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens een Mac, altijd een Mac.
Je moet er eens op werken, je wilt daarna echt niets anders meer. Ik heb mijn vrouw OSX sneller en makkelijk uit kunnen leggen dan Windows.
Ik heb nog geen PS3, dus ik moet het nog even met de iMac doen. En voor te programmeren heb ik mijn HP Elitebook.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Lon3 het volgende:
Gamen doe ik toch allen op de PS3heb geen windows nodig op mijn mac, en programmeren heb ik mijn werk laptop voor
Mijn baas betaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PS3, dus ik moet het nog even met de iMac doen. En voor te programmeren heb ik mijn HP Elitebook.
Eerst komt er een nieuwe auto, en als ik dan nog wat centjes over heb, dan komt er een PS3.
wat wil je rijden dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan ik niet rijden wat ik wil, dus dat hoef ik dan ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |