Hoe gaat het met de werkdagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Gefeliciteerd Cali!
Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup
Niet mijn beste lijstje vrees ik.
k zit al op kantoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is thuiswerken niet mogelijk voor je? Scheelt toch je ochtend...
Meer voor een volgende keer?quote:
Ja, inderdaad..voor een volgende keer. Nu moet ik de conferentie nog voorbereiden (fysiek dan he, spullen slepen..) en ik heb een vergadering. Dus het had ook niet gekund...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Meer voor een volgende keer?
Encrypten die data en gaandeed ik ook weleens tijdens mn onderzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat is natuurlijk geen redelijke gedachte. Alles hoort niet goed te gaan, maar het is fijn als alles goed gaat. Laat los! Je hoeft niet perfect te zijn. Je zult zien, dan gaat je alles een stuk beter af. In ieder geval sterkte gewenst. En veel liefde voor jezelf. Wees niet te streng.
Hahaha, ik ben net wakker en dacht heel even dat dit mijn foto was: wut?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb nog nooit nagels gehad!
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Eens. En ik zie alleen maar cijfers boven de 8 voorbij komen, dus volgens mij gaat het allemaal best primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mee eens. Mo, ik snap dat je het allemaal goed wil doen, maar ook jij bent een mens en soms wil het gewoon even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zou moeten is altijd het euvel he!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Perruche het volgende:
Ja het gaat geloof ik eigenlijk niet zo goed in mijn leven terwijl op papier alles weer lekker zou moeten gaan. Nou ja. Ik heb er wel zat van ik wil gewoon chillen en me niet druk maken.
Maria ga jij nog werken voor dat bedrijf waar je in Engeland voor werkte?
Tutor hebben we nietquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tutor anders?
Gesprek aangaan op je werk om te kijken of je minder uren kan draaien?
Ik roep maar wat he
*joins this club*quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Perruche het volgende:
Ja het gaat geloof ik eigenlijk niet zo goed in mijn leven terwijl op papier alles weer lekker zou moeten gaan. Nou ja. Ik heb er wel zat van ik wil gewoon chillen en me niet druk maken.
Maria ga jij nog werken voor dat bedrijf waar je in Engeland voor werkte?
Nou. Wat dacht je van een hamburger?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:18 schreef Perruche het volgende:
Wat zal ik lunchen vandaag? Iemand tips? We hebben hamburgers geloof ik op het werk.
De Slankie-knokploeg uiteraard!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik heb een probleempje:
ik moest nog geld terugkrijgen van de zorgverzekeraar (257 euro), maar nu blijkt dat ze dat op een verkeerd rekeningnr hebben overgemaakt (het rekeningnr dat bij hun bekend was). Het juiste rekeningnr staat vermeld in al mijn correspondentie met hen, dus ik snap niet helemaal hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hoe los ik dit even netjes op?. Ik wil mijn geld!
.
http://www.buienradar.nl/quote:Op donderdag 16 december 2010 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Uhm, wtf is dit? Ik wil hardlopen, maar het houdt voorlopig nog niet op.
Goed dat je het even zei, XM, want ik heb de gordijnen nog niet open gehad. Bweeeeeh.
Met mijn mams gaat het wel goed, ik hoor net dat de ingreep voor een tracheostoma achter de rug is en alles is goed gegaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Heb niet bijgelezen....
Sterkte voor mo.
Hoe is het met Phaidra's mama?
net hier feedback gehad op het werkik zeg maar niets. Naar het buitenland verhuizen lijkt opeens niet zo'n slechte optie. Echt man, werk er net en moet nu al alles weten ofzo
De eerste twee opties zullen lastig worden, maar de derde optie is niet zo gek!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef Perruche het volgende:
Ik zou eigenlijk wel actrice willen zijn, of kunstenarer, of leraar, ofzo.
Ja, het punt is dat het nu even echt niet gaat. Ik zit redelijk aan de grond qua alles (geen huis, geen spaargeld, vriendje geen baan, etc, en ook emotioneel niet opperbest). Ik wil dus echt eerst even een (financiele) buffer bouwen voordat ik verder ga. En ook wil ik toch elke dag wat anders, dus ik moet eerst eens even kijken waar ik nou bij blijfquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
PhaidraAlle beetjes goed nieuws tellen
![]()
Perruche: als je dat wilt moet je misschien eens kijken wat de mogelijkheden zijn! Part-time baantje zoeken en ernaast jezelf ontwikkelen als actrice/kunstenares (wie weet heb je superveel talent) of een deeltijdopleiding tot docent volgen ofzo.
Overgemaakt is overgemaakt, daar doe je niets aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:29 schreef Perruche het volgende:
Mooi Phaidra dat alles goed gaat naar omstandigheden. Hopelijk krijgt ze geen terugval meer.
Vik, waarschijnlijk kunnen ze het gewoon terugdraaien enzo.
Hmmm duidelijk. Weekend-kunstenares?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, het punt is dat het nu even echt niet gaat. Ik zit redelijk aan de grond qua alles (geen huis, geen spaargeld, vriendje geen baan, etc, en ook emotioneel niet opperbest). Ik wil dus echt eerst even een (financiele) buffer bouwen voordat ik verder ga. En ook wil ik toch elke dag wat anders, dus ik moet eerst eens even kijken waar ik nou bij blijf
Dat is zo. Merciquote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm duidelijk. Weekend-kunstenares?![]()
Het komt ook wel goedEr zijn nergens geschreven regels dat waar je nu voor kiest de loopbaan van de rest van je leven bepaalt.
Ik heb niks veranderd, helemaal niks. Dus ik sta er nogal van te kijken hoe ze ineens bij dit nummer komen. Ik zat nog te kijken of ze het misschien naar het rekeningnummer van mijn ouders hebben overgemaakt, maar dat is niet het geval. Op alle papieren (ook recente) staat gewoon mijn rekeningnr vermeld en niet het nr waar ze het naartoe hebben overgemaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 12:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Overgemaakt is overgemaakt, daar doe je niets aan.![]()
Je hebt je rekeningnummer bij hun veranderd Vik?
Zo niet, kan het weleens jouw probleem zijn.
Heb ik ook gehad met de NS, mijn tegoed (omdat ik overstapte op een jaartrajectkaart) kon alleen naar het nummer worden teruggeboekt waarvan het origineel geincasseerd was.
Ondanks dat ik officieel mijn nummer had gewijzigd, was het toch mijn probleem.
Ik moest maar een procedure beginnen tegen mijn ex als ik mijn geld wilde.
Ja bla, ik ben de koningin van druk maken om dingen ofzo!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is zo. MerciEn net als moblo moet ik me misschien niet zo druk maken. Er zijn veel mensen die het slechter hebben enzo
Ben aan het werkquote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn dat 't naar omstandigheden goed gaat
Ben je thuis? Of in je moeders huis?
Aww!quote:
Jaaaaaaaaaaa! Kom maar opquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een debiele verhalen, toch van de zotte dat je op zo'n manier geld kunt kwijtraken?
Je krijgt het vast terug Vik!
Willen jullie nog wat goed nieuws in het topic?
Wat is er beter dan 1 baan?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Oh VMW, je posts zijn altijd zo hoopgevend!![]()
(ik denk ook nog maar eens terug aan die post over het concurrentiebeding
). Ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed wordt opgelost
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
^^quote:
That's pretty right in front of the turnip!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Blurred86 het volgende:
oh en nederlanders die engels proberen te praten![]()
'yes, your presentation was good to follow'
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
That's pretty right in front of the turnip!
Kunnen er 10 Afrikaantjes inquote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Elke januari ruim ik hem uit! Anders komt ie vol te liggen met spul wat ik toch nooit meer aan doe.
Heb uit m'n dikke periode nog een trui overgehoudenpas er nu 2x in
Moet hem maar is in de humanabak plempen...
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Goed nieuws: proeftentamen besproken van het vak waarvoor ik niets gedaan heb, en het is niet alsof ik dat niet door kan krijgen... dus er is zeker hoop![]()
Lief dat je 't vraagt. Het gaat, probeer alles gewoon over me heen te laten komen op 't werk, en dan na werktijd uithuilen bij vrienden en familie. Is ook mijn eer te na om me te laten kennen, dus doe 'gewoon' mijn best, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 16 december 2010 06:05 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Hoe gaat het met de werkdagen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Lief dat je 't vraagt. Het gaat, probeer alles gewoon over me heen te laten komen op 't werk, en dan na werktijd uithuilen bij vrienden en familie. Is ook mijn eer te na om me te laten kennen, dus doe 'gewoon' mijn best, niet meer en niet minder.
awhquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Lief dat je 't vraagt. Het gaat, probeer alles gewoon over me heen te laten komen op 't werk, en dan na werktijd uithuilen bij vrienden en familie. Is ook mijn eer te na om me te laten kennen, dus doe 'gewoon' mijn best, niet meer en niet minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey mini!! Ik vroeg me vandaag nog af hoe het met je ging en of je het weer een beetje naar je zin hebt in NLquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal, vanuit Nederland! Nog geen tijd gehad om bij te lezen maar ik kom vast even naar iedereen zwaaien.
Misschien is het een ongelofelijke lekkere hunkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Wordt weer een latertje. Ben de enige van de staf en er is lekkage beneden en er is nu een 'mannetje' onderweg.
Maak me best zorgen om je.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Wordt weer een latertje. Ben de enige van de staf en er is lekkage beneden en er is nu een 'mannetje' onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee. Niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien is het een ongelofelijke lekkere hunk
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal, vanuit Nederland! Nog geen tijd gehad om bij te lezen maar ik kom vast even naar iedereen zwaaien.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
XM... Zit je ook niet mee he!
Vik is betrapt op wildplassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
hier eindelijk ook sneeeeuw!
en vanavond blijf ik lekker binnen, samen met Dexter![]()
Nee, huismerk van Kruidvatquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ikkokos, wat is dat voor conditioner vik, van palmers?
Geen opleiding voor nodig hoor :pquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef Perruche het volgende:
Maar lerares, ik zou niet weten waarin ik dan les zou moeten geven. Wil me wel een keer op laten leiden tot iemand die op het HBO kan lesgeven...
nice, dat klinkt ook wel budget-friendlyquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, huismerk van Kruidvat.
Tussendoor gebruikte ik een witte fles (weet het merk zo niet, geen Palmers volgens mij), maar die vond ik dus helemaal niet goed.
Verlies.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed... Kwartier later begonnen, maar nu weer drie kwartier later weg. Netto winst: +30. Ben de tel kwijt hoeveel ik nog kan compenseren, maar alleen al van deze week is dat bijna 6 uur.
Eh ja, daar doet mn werk dus niet aan. Ik moet het ergens in tijd zien te compenseren, wat dus betekent dat ik het de rest van die dag/week drukker heb omdat ik een deel afwezig benquote:Op donderdag 16 december 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Verlies.
En het geld gaat het niet compenseren.
hmm klinkt goed, ik heb Msc international Managementquote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen opleiding voor nodig hoor :p
Nou ja, in die zin, geen specifieke opleiding-tot-HBO-docent. Ik heb zelf een Msc in International Business, en dat gecombineerd met 4 jaar praktijkervaring (marketeer), was voldoende.
Het kan zijn dat de school verwacht dat je intern nog een opleiding gaat volgen (docentencursus), maar het is geen voorwaarde om aangenomen te worden.
Dexterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
hier eindelijk ook sneeeeuw!
en vanavond blijf ik lekker binnen, samen met Dexter![]()
Je normale salaris compenseert dit niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh ja, daar doet mn werk dus niet aan. Ik moet het ergens in tijd zien te compenseren, wat dus betekent dat ik het de rest van die dag/week drukker heb omdat ik een deel afwezig ben.
ik ga nu s3e9 kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
DexterBen nu bij S3E4
Nog 3 dagen dan heeft vriend weer avonddienst, kan ik weer lekker kijken
Zodat je werkgever ziet dat je het werk best in minder tijd aankuntquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh ja, daar doet mn werk dus niet aan. Ik moet het ergens in tijd zien te compenseren, wat dus betekent dat ik het de rest van die dag/week drukker heb omdat ik een deel afwezig ben.
Tja!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je normale salaris compenseert dit niet eens.
Maar je scheldt je baas de botten vol de extra uren kwijt, neem ik aan?
Je hebt je baas toch wel uitgebreid bedankt voor zijn goedgunstigheid?quote:
Dat is nu eenmaal zo. Vraag, aanbod. Marktwerking. Leer er mee levenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:17 schreef Viking84 het volgende:
235.000 betalen voor een woonkamer, keuken en aparte slaapkamer in Amsterdam. Voor dat bedrag heb je in Groningen een huis met twee verdiepingen!
.
Ik heb er zelf geen moment spijt van gehad, het is erg leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
hmm klinkt goed, ik heb Msc international Managementen nu mn eerste jaar praktijkervaring...
lijkt me echt leuk om te doen, van die heerlijk (on)gemotiveerde HBO'ers lesgeven. Maar nu ben ik nog te jong ook, kan zelf wel een HBO'er zijn
Que?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best grappig hoe je bij het bijlezen merkt dat iedereen eigenlijk ontzettend bij elkaar langs zit te praten..
ja maar ik ben nu net 25quote:Op donderdag 16 december 2010 18:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen moment spijt van gehad, het is erg leuk!![]()
En ik was zelf ook net 28 geworden toen ik begon (sep. '09). Over het algemeen is juist wel een plus
Gmtaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef loveli het volgende:
Fluoriscerende string aan of viel het mee?
Slecht? Slechtste eraan is dit jaar de pasvorm/kwaliteit, anders ha ik er ook wel een paar gekocht.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Que?
Weer thuis, nieuwe lederen (jaja slecht) handschoenen gekocht bij HEMA. Ik had stoffen maar dat is zooo naar als je stuur nat is...!
Nee, het is fluorescerendquote:
I lol'dquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef loveli het volgende:
Fluoriscerende string aan of viel het mee?
Ik heb een collega van nu 26, die op zijn 25e is begonnen. En een andere collegaatje (ook vorig jaar begonnen), was net 23 toen. Dus 't kan best :pquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een huis kopen in (nou ja appartement) Oost wat zo rond de 2 ton moet liggen en dan nog lekker opknappen enzeau. Over een jaar, als ik een vast contract heb.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:17 schreef Viking84 het volgende:
235.000 betalen voor een woonkamer, keuken en aparte slaapkamer in Amsterdam. Voor dat bedrag heb je in Groningen Limburg een huis met twee verdiepingen bungalow met zwembad!
.
wij hebben daar een heel handig spreadsheet voor, voor het compenseren. Ik vul daar de tijd op in waarop ik begin, een waarop ik eindig en dan houdt hij het automatisch bij. Zo heb ik vandaag 10 uur gewerkt, en heb ik dus 2 uur te compenseren. In totaal heb ik 18 uur te compenseren...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor ihfc!
Goed... Kwartier later begonnen, maar nu weer drie kwartier later weg. Netto winst: +30. Ben de tel kwijt hoeveel ik nog kan compenseren, maar alleen al van deze week is dat bijna 6 uur.
jij bent wel heerlijk sarcastisch de laatste tijd!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt je baas toch wel uitgebreid bedankt voor zijn goedgunstigheid?
Je zou natuurlijk ook een deel van je pakket als pure uitdaging kunnen zien waarvoor je helemaal geen salaris hoeft. heb je die suggestie wel pro-actief naar hem toe gecommuniveerd?
Uhm, liggen die hammen en schenkeltjes nu nog in de auto?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef sigme het volgende:
Daglijst
• brinta
• muesli & biogarde
• kwartiertje glibberend naar auto lopen
• drie kwartier glibberend rijden
• 5kg ham & 3 kg schenkeltjes (alles gepekeld & gedroogd) ingeladen
• uur glibberend rijden
• 1 port
• avondeten: beetje bami, veel sperzieboontjes, veel pindasaus
• toe: beetje rijstepudding met boter, kaneel & suiker
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met wat muesli (was op) en banaan
T: 2 boterhammen met kaas en komkommer
T: banaan
L: stuk zalm met aarappelen en wortels
T: wat engelse dropjes
T: appel
D: grote kom snert
T: stukje chocola.
Nah, maar ik rijd de auto de schuur in en daar liggen hammen & schenkeltjes nu ook.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Uhm, liggen die hammen en schenkeltjes nu nog in de auto?
oh die had ik ook en ik trok ze gelijk kapot toen ik ze aan wilden trekken..quote:Op donderdag 16 december 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Slecht? Slechtste eraan is dit jaar de pasvorm/kwaliteit, anders ha ik er ook wel een paar gekocht.
Zo'n sheetje heb ik ook, maar dat berekent niet hoeveel ik moet compenseren maar hoeveel ik die dag, die week, die maand en deze opdracht verdiend heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wij hebben daar een heel handig spreadsheet voor, voor het compenseren. Ik vul daar de tijd op in waarop ik begin, een waarop ik eindig en dan houdt hij het automatisch bij. Zo heb ik vandaag 10 uur gewerkt, en heb ik dus 2 uur te compenseren. In totaal heb ik 18 uur te compenseren...
ja maar gaf je toen ook les op het HBO?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef progje het volgende:
[..]
ik was 23 toen ik mijn huis kocht
Nou, eet ze!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
En vanavond vast ook nog wel iets (lekkers, hihi).
Ik niet meer, ben wel jaloers op mensen die nog jong zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:
Soms ben ik best wel jaloers op mensen die al die dingen (echte baan, huis kopen, etc) doen als ze nog heel jong zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik niet meer, ben wel jaloers op mensen die nog jong zijn
hihi neequote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja maar gaf je toen ook les op het HBO?
Soms ben ik best wel jaloers op mensen die al die dingen (echte baan, huis kopen, etc) doen als ze nog heel jong zijn.
Ik snap de toon van je opmerking helaas niet. Kan twee kanten op..quote:
Jij, je vriendje, enjoy. Zoiets. Of ligt mijn mind ook in the gutter?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap de toon van je opmerking helaas niet. Kan twee kanten op..
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap de toon van je opmerking helaas niet. Kan twee kanten op..
Oh myyyyy, ik vrees van welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij, je vriendje, enjoy. Zoiets. Of ligt mijn mind ook in the gutter?
Nee, ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens, ben ik de enige die hele rare ideeën krijgt bij dat nieuwe nummer van Blof?
(wijd open, ik sta wijd open, ik sta wijd open voor je klaar)
Ja wat een schatjes hè?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik keek de DWDD van gister en zag die pianobroertjes, wat een schatje die jongste van die pianobroertjes en wat speelt hij leuk piano
Is hij 13Omg! Waarom zien 13 jarigen er al zo uit oud??
(de linker)
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef loveli het volgende:
Discussie gehad. Drinken en werk, gaat dat samen? (bv. dineren met wijntje met zakelijke conneties) Hoe ga je om met mensen die een verantwoordelijke representatieve functie hebben en daar anders mee omgaan dan je dat zelf doet?
(dat laatste vraag ik me op het moment even af, ga ik iemand aanspreken of niet)
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Maarde cultuur bij ons is ook anders. Bij belangrijke lunchvergaderingen champagne en wijn. Een eigen kroeg in het pand. En toen de cateraar voor het feest laatst vroeg "drie bars, is dat niet wat veel?" was het antwoord "mevrouw, wij drinken hier ook veel". Maar voor het feest morgen ga ik proberen alcoholvrij te blijven. Zie er zelfs een beetje tegenop, want ik zit met m'n gedachten morgen natuurlijk alleen maar bij McMarried.
Na werkfeestje overigens nog wel een ander feestje. Daar mag ik wel los
Biedt geen verklaring of uitleg aan. Biedt je verontschuldigingen aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een afspraak niet nagekomen (niet gekomen) hoe bied ik mijn excuses aan zonder dat het als een smoesje klinkt, wil niet te veel ingaan op de reden want dat interesseert ze toch niet
Dat maar dan minus tquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Biedt geen verklaring of uitleg aan. Biedt je verontschuldigingen aan.
Ik moet namelijk mailen wanneer ik weer kan, dus leek het mij logisch gelijk mijn excuses aan te bieden. Begin ik met de excuses?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Biedt geen verklaring of uitleg aan. Biedt je verontschuldigingen aan.
Wehehe. Ja.quote:
Ik zou beginnen met de excuses en daarna direct door naar de keer dat je wel kan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet namelijk mailen wanneer ik weer kan, dus leek het mij logisch gelijk mijn excuses aan te bieden. Begin ik met de excuses?
Ik kan het ook niet zeggen, maar denk wel dat ze het door hadden
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Perruche het volgende:
Pief:
Sorry dat ik niet kon komen. Hopelijk hebben jullie ook zonder mij een leuke nuttige/productieve/enerverende/whatever avond gehad!
Ik kan wel: dan en dan
Tot dan!!
Pief
balletje?quote:
Jij bent dan ook een leuk lief popkequote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net mn identiteitskaart moeten laten zien bij het kopen van een fles mooikaap.
Ik heb nog net niet mn grijze haren laten zien...
Nou momenteel niet. Jee wat een rothumeurquote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een leuk lief popke
zo nu en dan eens schudden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef loveli het volgende:
Warme eigengemaakte chocolademelk in een thermosfles, hoe zorg ik dat daar geen velvorming plaatsvindt?
Niet doen. Zij zijn jaloers op jouw vrijheid.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja maar gaf je toen ook les op het HBO?
Klopt. Ik fotgrafeer ook nooit meer. Zo zonde. Snap het ook niet zo, dat gezeul met zo'n apparaatquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
Er stond vandaag trouwens een interessant artikel in de NRC Next dat me wel aan het denken zette. Het ging erover dat mensen alles vast willen leggen met camera's en zelden meer met hun eigen ogen kijken om ergens van te genieten. Als je het niet gefotografeerd hebt, is het niet echt gebeurd. Betrap mezelf er idd ook wel op. En dat is zo jammer, want de foto's die ik maak, kijk ik later zelden nog terug.
moet ik Uniekhoorn even roepen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. peer
t. appel
l. 4 boterhammen (belegd) + banaan + blikje cola
t. zakje suiker+ 3 kleine doosjes smarties
d. hele knolselderij uit de oven
Van mij mag je.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
moet ik Uniekhoorn even roepen?
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In stukjes gesneden met olie, knoflook en kruiden.
Kijk, zo lijkt het ineens een stuk meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. peer
t. appel
l. 4 boterhammen (belegd) + banaan + blikje cola
t. zakje suiker+ 3 kleine doosjes smarties
d. hele knolselderij uit de oven
Wat ik dan niet snap is dat je lunch opeens is verhuisdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk, zo lijkt het ineens een stuk meer![]()
o. boterham kaas + boterham filet americain + koffie
t. peer + appel + koffie
t. boterham chocoladepasta + boterham chocoladepasta + cola
t. suiker + koffie met melk
t- 3 doosjes smarties
t. banaan
d. knolselderij met knoflook en kruiden uit de oven
Codeinequote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet in vlagen heel erg hoesten. Nog tips daar tegen?
Helaas niet, heb er ook last vanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet in vlagen heel erg hoesten. Nog tips daar tegen?
Ik las cocaïnequote:
Whateverquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is dat je lunch opeens is verhuisd
maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, van hoesten krijg je killer-abs.
Ik ga even ergens anders vervelend zijn.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh het woord isIk wist hem meteen, nog voordat jij het zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En dat is een unicum!Niet meer actief op Fok!
Hahaha, hoe denk je dat ik aan mijn abs komquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, van hoesten krijg je killer-abs.
Ik ga even ergens anders vervelend zijn.
![]()
Codaine verdooft je longen/gaat de hoestprikkel tegen... Cocaine verdooft ook maar dan moet ik denk ik wel een paar gram weg tikken voor het ook diep in mijn longen zitquote:
Snuiven?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Codaine verdooft je longen/gaat de hoestprikkel tegen... Cocaine verdooft ook maar dan moet ik denk ik wel een paar gram weg tikken voor het ook diep in mijn longen zit
Wegtikken, snuiven.. Als je snuift komt het in je longen nietwaar? (Ik dacht heel even in je maag, fail)quote:
Ja, maar dus moet ik heel veel snuiven zodat het ook in m'n longen komt zodat die verdooft raken, niet waarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Blurred86 het volgende:
het idee is volgens mij dat het via je neusslijmvliezen opgenomen wordt, toch? niet in je longen?
ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen, ik vind het leukste aan kerst juist het kokenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op ah.nl het kerstdiner te bestellen. Excellent. Hops in de oven en verder geen moeite. Ideaal!
Wat is dat nou voor zoete bagger?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier zin zin![]()
[ afbeelding ]
als ik de ingrediënten in huis had zou ik het nu maken
Het is voor het eerst dat mn ouders komen met kerst. Heb het jaren weten te ontwijken, maar ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen, ik vind het leukste aan kerst juist het koken![]()
maar vertel, wat gaan jullie eten?
helemaal geen bagger! (ik kan niet tegenspreken dat het zoet isquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor zoete bagger?
Hoe groot is de kans dat het geleverd wordt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op ah.nl het kerstdiner te bestellen. Excellent. Hops in de oven en verder geen moeite. Ideaal!
Het wordt de 22e 's ochtends bezorgd. Dus dat zal nog wel gaan. De bezorgmomenten op 23 en 24 waren allemaal al vol.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het geleverd wordt?
Ik zal de vraag anders stellen... Hoe groot is de kans dat Albert.nl z'n spullen compleet binnenkrijgt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het wordt de 22e 's ochtends bezorgd. Dus dat zal nog wel gaan. De bezorgmomenten op 23 en 24 waren allemaal al vol.
Dat dusquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zal de vraag anders stellen... Hoe groot is de kans dat Albert.nl z'n spullen compleet binnenkrijgt?
Hoe groot is de kans...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet tussen de hysterische huisvrouwen de supermarkt in.
Aantal producten waren al 'niet leverbaar op mijn bezorgmoment'.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zal de vraag anders stellen... Hoe groot is de kans dat Albert.nl z'n spullen compleet binnenkrijgt?
Lijkt me meer een 'barf' dan een 'bark'quote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
helemaal geen bagger! (ik kan niet tegenspreken dat het zoet is)
het is 'bark' http://foodgawker.com/?s=bark&cat=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |