Ja, geloof dat je gelijk hebt..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Nikita?
Hoi!quote:
Ha ha, Hornblower, jaaaa, leuk, paar jaar geleden allemaal gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 14:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en deze.was ook een serie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hornblower_(televisieserie)
O ja, North en South hadden we ook nog! Was ook mooi vond ik!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef beequeen het volgende:
Roots en North and South! Ook geweldige series. Ik ga ook maar eens op MP loeren. Bedankt voor de tip FANN.
Oh ja, Twin Peaks ook!
Ja! En vooral dat zingen van de slaven. Dat ging bij mij door merg en been.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
Roots heb ik ook hier.
My name is Kunta Kinté!
Nikita is te zien dagelijks op foxlife om 18.50 (als je die hebt)quote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja, geloof dat je gelijk hebt..
Iets met een N
OMG en dat houdt in? Dat klinkt niet als een fijne feature!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Facebook krijgt gezichtsherkenning.
Yeps, ook een topserie. Waarom herhalen ze die series eik niet? Beter dan die flut-tv van tegenwoordig.quote:
Ik vond het al een eng gebeuren en nu dit nogquote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Facebook krijgt gezichtsherkenning.
ghehehehehe geregeldquote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij wel ...
godsamme nou wil ik die ook zien
effe weer naar MP
o god, die was ook zo goed !quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
Roots heb ik ook hier.
My name is Kunta Kinté!
Net even op joetjoep zitten kijken maar deze serie kan ik me even niet herinneren, gaat dus ook op het lijstjequote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
Roots heb ik ook hier.
My name is Kunta Kinté!
Zat ik ook net te bedenken, gewoon een zender waar ze al die ouwe series herhalen, lijkt me wel wat!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeps, ook een topserie. Waarom herhalen ze die series eik niet? Beter dan die flut-tv van tegenwoordig.
ik weet dat nooit uit mijn hoofd als ik me zoiets al kan herinneren weet ik weerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet er iemand nog een realistische historische film of serie met wat veldslagen? En dan bedoel ik niet van die rotzooi waar mensen neervallen na een houw van een zwaard, maar eentje waar je de bijl het bot ziet versplinteren. Tot je voeten in de modder tot de knieën in het bloed las ik ooit in een getuigenis van een middeleeuwse strijd.
Ha dat zou wel fijn zijn! Wel historisch verantwoord proberen te doen maar de veldslagen censureren!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet dat nooit uit mijn hoofd als ik me zoiets al kan herinneren weet ik weer
niet bij welke film dat hoorde, maar als die Griek wakker wordt zal ik hem
effe vragen, die ligt nog te pittendus ga ik hem niet voor wakker maken.
maar kom ik op terug
Kingdom of Heaven ?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet er iemand nog een realistische historische film of serie met wat veldslagen? En dan bedoel ik niet van die rotzooi waar mensen neervallen na een houw van een zwaard, maar eentje waar je de bijl het bot ziet versplinteren. Tot je voeten in de modder tot de knieën in het bloed las ik ooit in een getuigenis van een middeleeuwse strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |