quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo, het kan toch? Je weet toch niet wat ze ermee gedaan heeft?....
Ajha, goed punt..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Lon3 het volgende:
[..]kan me niet meer voorstellen dat mensen alleen maar 1 camera hebben in de tijd waar mobieltjes standaard 5 mp camera's hebben en alles zowat digitaal is
OMG! je ligt met de voeten bloot in bed!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Dit was de laatste picca die ik maakte.
[ afbeelding ]
Wat er toen allemaal heeft plaatsgevonden, geen flauw benul. Maar kaduuk.
In een dure hotelkamer.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
OMG! je ligt met de voeten bloot in bed!!!!![]()
Ooooohhh VET!..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
American Amsterdam Hotel
Leidsepleinquote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ooooohhh VET!..Daar ben ik ooit eens gaan overnachten toen ik een klein mannetje was van 3 jaar oud, kan ik me nog heel vaag wat van herinneren..
2 jaar gewoondquote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gruwelijk mee eens. 3 maanden gewoond. Wat een kutdorp.
Kun je beter naar Antwerpen gaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef sproetjes het volgende:
ik wil weer eens shoppen in amsterdam, maar eerst luik eind dit jaar
Ooit buiten de Kalverstraat geweest ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kun je beter naar Antwerpen gaan.
Dichterbij, en variatie aan winkels. In Amsterdam liggen 14 H&M's, 7 Vero Moda's in de Kalverstraat. Allemaal hetzelfde
EDIT: Ik vergeet trouwens dat Antwerpen 100000x mooier is dan Amsterdam!
Ik heb het er iets langer volgehouden maar ik was blij dat ik weg was.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
2 jaar gewoond
en ik wil er ook echt niet meer naar terug
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ooit buiten de Kalverstraat geweest ook?
Graag gedaan. Ik lurk vaak mee, maar constant dat gezeik en gemiep daar. Bah. Stelletje jaloerse wijven en slijmende mannen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:59 schreef Lon3 het volgende:
Friekin_, je introduceert jezelf wel op een hilarische manier net in het andere topic. Meteen even schoppen
![]()
respect......
Daarvoor is het te slecht. Het heeft gewoon met aandacht te maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef Lon3 het volgende:
Hahaik weet precies wat je bedoeld.
Begin mij er ook steeds meer aan te ergeren.
Heeft zelfs iets weg van een soap soms
Ookquote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor is het te slecht. Het heeft gewoon met aandacht te maken.
Haha kijk er nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef friekin_ het volgende:
Oh god. Net in Heren we willen .. zitten kijken.
Ik was geil maar nu is het net alsof ik genoten heb van koffietijd.
Vind persoonlijk de dames foto's ook interessanterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef friekin_ het volgende:
Allemaal die piemel pics. Kom op he. Een man heeft schouders. Een mooie rug. Een stoere torso.
NEE, LATEN WE GEWOON EEN PICCA MAKEN VAN ONZE DOP BOVEN ONZE BJORN BORG UIT.
Hehe Credits to mequote:
Ach. Het was eye candy, ook voor je nerd collega'squote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zien me daarmee aankomen op m'n werk
Als ik het "videoconferencing" noem dan kom ik er vast wel mee weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zien me daarmee aankomen op m'n werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |