moet ik Uniekhoorn even roepen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. peer
t. appel
l. 4 boterhammen (belegd) + banaan + blikje cola
t. zakje suiker+ 3 kleine doosjes smarties
d. hele knolselderij uit de oven
Van mij mag je.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
moet ik Uniekhoorn even roepen?
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In stukjes gesneden met olie, knoflook en kruiden.
Kijk, zo lijkt het ineens een stuk meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. peer
t. appel
l. 4 boterhammen (belegd) + banaan + blikje cola
t. zakje suiker+ 3 kleine doosjes smarties
d. hele knolselderij uit de oven
Wat ik dan niet snap is dat je lunch opeens is verhuisdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk, zo lijkt het ineens een stuk meer![]()
o. boterham kaas + boterham filet americain + koffie
t. peer + appel + koffie
t. boterham chocoladepasta + boterham chocoladepasta + cola
t. suiker + koffie met melk
t- 3 doosjes smarties
t. banaan
d. knolselderij met knoflook en kruiden uit de oven
Codeinequote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet in vlagen heel erg hoesten. Nog tips daar tegen?
Helaas niet, heb er ook last vanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet in vlagen heel erg hoesten. Nog tips daar tegen?
Ik las cocaīnequote:
Whateverquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is dat je lunch opeens is verhuisd
maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, van hoesten krijg je killer-abs.
Ik ga even ergens anders vervelend zijn.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh het woord isIk wist hem meteen, nog voordat jij het zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En dat is een unicum!Niet meer actief op Fok!
Hahaha, hoe denk je dat ik aan mijn abs komquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, van hoesten krijg je killer-abs.
Ik ga even ergens anders vervelend zijn.
![]()
Codaine verdooft je longen/gaat de hoestprikkel tegen... Cocaine verdooft ook maar dan moet ik denk ik wel een paar gram weg tikken voor het ook diep in mijn longen zitquote:
Snuiven?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Codaine verdooft je longen/gaat de hoestprikkel tegen... Cocaine verdooft ook maar dan moet ik denk ik wel een paar gram weg tikken voor het ook diep in mijn longen zit
Wegtikken, snuiven.. Als je snuift komt het in je longen nietwaar? (Ik dacht heel even in je maag, fail)quote:
Ja, maar dus moet ik heel veel snuiven zodat het ook in m'n longen komt zodat die verdooft raken, niet waarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Blurred86 het volgende:
het idee is volgens mij dat het via je neusslijmvliezen opgenomen wordt, toch? niet in je longen?
ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen, ik vind het leukste aan kerst juist het kokenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op ah.nl het kerstdiner te bestellen. Excellent. Hops in de oven en verder geen moeite. Ideaal!
Wat is dat nou voor zoete bagger?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier zin zin![]()
[ afbeelding ]
als ik de ingrediënten in huis had zou ik het nu maken
Het is voor het eerst dat mn ouders komen met kerst. Heb het jaren weten te ontwijken, maar ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen, ik vind het leukste aan kerst juist het koken![]()
maar vertel, wat gaan jullie eten?
helemaal geen bagger! (ik kan niet tegenspreken dat het zoet isquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor zoete bagger?
Hoe groot is de kans dat het geleverd wordt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op ah.nl het kerstdiner te bestellen. Excellent. Hops in de oven en verder geen moeite. Ideaal!
Het wordt de 22e 's ochtends bezorgd. Dus dat zal nog wel gaan. De bezorgmomenten op 23 en 24 waren allemaal al vol.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het geleverd wordt?
Ik zal de vraag anders stellen... Hoe groot is de kans dat Albert.nl z'n spullen compleet binnenkrijgt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het wordt de 22e 's ochtends bezorgd. Dus dat zal nog wel gaan. De bezorgmomenten op 23 en 24 waren allemaal al vol.
Dat dusquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zal de vraag anders stellen... Hoe groot is de kans dat Albert.nl z'n spullen compleet binnenkrijgt?
Hoe groot is de kans...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet tussen de hysterische huisvrouwen de supermarkt in.
Aantal producten waren al 'niet leverbaar op mijn bezorgmoment'.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zal de vraag anders stellen... Hoe groot is de kans dat Albert.nl z'n spullen compleet binnenkrijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |