mijn moeder is op die muziek begraven, oh dat vond ze zo mooie serie kan ik me nog herrinerenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat leuk vind maar ik heb hier Who Pays The Ferryman
liggen, maar die moet ik nog zien, maar we wachten efffe op Papadopoulos
want die wil dat ook wel zien...
Was vroeger ook een tv-serie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_betaalt_de_veerman%3F
Nou Onidinline wil ik wel Heksquote:Op donderdag 16 december 2010 13:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn moeder is op die muziek begraven, oh dat vond ze zo mooie serie kan ik me nog herrineren
heb geloof ik ook nog de onidinline en sil de strandjutter op video, wie hem wil hebben even een pm maar wat ik net zeg, na de feestdagen kan er niet bij.
onidinline komt jou kant op.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Onidinline wil ik wel Hekshad ik al in mijn achterhoofd,
ik heb vast ook nog wel een leuke dvd voor jou, welke heb jij nog in je achterhoofd
gaan we ruilen![]()
ja skattie maar welke wil jij?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onidinline komt jou kant op.
heb nog sil de strandjutter iets voor Teun, Teun vind Lotte leuktoen ze nog jong en onschuldig was hahaha
oh ja ze heet lobke je hebt gelijk, maar weet nog wel teun vond haar leukquote:Op donderdag 16 december 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Lobke toch? Tenminste, als in Monique van de Ven.
Nog niet zo lang geleden weer eens gekeken; Shogun ( James Clavell's Shogun) "Domo Lord Toranaga"quote:Op donderdag 16 december 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I, Claudius, The Borgias, Apparitions die wil ik sowieso (weer) zien. Verder nog tips over (mini)series?
als ik er 1 weet hoor je het wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja skattie maar welke wil jij?
gaat ik kijken of ik hem voor je heb
okequote:Op donderdag 16 december 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik er 1 weet hoor je het wel.
Nee! Wie betaalt de veerman? Ik niet!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat leuk vind maar ik heb hier Who Pays The Ferryman
liggen, maar die moet ik nog zien, maar we wachten efffe op Papadopoulos
want die wil dat ook wel zien...
Was vroeger ook een tv-serie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_betaalt_de_veerman%3F
Nee dus, ding is lang geleden al gesneuveld, dus doe geen moeite. Wel lief van je hoor dat je dat wilde doen. Misschien ga ik ook maar even op MP of Amazon kijken, je weet maar nooit of het ook op DVD is. Zo heb ik ook de serie "Les uns et les autres" gehad.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je nog een videorecorder Spuit want dan zoek ik hem eind van de maand op, kan nu het berghok niet in, staat proppie en proppie vol oudste denkt ook dat het een opslagplaats is heeft er *eventjes* wat neergezet.
en je kent het spreekwoord wat in het vat zit verzuurd niet dus als je hem wilt stuur ik hem op.
die vind je zeker ook niksquote:Op donderdag 16 december 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee! Wie betaalt de veerman? Ik niet!
Oeeeeeh, grasshoppertquote:Op donderdag 16 december 2010 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die vind je zeker ook niks![]()
Die heb ik ook gezien, was mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
I, Claudius is echt![]()
op Marktplaats staat ie, gewoon bieden, doe ik tegenwoordig ook![]()
ik ga niet meer de volle mep betalen alleen als ik iets niet kan vinden
op MP
20 piek bij Bol.com. tegenwoordig word zowat alles wel op DVD uitgebracht, heb ik het idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:09 schreef spuitje het volgende:
Nee dus, ding is lang geleden al gesneuveld, dus doe geen moeite. Wel lief van je hoor dat je dat wilde doen. Misschien ga ik ook maar even op MP of Amazon kijken, je weet maar nooit of het ook op DVD is. Zo heb ik ook de serie "Les uns et les autres" gehad.
Nee hoor, ik kijk naar torrents, zonder reclamequote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
Zo nog maar een paar afleveringen Modern Family kijken, heb er altijd een hekel aan om meteen naar bed te gaan als ik net thuis ben. zei Remlof in vorig topic![]()
Remlof kijkt dus wel naar een campingzender![]()
hoe gaat het met het draadje van D-K is die al weggeknipt??
ja ik was toen zwanger, begon te janken en voor het eerst bewoog de baby.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Onidinline wil ik wel Hekshad ik al in mijn achterhoofd,
ik heb vast ook nog wel een leuke dvd voor jou, welke heb jij nog in je achterhoofd
gaan we ruilen![]()
Heb je hem op DVD? Ik heb namenlijk geen video speler meer? En ik betaal er gewoon voor hoor. Voor niets gaat de zon op!quote:
Dank je wel, ik ga even kijken!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Spuitje kijk effe op MP er staan zat advertentie van de doornvogels![]()
De tv-serie "De Doornvogels"
De complete serie op dvd.
Verzendkosten voor koper.
Ook te koop "de Doornvogels de ontbrekende jaren".
Verzendkosten voor koper
Ja, ik heb hem op dvd, maar nog niet gezien !quote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb je hem op DVD? Ik heb namenlijk geen video speler meer? En ik betaal er gewoon voor hoor. Voor niets gaat de zon op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |