Hoe gaat het met de werkdagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Gefeliciteerd Cali!
Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup
Niet mijn beste lijstje vrees ik.
k zit al op kantoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is thuiswerken niet mogelijk voor je? Scheelt toch je ochtend...
Meer voor een volgende keer?quote:
Ja, inderdaad..voor een volgende keer. Nu moet ik de conferentie nog voorbereiden (fysiek dan he, spullen slepen..) en ik heb een vergadering. Dus het had ook niet gekund...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Meer voor een volgende keer?
Encrypten die data en gaandeed ik ook weleens tijdens mn onderzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat is natuurlijk geen redelijke gedachte. Alles hoort niet goed te gaan, maar het is fijn als alles goed gaat. Laat los! Je hoeft niet perfect te zijn. Je zult zien, dan gaat je alles een stuk beter af. In ieder geval sterkte gewenst. En veel liefde voor jezelf. Wees niet te streng.
Hahaha, ik ben net wakker en dacht heel even dat dit mijn foto was: wut?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb nog nooit nagels gehad!
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Eens. En ik zie alleen maar cijfers boven de 8 voorbij komen, dus volgens mij gaat het allemaal best primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mee eens. Mo, ik snap dat je het allemaal goed wil doen, maar ook jij bent een mens en soms wil het gewoon even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zou moeten is altijd het euvel he!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Perruche het volgende:
Ja het gaat geloof ik eigenlijk niet zo goed in mijn leven terwijl op papier alles weer lekker zou moeten gaan. Nou ja. Ik heb er wel zat van ik wil gewoon chillen en me niet druk maken.
Maria ga jij nog werken voor dat bedrijf waar je in Engeland voor werkte?
Tutor hebben we nietquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tutor anders?
Gesprek aangaan op je werk om te kijken of je minder uren kan draaien?
Ik roep maar wat he
*joins this club*quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Perruche het volgende:
Ja het gaat geloof ik eigenlijk niet zo goed in mijn leven terwijl op papier alles weer lekker zou moeten gaan. Nou ja. Ik heb er wel zat van ik wil gewoon chillen en me niet druk maken.
Maria ga jij nog werken voor dat bedrijf waar je in Engeland voor werkte?
Nou. Wat dacht je van een hamburger?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:18 schreef Perruche het volgende:
Wat zal ik lunchen vandaag? Iemand tips? We hebben hamburgers geloof ik op het werk.
De Slankie-knokploeg uiteraard!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik heb een probleempje:
ik moest nog geld terugkrijgen van de zorgverzekeraar (257 euro), maar nu blijkt dat ze dat op een verkeerd rekeningnr hebben overgemaakt (het rekeningnr dat bij hun bekend was). Het juiste rekeningnr staat vermeld in al mijn correspondentie met hen, dus ik snap niet helemaal hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hoe los ik dit even netjes op?. Ik wil mijn geld!
.
http://www.buienradar.nl/quote:Op donderdag 16 december 2010 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Uhm, wtf is dit? Ik wil hardlopen, maar het houdt voorlopig nog niet op.
Goed dat je het even zei, XM, want ik heb de gordijnen nog niet open gehad. Bweeeeeh.
Met mijn mams gaat het wel goed, ik hoor net dat de ingreep voor een tracheostoma achter de rug is en alles is goed gegaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Heb niet bijgelezen....
Sterkte voor mo.
Hoe is het met Phaidra's mama?
net hier feedback gehad op het werkik zeg maar niets. Naar het buitenland verhuizen lijkt opeens niet zo'n slechte optie. Echt man, werk er net en moet nu al alles weten ofzo
De eerste twee opties zullen lastig worden, maar de derde optie is niet zo gek!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef Perruche het volgende:
Ik zou eigenlijk wel actrice willen zijn, of kunstenarer, of leraar, ofzo.
Ja, het punt is dat het nu even echt niet gaat. Ik zit redelijk aan de grond qua alles (geen huis, geen spaargeld, vriendje geen baan, etc, en ook emotioneel niet opperbest). Ik wil dus echt eerst even een (financiele) buffer bouwen voordat ik verder ga. En ook wil ik toch elke dag wat anders, dus ik moet eerst eens even kijken waar ik nou bij blijfquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
PhaidraAlle beetjes goed nieuws tellen
![]()
Perruche: als je dat wilt moet je misschien eens kijken wat de mogelijkheden zijn! Part-time baantje zoeken en ernaast jezelf ontwikkelen als actrice/kunstenares (wie weet heb je superveel talent) of een deeltijdopleiding tot docent volgen ofzo.
Overgemaakt is overgemaakt, daar doe je niets aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:29 schreef Perruche het volgende:
Mooi Phaidra dat alles goed gaat naar omstandigheden. Hopelijk krijgt ze geen terugval meer.
Vik, waarschijnlijk kunnen ze het gewoon terugdraaien enzo.
Hmmm duidelijk. Weekend-kunstenares?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, het punt is dat het nu even echt niet gaat. Ik zit redelijk aan de grond qua alles (geen huis, geen spaargeld, vriendje geen baan, etc, en ook emotioneel niet opperbest). Ik wil dus echt eerst even een (financiele) buffer bouwen voordat ik verder ga. En ook wil ik toch elke dag wat anders, dus ik moet eerst eens even kijken waar ik nou bij blijf
Dat is zo. Merciquote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm duidelijk. Weekend-kunstenares?![]()
Het komt ook wel goedEr zijn nergens geschreven regels dat waar je nu voor kiest de loopbaan van de rest van je leven bepaalt.
Ik heb niks veranderd, helemaal niks. Dus ik sta er nogal van te kijken hoe ze ineens bij dit nummer komen. Ik zat nog te kijken of ze het misschien naar het rekeningnummer van mijn ouders hebben overgemaakt, maar dat is niet het geval. Op alle papieren (ook recente) staat gewoon mijn rekeningnr vermeld en niet het nr waar ze het naartoe hebben overgemaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 12:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Overgemaakt is overgemaakt, daar doe je niets aan.![]()
Je hebt je rekeningnummer bij hun veranderd Vik?
Zo niet, kan het weleens jouw probleem zijn.
Heb ik ook gehad met de NS, mijn tegoed (omdat ik overstapte op een jaartrajectkaart) kon alleen naar het nummer worden teruggeboekt waarvan het origineel geincasseerd was.
Ondanks dat ik officieel mijn nummer had gewijzigd, was het toch mijn probleem.
Ik moest maar een procedure beginnen tegen mijn ex als ik mijn geld wilde.
Ja bla, ik ben de koningin van druk maken om dingen ofzo!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is zo. MerciEn net als moblo moet ik me misschien niet zo druk maken. Er zijn veel mensen die het slechter hebben enzo
Ben aan het werkquote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn dat 't naar omstandigheden goed gaat
Ben je thuis? Of in je moeders huis?
Aww!quote:
Jaaaaaaaaaaa! Kom maar opquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een debiele verhalen, toch van de zotte dat je op zo'n manier geld kunt kwijtraken?
Je krijgt het vast terug Vik!
Willen jullie nog wat goed nieuws in het topic?
Wat is er beter dan 1 baan?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Oh VMW, je posts zijn altijd zo hoopgevend!![]()
(ik denk ook nog maar eens terug aan die post over het concurrentiebeding
). Ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed wordt opgelost
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |