SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Nah, dat inderdaad; kleine samenvatting dan maar:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Afwisseling van vrouw, baan, woonplaats. Dat dit allemaal kan in Nederland
Excuses ik had dat echt niet doorquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef love_sharon het volgende:
Als je het topic sluit dan ook graag snel een nieuwe openen
Ow wacht ja, je hebt een vriendinquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef kastanova het volgende:
En zo'n 4 maanden geleden die rode jongedame ontmoet en inmiddels zit ik voornamelijk daar.
Klinkt dus allemaal vrij vaag in eerste instantie, maar op zich is het allemaal nog best logisch.
Indien succesvol staat voor:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Het boeit me niet zoveel waar ik kom te wonen, ik maak snel nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht ja, je hebt een vriendin![]()
Vindt het inderdaad wel meevallen allemaal. Veel verhuisd dat wel, maar ja sommige doen dat in dezelfde regio, de andere gaat heel nederland door
Goede eigenschapquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:
Het boeit me niet zoveel waar ik kom te wonen, ik maak snel nieuwe vrienden.
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken.
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Indien succesvol staat voor:
- Leuke avond; Ja, vrijwel allemaal.
- Neuken; Ja, regelmatig.
- Niet meer weten waar je bent als je wakker wordt; Uhuh.
1 relatie gehad via RP.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.
Vinden die nieuwe vrienden inderdaad ook.quote:
Het is geen betoog. Ik kan er alleen slecht tegen als mensen elk dingetje wat je zegt meteen weerleggen met uitzonderingen. Het is echt zonde van je tijd om overal vraagtekens bij te zetten zeker bij iets wat met datingsites te maken heeft. In het grote geheel kan je nou eenmaal mensen/dingen in groepen plaatsen. Maar om de een of andere reden moet jij steeds weer elke mening van mij, misschien ook van andere maar dat weet ik niet, kleineren. Als je wilt kan je overal wel iets fouts in vinden maar of dat het nou veel leuker maakt..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?
Ach, verder op de ladder willen om maar aan te tonen aan anderen dat ik toch echt slimmer ben dan een MBO-diploma lijkt te impliceren vind ik inmiddels niet zo'n issue meer. Niet alle MBO-opleidingen staan gelijk aan het niveau kapster/kleuterleidster natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken.
Knijp eens een paard in zijn achterstequote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Indien succesvol staat voor:
- Niet meer weten waar je bent als je wakker wordt; Uhuh.
Ligt er aan wat je met vervolg bedoelt, indien:quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.
Que?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Knijp eens een paard in zijn achterste![]()
Wordt er überhaupt wat geleerd op het HBO?..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?
Misschien zijn hokjes niet zo verstandigquote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind het geen mbo/hbo discussie want volgens mij valt niemand elkaar echt af. Het gaat mij voornamelijk om het feit dat mensen meteen beginnen te zeiken als je mensen in een groep plaats en meteen met uitzonderingen beginnen te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |