quote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
hier eindelijk ook sneeeeuw!
en vanavond blijf ik lekker binnen, samen met Dexter![]()
Nee, huismerk van Kruidvatquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ikkokos, wat is dat voor conditioner vik, van palmers?
Geen opleiding voor nodig hoor :pquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef Perruche het volgende:
Maar lerares, ik zou niet weten waarin ik dan les zou moeten geven. Wil me wel een keer op laten leiden tot iemand die op het HBO kan lesgeven...
nice, dat klinkt ook wel budget-friendlyquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, huismerk van Kruidvat.
Tussendoor gebruikte ik een witte fles (weet het merk zo niet, geen Palmers volgens mij), maar die vond ik dus helemaal niet goed.
Verlies.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed... Kwartier later begonnen, maar nu weer drie kwartier later weg. Netto winst: +30. Ben de tel kwijt hoeveel ik nog kan compenseren, maar alleen al van deze week is dat bijna 6 uur.
Eh ja, daar doet mn werk dus niet aan. Ik moet het ergens in tijd zien te compenseren, wat dus betekent dat ik het de rest van die dag/week drukker heb omdat ik een deel afwezig benquote:Op donderdag 16 december 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Verlies.
En het geld gaat het niet compenseren.
hmm klinkt goed, ik heb Msc international Managementquote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen opleiding voor nodig hoor :p
Nou ja, in die zin, geen specifieke opleiding-tot-HBO-docent. Ik heb zelf een Msc in International Business, en dat gecombineerd met 4 jaar praktijkervaring (marketeer), was voldoende.
Het kan zijn dat de school verwacht dat je intern nog een opleiding gaat volgen (docentencursus), maar het is geen voorwaarde om aangenomen te worden.
Dexterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
hier eindelijk ook sneeeeuw!
en vanavond blijf ik lekker binnen, samen met Dexter![]()
Je normale salaris compenseert dit niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh ja, daar doet mn werk dus niet aan. Ik moet het ergens in tijd zien te compenseren, wat dus betekent dat ik het de rest van die dag/week drukker heb omdat ik een deel afwezig ben.
ik ga nu s3e9 kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
DexterBen nu bij S3E4
Nog 3 dagen dan heeft vriend weer avonddienst, kan ik weer lekker kijken
Zodat je werkgever ziet dat je het werk best in minder tijd aankuntquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh ja, daar doet mn werk dus niet aan. Ik moet het ergens in tijd zien te compenseren, wat dus betekent dat ik het de rest van die dag/week drukker heb omdat ik een deel afwezig ben.
Tja!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je normale salaris compenseert dit niet eens.
Maar je scheldt je baas de botten vol de extra uren kwijt, neem ik aan?
Je hebt je baas toch wel uitgebreid bedankt voor zijn goedgunstigheid?quote:
Dat is nu eenmaal zo. Vraag, aanbod. Marktwerking. Leer er mee levenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:17 schreef Viking84 het volgende:
235.000 betalen voor een woonkamer, keuken en aparte slaapkamer in Amsterdam. Voor dat bedrag heb je in Groningen een huis met twee verdiepingen!
.
Ik heb er zelf geen moment spijt van gehad, het is erg leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
hmm klinkt goed, ik heb Msc international Managementen nu mn eerste jaar praktijkervaring...
lijkt me echt leuk om te doen, van die heerlijk (on)gemotiveerde HBO'ers lesgeven. Maar nu ben ik nog te jong ook, kan zelf wel een HBO'er zijn
Que?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best grappig hoe je bij het bijlezen merkt dat iedereen eigenlijk ontzettend bij elkaar langs zit te praten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |