Succes.quote:
niet schelden hequote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes.
Dat herinnert me eraan dat ik mijn iMac nog moet inrichten met Win7 zodat ik ook weer kan gamen...
Ja. Ik weet het. Maar het kan niet anders helaas. Mijn laptop van 9 jaar draait de huidige spellen niet echt jofel...quote:
Eens een Mac, altijd een Mac.quote:
Heb ik gedaan. Was een zure appel...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens een Mac, altijd een Mac.
Je moet er eens op werken, je wilt daarna echt niets anders meer. Ik heb mijn vrouw OSX sneller en makkelijk uit kunnen leggen dan Windows.
Heb een macbook pro + 3 windows pc's gebruik allen nog de macquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens een Mac, altijd een Mac.
Je moet er eens op werken, je wilt daarna echt niets anders meer. Ik heb mijn vrouw OSX sneller en makkelijk uit kunnen leggen dan Windows.
Ik heb nog geen PS3, dus ik moet het nog even met de iMac doen. En voor te programmeren heb ik mijn HP Elitebook.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Lon3 het volgende:
Gamen doe ik toch allen op de PS3heb geen windows nodig op mijn mac, en programmeren heb ik mijn werk laptop voor
Mijn baas betaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PS3, dus ik moet het nog even met de iMac doen. En voor te programmeren heb ik mijn HP Elitebook.
Eerst komt er een nieuwe auto, en als ik dan nog wat centjes over heb, dan komt er een PS3.
wat wil je rijden dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan ik niet rijden wat ik wil, dus dat hoef ik dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |