abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90004389
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Inderdaad depriweer, maar toch heb ik het raam een klein stukje open. Je hebt geen idee hoe fijn dat is na al die maanden ziekenhuiskamers.

Over series gesproken, wij hebben alles van Madmen nog te bekijken, wat een feest. En de tweede serie van Rome ook nog.
1 Van mijn zwagers "logeert" regelmatig in het UMCG en een heel klein nichtje heeft er weken door gebracht vanwege acute leukemie. En ik vind dat hele gebouw van binnen zo verschrikkelijk deprimerend! Kan me voorstellen dat je het heerlijk vindt nu gewoon even een raam op een kiertje te kunnen zetten, badkamer niet te hoeven delen met 3 anderen, enz., enz. Gewoon zelf kunnen bepalen wanneer je een kopje koffie of thee drinkt. Gewoon lekker thuis, doodmoe waarschijnlijk maar wel met alles om je heen waar je van houdt!!

P.S.: telefoons en internet kun je uitzetten he O-)
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 16:27:33 #202
137949 Disana
pi_90004649
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef spuitje het volgende:

[..]

1 Van mijn zwagers "logeert" regelmatig in het UMCG en een heel klein nichtje heeft er weken door gebracht vanwege acute leukemie. En ik vind dat hele gebouw van binnen zo verschrikkelijk deprimerend! Kan me voorstellen dat je het heerlijk vindt nu gewoon even een raam op een kiertje te kunnen zetten, badkamer niet te hoeven delen met 3 anderen, enz., enz. Gewoon zelf kunnen bepalen wanneer je een kopje koffie of thee drinkt. Gewoon lekker thuis, doodmoe waarschijnlijk maar wel met alles om je heen waar je van houdt!!

P.S.: telefoons en internet kun je uitzetten he O-)
Internet 'uit' zetten? Nou ik ben juist blij dat ik het weer heb, zo achterlijk dat dat in het ziekenhuis niet kon.

Och, ik vind de UMCG gebouwen niet deprimerend. Ik heb op heel wat kamers gelegen en de mooiste uitzichten over de stad gehad. In het verpleeghuis keek ik uit op een muur die op anderhalve meter afstand stond, dát was pas deprimerend, zeker voor iemand die toch al in de isoleer lag. Gelukkig hoefde ik daar maar een weekje te bivakkeren.
pi_90004747
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja en? Moeten ze er soms varkensvet in verwerken zodat het niet meer halal is? :')
Niet van die intelligente vragen stellen. :D
Ik weet niets van halal :N
pi_90005057
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef Disana het volgende:

Och, ik vind de UMCG gebouwen niet deprimerend. Ik heb op heel wat kamers gelegen en de mooiste uitzichten over de stad gehad. In het verpleeghuis keek ik uit op een muur die op anderhalve meter afstand stond, dát was pas deprimerend, zeker voor iemand die toch al in de isoleer lag. Gelukkig hoefde ik daar maar een weekje te bivakkeren.
Het is ook een mooi gedeelte waarover je uitkijkt vanuit het UMCG. Maar het is bijna een stad op zich dat ziekenhuis, zo groot is het.
  donderdag 16 december 2010 @ 16:39:04 #205
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90005199
quote:

[..]

Internet 'uit' zetten? Nou ik ben juist blij dat ik het weer heb, zo achterlijk dat dat in het ziekenhuis niet kon.

Hoe kan het eigenlijk dat je zo snel naar huis kon vanuit het verpleeghuis, was dat een inschattingsfoutje? Ik bedoel, dan had je net zo goed nog een paar dagen in het ziekenhuis kunnen blijven, of dachten ze daar dat je nog wel een paar weken verpleeghuis nodig zou hebben?

Thanks voor de tip over het kostuumdrama, wij houden daar enorm van en waren toe aan een nieuwe serie. We hebben net 'Pillars of the earth' gekeken, ook een mooie serie.
Rome 1 & 2 heb ik ook gezien, geweldig!
pi_90005412
Ik ga hierna echt nooit, maar dan ook nooit meer verhuizen....het enige plekje waar ik hier naa ooit nog naar toe verhuis is mn graf :D
pi_90005448
Ik kom zomaar binnenvallen....ff teruglezen :@
pi_90005956
Ik heb de sc gekilled geloof ik :P
pi_90006019
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
Ik ga hierna echt nooit, maar dan ook nooit meer verhuizen....
Verhuizen is goed voor de lijn. Bij mij vorige verhuizing ben ik in één maand zo'n 6-8 kilo afgevallen.
pi_90006091
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Verhuizen is goed voor de lijn. Bij mij vorige verhuizing ben ik in één maand zo'n 6-8 kilo afgevallen.
Ja maar ik hoef niet af te vallen....dadelijk kan je me niet meer zien (8>
  donderdag 16 december 2010 @ 17:00:50 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90006231
Ik heb een kilo jelly beans gekocht. Is al zolang geleden dat ik de binnenkant van mijn rechterwang daarmee kapot vrat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_90006294
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja maar ik hoef niet af te vallen....dadelijk kan je me niet meer zien (8>
Ik ook niet :')
  donderdag 16 december 2010 @ 17:03:57 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90006390
quote:
De status van uw bestelling is aangepast. De status is nu : 'Verzonden'
Heeft dat bidden naar Mecca toch geholpen.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:06:13 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90006484
pi_90006491
quote:

[..]

Lag jij dus op een "betere" afdeling als waar mijn zwager meestal ligt. Als je daar uit het raam kijkt, kijk jij in een verpleegafdeling aan de overkant.

En natuurlijk ben je blij dat je weer kunt internetten, weet inmiddels wat het kost in het UMCG, geen beginnen aan! Maar kan me ook voorstellen dat het vermoeiend is.
pi_90006509
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heeft dat bidden naar Mecca toch geholpen.
Bid dan ook nog even voor 20 graden en wat zonneschijn.
pi_90006948
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is ook een mooi gedeelte waarover je uitkijkt vanuit het UMCG. Maar het is bijna een stad op zich dat ziekenhuis, zo groot is het.
Dat ligt er dan wel aan op welke afdeling je ligt! En inderdaad, het UMCG is een groot dorp binnen een stad. Ken dat ziekenhuis al meer dan 40 jaar, heb er als weekend-en vakantiehulpje zelfs gewerkt voordat het werd gemoderniseerd. Als ik er nog aan denk..........12 mensen op een zaal!
pi_90007144
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat ligt er dan wel aan op welke afdeling je ligt! En inderdaad, het UMCG is een groot dorp binnen een stad. Ken dat ziekenhuis al meer dan 40 jaar, heb er als weekend-en vakantiehulpje zelfs gewerkt voordat het werd gemoderniseerd. Als ik er nog aan denk..........12 mensen op een zaal!
Het uitzicht, als je hoog genoeg zit, over de binnenstad is volgens mij wel mooi en de Petrus Campersingel is ook wel een fijne levendige aanblik, volgens mij.

Ik liep stage bij het bedrijf dat de technische installaties deed bij de nieuwbouw. Ben er toen veel geweest, dat was een goudmijn voor dat bedrijf.
pi_90007194
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja mijn bed slaapt prima, ik zal alleen blij zijn als ik ook weer op mijn zij kan liggen. Ik ben zo invalide geweest dat ik dat nog steeds niet kan zonder omver te rollen :)

Kat Blokje doet weer helemaal familiair, Safaa moet als enige nog een beetje wennen dus ik paai haar met kaas en yoghurt.

Trouwens over Safaa, ik wilde die fragmenten in het DGK topic van PB posten maar ik heb geen idee meer hoe ik ze moet opzoeken. Dat blijven voor mij de mooiste opnamen van DGK namelijk.
Je hebt een hoop meegemaakt de laatste tijd Disana. -O-
Ik ben blij voor je dat je weer vanaf t thuisfront zit te posten.... ^O^
pi_90008024
quote:
ook zelfmoord triest vrouw en 3 kinderen laat hij achter
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 17:56:02 #221
137949 Disana
pi_90008434
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Hoe kan het eigenlijk dat je zo snel naar huis kon vanuit het verpleeghuis, was dat een inschattingsfoutje? Ik bedoel, dan had je net zo goed nog een paar dagen in het ziekenhuis kunnen blijven, of dachten ze daar dat je nog wel een paar weken verpleeghuis nodig zou hebben?

Thanks voor de tip over het kostuumdrama, wij houden daar enorm van en waren toe aan een nieuwe serie. We hebben net 'Pillars of the earth' gekeken, ook een mooie serie.
Rome 1 & 2 heb ik ook gezien, geweldig!
Dan zullen jullie zeker genieten van The Way we were. Ik zou het zelf ook nog wel eens willen zien.

Het ziekenhuis dacht blijkbaar dat ik nog langer moest revalideren dan de fysiotherapeut in het verpleeghuis dacht. Die zag me achter mijn rollatortje stiefelen en vond me meteen al bijna sterk genoeg om naar huis te gaan. Het is gewoon zo dat ze je zo kort mogelijk in het ziekenhuis willen houden i.v.m. met de hoge kosten. Dat mensen er maanden liggen zoals ik komt echt niet zo vaak voor. Maar goed, ik ben die fysiotherapeut enorm dankbaar want er gaat toch niets boven je eigen huis ook al stommel je er wat in rond.
pi_90010016

Wie surft er nou frequent naar microsoft.com :{? Zou dat de helpdesk zijn :')?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 16 december 2010 @ 18:48:26 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_90010185
quote:
11s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]

Wie surft er nou frequent naar microsoft.com :{? Zou dat de helpdesk zijn :')?
windowsupdate.microsoft.com / update.microsoft.com :P
Yankee go home!
pi_90010348
HEKS !!! :o

Ik zit net effe te lezen en zie nu pas dat je de The Onedin Line
op video hebt en niet op dvd , maar ik heb geen videorecorder meer :o

Dus niet naar mij sturen !!!!

Ik pluk hem wel van MP :P

:@ ik had weer eens niet goed gelezen oO<
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 18:52:56 #225
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90010374
Zo wakker! :P

Even terug gelezen! Zo dat was een heel avontuur Disana en dat zal het nog wel eventjes blijven, vermoed ik.

Het meest deprimerende van een ziekenhuis zijn sommige patiënten. Die om het minst of geringste bellen voor niets, zeuren dat ze pijn hebben, zeuren dat ze misselijk zijn, alsof de rest daar voor de lol ligt! Ha, maar dat zijn mijn frustraties :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')