En aan de andere kant wel dierenpolitie? Dat is wel heel selectieve dierenliefde.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De PVV, met Dion Graus, stemt voor overeind houden megastallen en bio-industrie, zelfs op lange termijn.![]()
114 red ieder dier
En je eigen bed slaapt ook veel beter dan een ziekenhuisbed, toch? Willen je katten al weer wat van je weten?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Inderdaad depriweer, maar toch heb ik het raam een klein stukje open. Je hebt geen idee hoe fijn dat is na al die maanden ziekenhuiskamers.
Dankjewel Liesje.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Het blijft fijn om je te zien posten Disana.
Hier wordt vanavond een straat heropend, een vrij drukke straat die zeler 1,5 jaar dicht is geweest, ze maken er een heus feestje van, met gratis chocolademelk, kerstkransjes en als klap op de vuurpijl, Hind komt optreden.
Ik vraag me af of ik vriendlief mee ga krijgen.
Had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De PVV, met Dion Graus, stemt voor overeind houden megastallen en bio-industrie, zelfs op lange termijn.![]()
114 red ieder dier
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En aan de andere kant wel dierenpolitie? Dat is wel heel selectieve dierenliefde.
Ja mijn bed slaapt prima, ik zal alleen blij zijn als ik ook weer op mijn zij kan liggen. Ik ben zo invalide geweest dat ik dat nog steeds niet kan zonder omver te rollenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je eigen bed slaapt ook veel beter dan een ziekenhuisbed, toch? Willen je katten al weer wat van je weten?
Nee, eigenlijk nietquote:
Nee, mijn stream hapert en stottert als een dolle. Ik moet het vooral van de Tweets hebben.quote:Weet jij wat er nu behandeld gaat worden in het VAO?
Een mosterd na de maaltijd debatje over de bieding van het wk voetbal.quote:
Stapje voor stapje maar ik begrijp het wel, het duurt allemaal al zo lang.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mijn bed slaapt prima, ik zal alleen blij zijn als ik ook weer op mijn zij kan liggen. Ik ben zo invalide geweest dat ik dat nog steeds niet kan zonder omver te rollen
Degene naar wie ze vernoemd is was ook nogal eenkennigquote:Kat Blokje doet weer helemaal familiair, Safaa moet als enige nog een beetje wennen dus ik paai haar met kaas en yoghurt.
Ik zet ze er wel even neer als je wil.quote:Trouwens over Safaa, ik wilde die fragmenten in het DGK topic van PB posten maar ik heb geen idee meer hoe ik ze moet opzoeken. Dat blijven voor mij de mooiste opnamen van DGK namelijk.
Haha, ja die Safaa volgde wel heel erg haar eigen spoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stapje voor stapje maar ik begrijp het wel, het duurt allemaal al zo lang.
[..]
Degene naar wie ze vernoemd is was ook nogal eenkennig
[..]
Ik zet ze er wel even neer als je wil.
Ik heb ze al gevondenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja die Safaa volgde wel heel erg haar eigen spoorJa, zou jij ze willen neerzetten in dat topic? Ik wil best nog een keer kijken, het blijft meesterlijk leuk.
De hele dag al lampen aan, ik word hier gewoon echt sjaggie van!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.
21 december vier ik altijd een heel klein feestje, de kortste dag, gaan we eindelijk weer naar het licht!! En dan heb ik nog de mazzel dat ik in de Calvados woon en het hier gewoon ongeveer een uur langer licht is dan in Nederland! 's Morgens ook een uur langer donker maar dat uur blijf ik gewoon in bed. Mag van mezelf voor half acht niet opstaan in de winter, tegen achten begint het te schemeren en als ik mijn twee koppen koffie naar binnen heb gegoten begint het licht te worden. Gos, was ik maar een mol, dan dook ik in september in een winterslaap met het verzoek me vooral niet voor 1 april wakker te maken!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al de hele dag het licht aan. Nog 5 dagen tot de donkerste dag, dan wordt het eindelijk langzaamaan weer langer licht.
En die halve zolen steken nu al van die tienduizendklappers afquote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
De hele dag al lampen aan, ik word hier gewoon echt sjaggie van!
Vind ik ook altijd een prettige gedachte.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
21 december vier ik altijd een heel klein feestje, de kortste dag, gaan we eindelijk weer naar het licht!!
quote:Mag van mezelf voor half acht niet opstaan in de winter,
Ja het is uitzonderlijk donker. Maar hé, het is nog maar voor even, voor je het weet is het weer lente en dan staat ons naar het zich laat aanzien ook nog een soap met streams te wachten!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
De hele dag al lampen aan, ik word hier gewoon echt sjaggie van!
Dat doen ze hier gelukkig niet! Niks geen vuurwerk in de straten in december, heerlijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En die halve zolen steken nu al van die tienduizendklappers af
Ik las dat de streams van Secret Story in Frankrijk heel erg succesvol waren dus dat kan haast niet missen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is uitzonderlijk donker. Maar hé, het is nog maar voor even, voor je het weet is het weer lente en dan staat ons naar het zich laat aanzien ook nog een soap met streams te wachten!
Een paar honderdduizend streamers, dacht ik? Zoveel zal het hier wel niet worden maar ik denk wel dat er heel veel mensen smachten naar streams. Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las dat de streams van Secret Story in Frankrijk heel erg succesvol waren dus dat kan haast niet missen.
Ja en? Moeten ze er soms varkensvet in verwerken zodat het niet meer halal is?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef hondjes het volgende:
http://www.nutriciakinder(...)lon%20pepti%202.aspx
schijnt halal te zijn ..volgens GS
net als onze smeerkaas.
Ik ben slecht in het onthouden van grote getallen maar ik meende iets van 500.000. Als je dat omrekent naar Nederlandse verhoudingen is dat nog steeds veel meer dan DGK had.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar honderdduizend streamers, dacht ik? Zoveel zal het hier wel niet worden maar ik denk wel dat er heel veel mensen smachten naar streams. Ik kan niet wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |