That's pretty right in front of the turnip!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Blurred86 het volgende:
oh en nederlanders die engels proberen te praten![]()
'yes, your presentation was good to follow'
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
That's pretty right in front of the turnip!
Kunnen er 10 Afrikaantjes inquote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Elke januari ruim ik hem uit! Anders komt ie vol te liggen met spul wat ik toch nooit meer aan doe.
Heb uit m'n dikke periode nog een trui overgehoudenpas er nu 2x in
Moet hem maar is in de humanabak plempen...
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Goed nieuws: proeftentamen besproken van het vak waarvoor ik niets gedaan heb, en het is niet alsof ik dat niet door kan krijgen... dus er is zeker hoop![]()
Lief dat je 't vraagt. Het gaat, probeer alles gewoon over me heen te laten komen op 't werk, en dan na werktijd uithuilen bij vrienden en familie. Is ook mijn eer te na om me te laten kennen, dus doe 'gewoon' mijn best, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 16 december 2010 06:05 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Hoe gaat het met de werkdagen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Lief dat je 't vraagt. Het gaat, probeer alles gewoon over me heen te laten komen op 't werk, en dan na werktijd uithuilen bij vrienden en familie. Is ook mijn eer te na om me te laten kennen, dus doe 'gewoon' mijn best, niet meer en niet minder.
awhquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Lief dat je 't vraagt. Het gaat, probeer alles gewoon over me heen te laten komen op 't werk, en dan na werktijd uithuilen bij vrienden en familie. Is ook mijn eer te na om me te laten kennen, dus doe 'gewoon' mijn best, niet meer en niet minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey mini!! Ik vroeg me vandaag nog af hoe het met je ging en of je het weer een beetje naar je zin hebt in NLquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal, vanuit Nederland! Nog geen tijd gehad om bij te lezen maar ik kom vast even naar iedereen zwaaien.
Misschien is het een ongelofelijke lekkere hunkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Wordt weer een latertje. Ben de enige van de staf en er is lekkage beneden en er is nu een 'mannetje' onderweg.
Maak me best zorgen om je.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Wordt weer een latertje. Ben de enige van de staf en er is lekkage beneden en er is nu een 'mannetje' onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee. Niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien is het een ongelofelijke lekkere hunk
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal, vanuit Nederland! Nog geen tijd gehad om bij te lezen maar ik kom vast even naar iedereen zwaaien.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
XM... Zit je ook niet mee he!
Vik is betrapt op wildplassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |