Dat is voor mij ook de reden om me achter de PvdA te scharen, al ben ik het lang niet op alle terreinen met ze eens. Maar leden kunnen ze laten weten waar ze het niet mee eens zijn en zo de partij bijsturen. Zo werkt dat in een democratische partij.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Komt vanzelf welik zal je niet pushen.
(D66 is een partij zonder echte duidelijke visie, doen maar wat. Is links groot-> D66 linkser, is rechts groot -> D66 rechtser)
Strategisch PvdA omdat die partij het meeste kan bereiken. Meer dan als stemmen worden verdeeld
Van der Ham is best ok, alleen hij is mij iets te glad. Keer een kleinschalig debat met hem bijgewoond, overal moest en grapje of een opmerkingkje.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef GSbrder het volgende:
D'66 moet inderdaad een beter profiel krijgen.
Boris van der Ham doet dat in mijn ogen goed.
Ik hoop het zometeen hier ookquote:Op donderdag 16 december 2010 16:15 schreef remlof het volgende:
Hier is eerst alle sneeuw weggeregend en nu valt er een nieuw wit tapijt
quote:
that's the spirit!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
ik krijg te weinig betaald om ook maar een minuut langer dan noodzakelijk op kantoor rond te hangen.
Jas aan en aftellenquote:
Boris vd Ham gladquote:Op donderdag 16 december 2010 16:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Van der Ham is best ok, alleen hij is mij iets te glad. Keer een kleinschalig debat met hem bijgewoond, overal moest en grapje of een opmerkingkje.
[..]
Ik hoop het zometeen hier ook
En zo is het maar net, groot gelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
ik krijg te weinig betaald om ook maar een minuut langer dan noodzakelijk op kantoor rond te hangen.
Joh, je reageerde nog in die topics met lijstjes over pvda-ers die oplages wilden wegmoffelen, columnisten ontslagen wilden hebben, rectificaties vragen bij de vleet, vooraf willen lezen van interviews of anders geen plaatsing, ter horst en haar rechter negeren en illegale taps op de media, het is bijna knap, in en in triest, maar toch (zij het negatief en dubieus) 'knap'.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:23 schreef remlof het volgende:
Waar haal jij nou weer vandaan dat de PvdA zwijgplicht en mediacontrole wil invoeren?
Begint ook minder te wordenquote:
Oh, je had het over de PVV, nu zie ik hetquote:Op donderdag 16 december 2010 16:33 schreef fokthesystem het volgende:
En de achterban? dat zijn alles-slikkers...
Hij heeft er 27quote:
ALS het volk zwijgt.. enz.quote:
Je weet niet half hoe gelijk je daarmee hebt. Treurig maar waar.quote:Land hangt van geklaag aan elkaar, man.
Moet je vergaderen?quote:
Dat weet ik, maar deze vond ik goed.quote:
Maar jij bent eigenlijk D66-erquote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar deze vond ik goed.
"Elx bijzondere beste"
Ben je 4 of zo? man genoeg ben je alvast niet, daar sta je dan in je hemd, toegeven is er niet bij...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, je had het over de PVV, nu zie ik het
Nee, zorgen dat mensen droge voeten houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |