jah... daarom stop ik ook effequote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb meer lijstjes zowat dan geld en tijd
Oh leuk, vast wel in Spanje..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nikita is te zien dagelijks op foxlife om 18.50 (als je die hebt)
god ik schrik me de pest om jou ineens hier te zienquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Onbekend in Nederland maar adembenemend is The Way We Live Now naar een boek van Anthony Trollope. Een tv-serie voor wie van kostuumdrama houdt, wij hebben er in elk geval van genoten.
Oh, die ken ik niet. Hoe voel je je vandaag?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Onbekend in Nederland maar adembenemend is The Way We Live Now naar een boek van Anthony Trollope. Een tv-serie voor wie van kostuumdrama houdt, wij hebben er in elk geval van genoten.
Ja dat zou zomaar kunnen, het gaat natuurlijk over liefde en verraad maar het is heel modern en spannend verfilmd. Ik weet alleen niet of je het met ondertitels kunt vinden, wij hebben de serie op de BBC gevolgd.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat doet me denken aan de boekjes van Guy de Maupassant
klopt dat? is dat dat sfeertje ? want dan gaat ie op het lijstje![]()
Ken ik ook niet. Ik hou wel van absurdisme. Eens kijken of ik die kan downloaden.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
The Kingdom (miniserie van Lars von Trier, originele titel: Riget) vond ik ook wel leuk. Maar daar moet je van houden, het is een tamelijk absurde serie.
Ik voel me gewoon raar omdat mijn hoofd zoveel wil doen maar mijn lichaam niet mee wil doen. Help, daar is alweer zo'n update-venstertje, hoe krijg je die dingen in vredesnaam weg?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Hoe voel je je vandaag?
hij staat op de lijst, ik heb al wat adresjes en die zoeken dat wel uitquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zou zomaar kunnen, het gaat natuurlijk over liefde en verraad maar het is heel modern en spannend verfilmd. Ik weet alleen niet of je het met ondertitels kunt vinden, wij hebben de serie op de BBC gevolgd.
Rustig aan dan breekt het lijntje niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Ik voel me gewoon raar omdat mijn hoofd zoveel wil doen maar mijn lichaam niet mee wil doen. Help, daar is alweer zo'n update-venstertje, hoe krijg je die dingen in vredesnaam weg?
bahquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu maar even slapen. Een onderhuidse hechting eruit laten trekken is minder aangenaam! Welterusten!
Die krijg je niet weg? Dat is toch niet normaal, dat die dingen in de weg zitten? Er had toch wel een kruisjes voor 'weg ermee' op gekund?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Die krijg je niet weg. Lief is Danny hè?
Oh dat ken ik, ik zal maar niet vertellen wat de chirurg uit mijn buik trok. Een heel akelig gevoel. Slaap lekker.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu maar even slapen. Een onderhuidse hechting eruit laten trekken is minder aangenaam! Welterusten!
Slaap lekker. Lays houdt het wel in de gaten hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige mogelijkheid is om je auto-update uit te zetten. Dus F5'en.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Die krijg je niet weg? Dat is toch niet normaal, dat die dingen in de weg zitten? Er had toch wel een kruisjes voor 'weg ermee' op gekund?
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het regent niet meer![]()
Nu is het natte sneeuw
Hier ook.quote:
Yeps, ik zit de hele dag al met een aantal lampen aan. Echt depriweer.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.
Ja, ik heb ook al de hele dag het licht aan. Nog 5 dagen tot de donkerste dag, dan wordt het eindelijk langzaamaan weer langer licht.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat hadden wij twee uur geleden al, het stortte neer alsof de wereld verging. En het is de hele dag ook al zo donker, is dat bij jullie ook zo? Je moet gewoon licht aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |