quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo, het kan toch? Je weet toch niet wat ze ermee gedaan heeft?....
Ajha, goed punt..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Lon3 het volgende:
[..]kan me niet meer voorstellen dat mensen alleen maar 1 camera hebben in de tijd waar mobieltjes standaard 5 mp camera's hebben en alles zowat digitaal is
OMG! je ligt met de voeten bloot in bed!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Dit was de laatste picca die ik maakte.
[ afbeelding ]
Wat er toen allemaal heeft plaatsgevonden, geen flauw benul. Maar kaduuk.
In een dure hotelkamer.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
OMG! je ligt met de voeten bloot in bed!!!!![]()
Ooooohhh VET!..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
American Amsterdam Hotel
Leidsepleinquote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ooooohhh VET!..Daar ben ik ooit eens gaan overnachten toen ik een klein mannetje was van 3 jaar oud, kan ik me nog heel vaag wat van herinneren..
2 jaar gewoondquote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gruwelijk mee eens. 3 maanden gewoond. Wat een kutdorp.
Kun je beter naar Antwerpen gaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef sproetjes het volgende:
ik wil weer eens shoppen in amsterdam, maar eerst luik eind dit jaar
Ooit buiten de Kalverstraat geweest ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kun je beter naar Antwerpen gaan.
Dichterbij, en variatie aan winkels. In Amsterdam liggen 14 H&M's, 7 Vero Moda's in de Kalverstraat. Allemaal hetzelfde
EDIT: Ik vergeet trouwens dat Antwerpen 100000x mooier is dan Amsterdam!
Ik heb het er iets langer volgehouden maar ik was blij dat ik weg was.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
2 jaar gewoond
en ik wil er ook echt niet meer naar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |