Oh leuk, vast wel in Spanje..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nikita is te zien dagelijks op foxlife om 18.50 (als je die hebt)
god ik schrik me de pest om jou ineens hier te zienquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Onbekend in Nederland maar adembenemend is The Way We Live Now naar een boek van Anthony Trollope. Een tv-serie voor wie van kostuumdrama houdt, wij hebben er in elk geval van genoten.
Oh, die ken ik niet. Hoe voel je je vandaag?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Onbekend in Nederland maar adembenemend is The Way We Live Now naar een boek van Anthony Trollope. Een tv-serie voor wie van kostuumdrama houdt, wij hebben er in elk geval van genoten.
Ja dat zou zomaar kunnen, het gaat natuurlijk over liefde en verraad maar het is heel modern en spannend verfilmd. Ik weet alleen niet of je het met ondertitels kunt vinden, wij hebben de serie op de BBC gevolgd.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat doet me denken aan de boekjes van Guy de Maupassant
klopt dat? is dat dat sfeertje ? want dan gaat ie op het lijstje![]()
Ken ik ook niet. Ik hou wel van absurdisme. Eens kijken of ik die kan downloaden.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
The Kingdom (miniserie van Lars von Trier, originele titel: Riget) vond ik ook wel leuk. Maar daar moet je van houden, het is een tamelijk absurde serie.
Ik voel me gewoon raar omdat mijn hoofd zoveel wil doen maar mijn lichaam niet mee wil doen. Help, daar is alweer zo'n update-venstertje, hoe krijg je die dingen in vredesnaam weg?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Hoe voel je je vandaag?
hij staat op de lijst, ik heb al wat adresjes en die zoeken dat wel uitquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zou zomaar kunnen, het gaat natuurlijk over liefde en verraad maar het is heel modern en spannend verfilmd. Ik weet alleen niet of je het met ondertitels kunt vinden, wij hebben de serie op de BBC gevolgd.
Rustig aan dan breekt het lijntje niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Ik voel me gewoon raar omdat mijn hoofd zoveel wil doen maar mijn lichaam niet mee wil doen. Help, daar is alweer zo'n update-venstertje, hoe krijg je die dingen in vredesnaam weg?
bahquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu maar even slapen. Een onderhuidse hechting eruit laten trekken is minder aangenaam! Welterusten!
Die krijg je niet weg? Dat is toch niet normaal, dat die dingen in de weg zitten? Er had toch wel een kruisjes voor 'weg ermee' op gekund?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Die krijg je niet weg. Lief is Danny hè?
Oh dat ken ik, ik zal maar niet vertellen wat de chirurg uit mijn buik trok. Een heel akelig gevoel. Slaap lekker.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu maar even slapen. Een onderhuidse hechting eruit laten trekken is minder aangenaam! Welterusten!
Slaap lekker. Lays houdt het wel in de gaten hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige mogelijkheid is om je auto-update uit te zetten. Dus F5'en.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Die krijg je niet weg? Dat is toch niet normaal, dat die dingen in de weg zitten? Er had toch wel een kruisjes voor 'weg ermee' op gekund?
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het regent niet meer![]()
Nu is het natte sneeuw
Hier ook.quote:
Yeps, ik zit de hele dag al met een aantal lampen aan. Echt depriweer.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.
Ja, ik heb ook al de hele dag het licht aan. Nog 5 dagen tot de donkerste dag, dan wordt het eindelijk langzaamaan weer langer licht.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.
En aan de andere kant wel dierenpolitie? Dat is wel heel selectieve dierenliefde.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De PVV, met Dion Graus, stemt voor overeind houden megastallen en bio-industrie, zelfs op lange termijn.![]()
114 red ieder dier
En je eigen bed slaapt ook veel beter dan een ziekenhuisbed, toch? Willen je katten al weer wat van je weten?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Inderdaad depriweer, maar toch heb ik het raam een klein stukje open. Je hebt geen idee hoe fijn dat is na al die maanden ziekenhuiskamers.
Dankjewel Liesje.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Het blijft fijn om je te zien posten Disana.
Hier wordt vanavond een straat heropend, een vrij drukke straat die zeler 1,5 jaar dicht is geweest, ze maken er een heus feestje van, met gratis chocolademelk, kerstkransjes en als klap op de vuurpijl, Hind komt optreden.
Ik vraag me af of ik vriendlief mee ga krijgen.
Had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De PVV, met Dion Graus, stemt voor overeind houden megastallen en bio-industrie, zelfs op lange termijn.![]()
114 red ieder dier
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En aan de andere kant wel dierenpolitie? Dat is wel heel selectieve dierenliefde.
Ja mijn bed slaapt prima, ik zal alleen blij zijn als ik ook weer op mijn zij kan liggen. Ik ben zo invalide geweest dat ik dat nog steeds niet kan zonder omver te rollenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je eigen bed slaapt ook veel beter dan een ziekenhuisbed, toch? Willen je katten al weer wat van je weten?
Nee, eigenlijk nietquote:
Nee, mijn stream hapert en stottert als een dolle. Ik moet het vooral van de Tweets hebben.quote:Weet jij wat er nu behandeld gaat worden in het VAO?
Een mosterd na de maaltijd debatje over de bieding van het wk voetbal.quote:
Stapje voor stapje maar ik begrijp het wel, het duurt allemaal al zo lang.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mijn bed slaapt prima, ik zal alleen blij zijn als ik ook weer op mijn zij kan liggen. Ik ben zo invalide geweest dat ik dat nog steeds niet kan zonder omver te rollen
Degene naar wie ze vernoemd is was ook nogal eenkennigquote:Kat Blokje doet weer helemaal familiair, Safaa moet als enige nog een beetje wennen dus ik paai haar met kaas en yoghurt.
Ik zet ze er wel even neer als je wil.quote:Trouwens over Safaa, ik wilde die fragmenten in het DGK topic van PB posten maar ik heb geen idee meer hoe ik ze moet opzoeken. Dat blijven voor mij de mooiste opnamen van DGK namelijk.
Haha, ja die Safaa volgde wel heel erg haar eigen spoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stapje voor stapje maar ik begrijp het wel, het duurt allemaal al zo lang.
[..]
Degene naar wie ze vernoemd is was ook nogal eenkennig
[..]
Ik zet ze er wel even neer als je wil.
Ik heb ze al gevondenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja die Safaa volgde wel heel erg haar eigen spoorJa, zou jij ze willen neerzetten in dat topic? Ik wil best nog een keer kijken, het blijft meesterlijk leuk.
De hele dag al lampen aan, ik word hier gewoon echt sjaggie van!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
21 december vier ik altijd een heel klein feestje, de kortste dag, gaan we eindelijk weer naar het licht!! En dan heb ik nog de mazzel dat ik in de Calvados woon en het hier gewoon ongeveer een uur langer licht is dan in Nederland! 's Morgens ook een uur langer donker maar dat uur blijf ik gewoon in bed. Mag van mezelf voor half acht niet opstaan in de winter, tegen achten begint het te schemeren en als ik mijn twee koppen koffie naar binnen heb gegoten begint het licht te worden. Gos, was ik maar een mol, dan dook ik in september in een winterslaap met het verzoek me vooral niet voor 1 april wakker te maken!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al de hele dag het licht aan. Nog 5 dagen tot de donkerste dag, dan wordt het eindelijk langzaamaan weer langer licht.
En die halve zolen steken nu al van die tienduizendklappers afquote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
De hele dag al lampen aan, ik word hier gewoon echt sjaggie van!
Vind ik ook altijd een prettige gedachte.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
21 december vier ik altijd een heel klein feestje, de kortste dag, gaan we eindelijk weer naar het licht!!
quote:Mag van mezelf voor half acht niet opstaan in de winter,
Ja het is uitzonderlijk donker. Maar hé, het is nog maar voor even, voor je het weet is het weer lente en dan staat ons naar het zich laat aanzien ook nog een soap met streams te wachten!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
De hele dag al lampen aan, ik word hier gewoon echt sjaggie van!
Dat doen ze hier gelukkig niet! Niks geen vuurwerk in de straten in december, heerlijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En die halve zolen steken nu al van die tienduizendklappers af
Ik las dat de streams van Secret Story in Frankrijk heel erg succesvol waren dus dat kan haast niet missen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is uitzonderlijk donker. Maar hé, het is nog maar voor even, voor je het weet is het weer lente en dan staat ons naar het zich laat aanzien ook nog een soap met streams te wachten!
Een paar honderdduizend streamers, dacht ik? Zoveel zal het hier wel niet worden maar ik denk wel dat er heel veel mensen smachten naar streams. Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las dat de streams van Secret Story in Frankrijk heel erg succesvol waren dus dat kan haast niet missen.
Ja en? Moeten ze er soms varkensvet in verwerken zodat het niet meer halal is?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef hondjes het volgende:
http://www.nutriciakinder(...)lon%20pepti%202.aspx
schijnt halal te zijn ..volgens GS
net als onze smeerkaas.
Ik ben slecht in het onthouden van grote getallen maar ik meende iets van 500.000. Als je dat omrekent naar Nederlandse verhoudingen is dat nog steeds veel meer dan DGK had.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar honderdduizend streamers, dacht ik? Zoveel zal het hier wel niet worden maar ik denk wel dat er heel veel mensen smachten naar streams. Ik kan niet wachten.
1 Van mijn zwagers "logeert" regelmatig in het UMCG en een heel klein nichtje heeft er weken door gebracht vanwege acute leukemie. En ik vind dat hele gebouw van binnen zo verschrikkelijk deprimerend! Kan me voorstellen dat je het heerlijk vindt nu gewoon even een raam op een kiertje te kunnen zetten, badkamer niet te hoeven delen met 3 anderen, enz., enz. Gewoon zelf kunnen bepalen wanneer je een kopje koffie of thee drinkt. Gewoon lekker thuis, doodmoe waarschijnlijk maar wel met alles om je heen waar je van houdt!!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Inderdaad depriweer, maar toch heb ik het raam een klein stukje open. Je hebt geen idee hoe fijn dat is na al die maanden ziekenhuiskamers.
Over series gesproken, wij hebben alles van Madmen nog te bekijken, wat een feest. En de tweede serie van Rome ook nog.
Internet 'uit' zetten? Nou ik ben juist blij dat ik het weer heb, zo achterlijk dat dat in het ziekenhuis niet kon.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
1 Van mijn zwagers "logeert" regelmatig in het UMCG en een heel klein nichtje heeft er weken door gebracht vanwege acute leukemie. En ik vind dat hele gebouw van binnen zo verschrikkelijk deprimerend! Kan me voorstellen dat je het heerlijk vindt nu gewoon even een raam op een kiertje te kunnen zetten, badkamer niet te hoeven delen met 3 anderen, enz., enz. Gewoon zelf kunnen bepalen wanneer je een kopje koffie of thee drinkt. Gewoon lekker thuis, doodmoe waarschijnlijk maar wel met alles om je heen waar je van houdt!!
P.S.: telefoons en internet kun je uitzetten he
Niet van die intelligente vragen stellen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Moeten ze er soms varkensvet in verwerken zodat het niet meer halal is?
Het is ook een mooi gedeelte waarover je uitkijkt vanuit het UMCG. Maar het is bijna een stad op zich dat ziekenhuis, zo groot is het.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef Disana het volgende:
Och, ik vind de UMCG gebouwen niet deprimerend. Ik heb op heel wat kamers gelegen en de mooiste uitzichten over de stad gehad. In het verpleeghuis keek ik uit op een muur die op anderhalve meter afstand stond, dát was pas deprimerend, zeker voor iemand die toch al in de isoleer lag. Gelukkig hoefde ik daar maar een weekje te bivakkeren.
Hoe kan het eigenlijk dat je zo snel naar huis kon vanuit het verpleeghuis, was dat een inschattingsfoutje? Ik bedoel, dan had je net zo goed nog een paar dagen in het ziekenhuis kunnen blijven, of dachten ze daar dat je nog wel een paar weken verpleeghuis nodig zou hebben?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Internet 'uit' zetten? Nou ik ben juist blij dat ik het weer heb, zo achterlijk dat dat in het ziekenhuis niet kon.
Och, ik vind de UMCG gebouwen niet deprimerend. Ik heb op heel wat kamers gelegen en de mooiste uitzichten over de stad gehad. In het verpleeghuis keek ik uit op een muur die op anderhalve meter afstand stond, dát was pas deprimerend, zeker voor iemand die toch al in de isoleer lag. Gelukkig hoefde ik daar maar een weekje te bivakkeren.
Verhuizen is goed voor de lijn. Bij mij vorige verhuizing ben ik in één maand zo'n 6-8 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
Ik ga hierna echt nooit, maar dan ook nooit meer verhuizen....
Ja maar ik hoef niet af te vallen....dadelijk kan je me niet meer zienquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verhuizen is goed voor de lijn. Bij mij vorige verhuizing ben ik in één maand zo'n 6-8 kilo afgevallen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet af te vallen....dadelijk kan je me niet meer zien
Heeft dat bidden naar Mecca toch geholpen.quote:De status van uw bestelling is aangepast. De status is nu : 'Verzonden'
Lag jij dus op een "betere" afdeling als waar mijn zwager meestal ligt. Als je daar uit het raam kijkt, kijk jij in een verpleegafdeling aan de overkant.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Internet 'uit' zetten? Nou ik ben juist blij dat ik het weer heb, zo achterlijk dat dat in het ziekenhuis niet kon.
Bid dan ook nog even voor 20 graden en wat zonneschijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft dat bidden naar Mecca toch geholpen.
Dat ligt er dan wel aan op welke afdeling je ligt! En inderdaad, het UMCG is een groot dorp binnen een stad. Ken dat ziekenhuis al meer dan 40 jaar, heb er als weekend-en vakantiehulpje zelfs gewerkt voordat het werd gemoderniseerd. Als ik er nog aan denk..........12 mensen op een zaal!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook een mooi gedeelte waarover je uitkijkt vanuit het UMCG. Maar het is bijna een stad op zich dat ziekenhuis, zo groot is het.
Het uitzicht, als je hoog genoeg zit, over de binnenstad is volgens mij wel mooi en de Petrus Campersingel is ook wel een fijne levendige aanblik, volgens mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat ligt er dan wel aan op welke afdeling je ligt! En inderdaad, het UMCG is een groot dorp binnen een stad. Ken dat ziekenhuis al meer dan 40 jaar, heb er als weekend-en vakantiehulpje zelfs gewerkt voordat het werd gemoderniseerd. Als ik er nog aan denk..........12 mensen op een zaal!
Je hebt een hoop meegemaakt de laatste tijd Disana.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mijn bed slaapt prima, ik zal alleen blij zijn als ik ook weer op mijn zij kan liggen. Ik ben zo invalide geweest dat ik dat nog steeds niet kan zonder omver te rollen
Kat Blokje doet weer helemaal familiair, Safaa moet als enige nog een beetje wennen dus ik paai haar met kaas en yoghurt.
Trouwens over Safaa, ik wilde die fragmenten in het DGK topic van PB posten maar ik heb geen idee meer hoe ik ze moet opzoeken. Dat blijven voor mij de mooiste opnamen van DGK namelijk.
ook zelfmoord triest vrouw en 3 kinderen laat hij achterquote:
Dan zullen jullie zeker genieten van The Way we were. Ik zou het zelf ook nog wel eens willen zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je zo snel naar huis kon vanuit het verpleeghuis, was dat een inschattingsfoutje? Ik bedoel, dan had je net zo goed nog een paar dagen in het ziekenhuis kunnen blijven, of dachten ze daar dat je nog wel een paar weken verpleeghuis nodig zou hebben?
Thanks voor de tip over het kostuumdrama, wij houden daar enorm van en waren toe aan een nieuwe serie. We hebben net 'Pillars of the earth' gekeken, ook een mooie serie.
Rome 1 & 2 heb ik ook gezien, geweldig!
windowsupdate.microsoft.com / update.microsoft.comquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie surft er nou frequent naar microsoft.com? Zou dat de helpdesk zijn
?
zomg tellen ze die mee, zou maar zo kunnen iddquote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
windowsupdate.microsoft.com / update.microsoft.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |