abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 23:09:25 #1
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89982271
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:10:12 #2
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89982306
Als je het topic sluit dan ook graag snel een nieuwe openen :)
pi_89982314
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Afwisseling van vrouw, baan, woonplaats. Dat dit allemaal kan in Nederland :(
Nah, dat inderdaad; kleine samenvatting dan maar:
Woonde in Utrecht samen met de reeds eerder genoemde psychologe, dat ging uit waarna samenwonen niet héél praktisch bleek.
Vervolgens weer teruggetrokken naar Overijssel in verband met een baan aldaar, waarbij ik daar een voormalig drugspandje geheel opgeknapt en ingericht heb.

Een voormalig manager van dat bedrijf had inmiddels zijn eigen bedrijf in Nijmegen waarna ik daar ben gaan werken.

4 maanden op en neer gereisd totdat ik een meisje uit Nijmegen tegenkwam (danseresje bij de Matrix + studie rechten, wat een combinatie :D.) en ook al snel bij haar introk.
Ook daar op een gegeven moment een punt achter gezet en toen tijdelijk bij een andere vriendin naast de hoeren gewoond. Geweldige tijd gehad; met een biertje uit het raam hangen en pooiers uitlachen :').
Maar ik wilde toch wel wat voor mezelf en toen bood m'n directeur me zijn chalet te Groesbeek aan.

En zo'n 4 maanden geleden die rode jongedame ontmoet en inmiddels zit ik voornamelijk daar.

Klinkt dus allemaal vrij vaag in eerste instantie, maar op zich is het allemaal nog best logisch :Y).
I was an atheist until I realized I was God
pi_89982443
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef love_sharon het volgende:
Als je het topic sluit dan ook graag snel een nieuwe openen :)
Excuses ik had dat echt niet door :@
  woensdag 15 december 2010 @ 23:12:54 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89982445
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef kastanova het volgende:

En zo'n 4 maanden geleden die rode jongedame ontmoet en inmiddels zit ik voornamelijk daar.

Klinkt dus allemaal vrij vaag in eerste instantie, maar op zich is het allemaal nog best logisch :Y).
Ow wacht ja, je hebt een vriendin :)

Vindt het inderdaad wel meevallen allemaal. Veel verhuisd dat wel, maar ja sommige doen dat in dezelfde regio, de andere gaat heel nederland door ;)
pi_89982457
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Indien succesvol staat voor:

- Leuke avond; Ja, vrijwel allemaal.
- Neuken; Ja, regelmatig.
- Niet meer weten waar je bent als je wakker wordt; Uhuh.
pi_89982503
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht ja, je hebt een vriendin :)

Vindt het inderdaad wel meevallen allemaal. Veel verhuisd dat wel, maar ja sommige doen dat in dezelfde regio, de andere gaat heel nederland door ;)
Het boeit me niet zoveel waar ik kom te wonen, ik maak snel nieuwe vrienden.
pi_89982505
Hallo daar zijn we weer :W
  woensdag 15 december 2010 @ 23:14:14 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89982523
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:

Het boeit me niet zoveel waar ik kom te wonen, ik maak snel nieuwe vrienden.
Goede eigenschap ^O^
pi_89982595
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken. :')
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?
  woensdag 15 december 2010 @ 23:16:26 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89982649
Maargoed, ik wou alleen tvpen voor het slapen gaan. Dus weltrusten :*
pi_89982657
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

- Leuke avond; Ja, vrijwel allemaal.
- Neuken; Ja, regelmatig.
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.
pi_89982689
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Document1 het volgende:

[..]

Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.
1 relatie gehad via RP.
Dat was inclusief neuken, uiteraard ;)
pi_89982819
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goede eigenschap ^O^
Vinden die nieuwe vrienden inderdaad ook.
Ach hell, ik vind misschien zelfs wel leuker om volledig los te gaan met wildvreemden :o.
Levert immers geen achteraf gezeik/geroddel op en je hebt een volledige avond gespreksstof *O*.

Dat was eigenlijk ook wel een reden voor veel van de dates :@.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:20:43 #15
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89982866
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?
Het is geen betoog. Ik kan er alleen slecht tegen als mensen elk dingetje wat je zegt meteen weerleggen met uitzonderingen. Het is echt zonde van je tijd om overal vraagtekens bij te zetten zeker bij iets wat met datingsites te maken heeft. In het grote geheel kan je nou eenmaal mensen/dingen in groepen plaatsen. Maar om de een of andere reden moet jij steeds weer elke mening van mij, misschien ook van andere maar dat weet ik niet, kleineren. Als je wilt kan je overal wel iets fouts in vinden maar of dat het nou veel leuker maakt..
pi_89982897
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken. :')
Ach, verder op de ladder willen om maar aan te tonen aan anderen dat ik toch echt slimmer ben dan een MBO-diploma lijkt te impliceren vind ik inmiddels niet zo'n issue meer. Niet alle MBO-opleidingen staan gelijk aan het niveau kapster/kleuterleidster natuurlijk.
Daarbij, als ik HBO zou gaan doen in mijn vakgebied, kom ik het grootste deel van mijn dag achter een PC terecht en daar word ik kriebelig van ;)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89982918
He gatver, een mbo/hbo discussie :r
pi_89983024
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Knijp eens een paard in zijn achterste :X _O-
Wisdom is the art of using knowledge
  woensdag 15 december 2010 @ 23:23:39 #19
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89983026
Ik vind het geen mbo/hbo discussie want volgens mij valt niemand elkaar echt af. Het gaat mij voornamelijk om het feit dat mensen meteen beginnen te zeiken als je mensen in een groep plaats en meteen met uitzonderingen beginnen te roepen.
pi_89983029
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je met vervolg bedoelt, indien:

- Abortussen; slechts 2.
- SOA's; 1
- Huwelijken; geen
pi_89983054
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Knijp eens een paard in zijn achterste :X _O-
Que?
pi_89983064
quote:
Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Wordt er überhaupt wat geleerd op het HBO?..
pi_89983317
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind het geen mbo/hbo discussie want volgens mij valt niemand elkaar echt af. Het gaat mij voornamelijk om het feit dat mensen meteen beginnen te zeiken als je mensen in een groep plaats en meteen met uitzonderingen beginnen te roepen.
Misschien zijn hokjes niet zo verstandig ;)
Er zijn vogels die zwemmen , en vissen die vliegen ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 23:32:19 #24
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89983468
Op een datingsite zijn hokjes nodig anders is het zoeken naar een fatsoenlijke match wel heel veel onzinnig werk.
pi_89983487
Heeft er iemand hier al ervaring met die stedendating website? Stond hier geloof ik ook een tijdje als ad. Zou wel eens een search willen doen om te kijken hoeveel mensen er nou opstaan uit mijn eigen stad... maar dan moet ik eerst weer registreren enzo :')
pi_89983503
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

- Abortussen; slechts 2.
- SOA's; 1
- Huwelijken; geen
Wat voor SOA?
pi_89983926
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Document1 het volgende:
Wat voor SOA?
Je bent niet echt een kinderliefhebber hé?
pi_89983965
safe sex is niet in de brandkast he ;)
pi_89983998
Hoezo is Q ervaringsdeskundige? :P
pi_89984152
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Het is geen betoog. Ik kan er alleen slecht tegen als mensen elk dingetje wat je zegt meteen weerleggen met uitzonderingen. Het is echt zonde van je tijd om overal vraagtekens bij te zetten zeker bij iets wat met datingsites te maken heeft. In het grote geheel kan je nou eenmaal mensen/dingen in groepen plaatsen. Maar om de een of andere reden moet jij steeds weer elke mening van mij, misschien ook van andere maar dat weet ik niet, kleineren. Als je wilt kan je overal wel iets fouts in vinden maar of dat het nou veel leuker maakt..
Ik was benieuwd naar jouw ambities. Vervolgens krijg ik een zeer wollig betoog over een visie, een ladder en iets uit je leven willen halen. Dit onderbouw je vervolgens met een wel zeer ouderwets argument namelijk door de sociaal maatschappelijke ladder onder te verdelen in MBO/HBO en Universiteit.

Het gaat dus niet om ieder dingetje. Het gaat zeker niet iedere keer om jouw mening hoewel je mijns inziens met regelmaat een te grote broek aantrekt. Of zit wellicht die "sms relatie AAN" je nog steeds een beetje dwars?
pi_89984154
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo is Q ervaringsdeskundige? :P
Een belangrijker vraagstuk is hoezo ben ik het niet... Ik ben genadeloos uit de OP verwijderd terwijl ik m ooit gemaakt heb o|O :P
pi_89984267
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik was benieuwd naar jouw ambities. Vervolgens krijg ik een zeer wollig betoog over een visie, een ladder en iets uit je leven willen halen. Dit onderbouw je vervolgens met een wel zeer ouderwets argument namelijk door de sociaal maatschappelijke ladder onder te verdelen in MBO/HBO en Universiteit.

Het gaat dus niet om ieder dingetje. Het gaat zeker niet iedere keer om jouw mening hoewel je mijns inziens met regelmaat een te grote broek aantrekt. Of zit wellicht die "sms relatie AAN" je nog steeds een beetje dwars?
Ik stoor me altijd gigantisch aan een dergelijke mentaliteit. was ook ooit zo'n kwis op tv waar je alleen aan mee mocht doen als je op het VWO zat :')
Ben je dan ergens bang voor ofzo ? dat je afgaat als je verliest van iemand die bv Havo doet...

gewoon zielig
pi_89984363
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je bent niet echt een kinderliefhebber hé?
:@
pi_89984470
Zo, even wat topics teruggelezen... wat een verhalen :).
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Een belangrijker vraagstuk is hoezo ben ik het niet... Ik ben genadeloos uit de OP verwijderd terwijl ik m ooit gemaakt heb o|O :P
Dan zet je jezelf er toch weer in? ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 00:00:48 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89984652
Zo, in trein terug van date. Heel gezellig, op het station dacht ik 'heeee kusje!' en dat gebeurde dan ook. Wordt zeker een tweede date. :)
Gourmetten of steengrillen?
pi_89984697
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef Silenus het volgende:
Zo, in trein terug van date. Heel gezellig, op het station dacht ik 'heeee kusje!' en dat gebeurde dan ook. Wordt zeker een tweede date. :)
succes kerel :)
  donderdag 16 december 2010 @ 00:02:05 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89984710
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef Raven_NL het volgende:
Ik stoor me altijd gigantisch aan een dergelijke mentaliteit. was ook ooit zo'n kwis op tv waar je alleen aan mee mocht doen als je op het VWO zat :')
Ben je dan ergens bang voor ofzo ? dat je afgaat als je verliest van iemand die bv Havo doet...

gewoon zielig
Dat doen ze gewoon omdat VWO versus MBO anders gewoon wat genant wordt, en dan niet voor de VWOers.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89984830
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat doen ze gewoon omdat VWO versus MBO anders gewoon wat genant wordt, en dan niet voor de VWOers.
Dat zeg jij , ik durf te beweren dat dat onzin is, zeker gezien het feit dat er uit onderwerpen gekozen kon worden ..

Iemand op MBO of HAVO of weet ik veel wat kan nog wel ergens heel goed in zijn :)

Edit : komt nog bij dat dat de beslissing is van degene die mee doet ;)
Als je aan een kwis ofzo mee doet kan je winnen of verliezen he.

[ Bericht 13% gewijzigd door Raven_NL op 16-12-2010 00:10:49 ]
pi_89984953
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

- Abortussen; slechts 2.
- SOA's; 1
- Huwelijken; geen
-Huwelijken: 1

Sarcasme. Herken het.
  donderdag 16 december 2010 @ 00:09:00 #40
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89984962
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik had niet door dat je benieuwd was naar mij ambities voornamelijk omdat ik niet snap wat dat voor nut heeft. Het is misschien een ouderwets en veel gebruikt argument maar daardoor nog niet minder waar. Ik wil het ook wel onderverdelen in werklozen/parttimers/fulltimers..
Maar door dit te zeggen ben ik natuurlijk de zwart wit kijker en arrogant. Maar daar gaat het helemaal niet om. Ik vind het gewoon niet raar als mensen als het om een datingsite gaat bepaalde eisen stellen zodat er een bepaalde groep overblijft.

Nee hoor gelukkig blijf ik nooit zo lang hangen bij dingen die gebeurd zijn. :)
En misschien trek ik soms een te grote broek aan ja maar dan kan ik op mijn plaats worden gezet en misschien de volgende keer beter voor de dag komen.. Beter dan stilletjes je mond houden.
pi_89984986
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

-Huwelijken: 1

En nog steeds bij elkaar?
pi_89984994
quote:
Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tja..das balen.. :P

Dus,,hoe hoog is de gemiddelde leeftijd hier..
pi_89985006
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Document1 het volgende:

[..]

En nog steeds bij elkaar?
Ik vond 10 jaar van mn leven wel genoeg :P Was overigens niet via een datingsite, want dat had je in die tijd nog niet echt, maar wel via internet :@
Sarcasme. Herken het.
pi_89985057
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Tja..das balen.. :P

Dus,,hoe hoog is de gemiddelde leeftijd hier..
geen idee

ikke 37
pi_89985135
quote:
GOEDENAVOND.HOE GAAT HET>IK WIL MET JE CHATTEN MAAR IK BEN MEER SERIOS.IK BEDOEL IK ZOEK MEEEEEEEEEERRRRRRRRRR SERIOS RELATIE
Scoooooooooooore!!! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_89985139
quote:
Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

geen idee

ikke 37
Van de damesch he.. ;)

En zijn er al leuke dingetjes ontstaan hier?
pi_89985689
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vond 10 jaar van mn leven wel genoeg :P Was overigens niet via een datingsite, want dat had je in die tijd nog niet echt, maar wel via internet :@
Dude :{.

Je bent nu 27/28... Ik mag aannemen dat het al enige tijd geleden was...

Dan ben je getrouwd op je 17e/18e? Like, wtf :?.
pi_89985701
sharon laat je tieten zieeen
pi_89985715
quote:
15s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dude :{.

Je bent nu 27/28... Ik mag aannemen dat het al enige tijd geleden was...

Dan ben je getrouwd op je 17e/18e? Like, wtf :?.
Die relatie ja... trouwen volgde later pas (ben niet heel lang getrouwd geweest :@)
Sarcasme. Herken het.
pi_89985765
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die relatie ja... trouwen volgde later pas (ben niet heel lang getrouwd geweest :@)
Dat verklaart wel waarom je nu gezellig aan het rondsletten bent in ieder geval :).
pi_89986122
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef Boudibou het volgende:
En zijn er al leuke dingetjes ontstaan hier?
Op datingsites of Fok? Voor dat laatste moet je maar even PM'en. :+
  donderdag 16 december 2010 @ 01:07:45 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89986417
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Raven_NL het volgende:
Dat zeg jij , ik durf te beweren dat dat onzin is, zeker gezien het feit dat er uit onderwerpen gekozen kon worden ..

Iemand op MBO of HAVO of weet ik veel wat kan nog wel ergens heel goed in zijn :)
Gemiddeld genomen zijn ze gewoon minder slim dan VWOers, dat kun je niet ontkennen. Uitzonderingen zijn er altijd, maar die zijn door omstandigheden op 't verkeerde niveau terecht gekomen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89986852
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gemiddeld genomen zijn ze gewoon minder slim dan VWOers, dat kun je niet ontkennen. Uitzonderingen zijn er altijd, maar die zijn door omstandigheden op 't verkeerde niveau terecht gekomen.
ons onderwijssysteem is nu eenmaal niet onfeilbaar (en wordt dat ook steeds minder) :7 kan me andersom ook nog levendig het meisje herinneren die fluitend VWO doorliep, maar bij de foto van een besneden penis in Biologie Voor Jou in het plaatselijke dialect riep: 'Diejen Turkenlul zou'k ech nie pijpeh!!' :')

dit alles op 17-jarige leeftijd en bloedserieus, overigens..
pi_89986985
on topic;

nog iets wat ik even wilde delen.. :9

via hyves een keer een privéberichtje gehad van een dude die wou zeggen dat ie me mooi vond. Teruggestuurd: 'bedankt voor het compliment'.
Vervolgens de vraag over hoe het ging daar in (woonplaats destijds) en dat ie dat plaatsje leuk vond. Ik: Oh leuk, kwam je vroeger veel in (bekende uitgaansgelegenheid aldaar)?
Hij: Nee, maar ik heb even uitgezocht waar je woont :D

Heb hem daarna uiteraard nooit meer geantwoord, hoewel er verhalen over zijn weekend bléven komen ('ik heb weer fijn parachute gesprongen, misschien neem ik jou ook wel een keer mee en dan gaan we daarna bij mijn ouders eten,haha! Maar serieus, wat moet een man als ik doen voor een date met jou?').

Maar ik vond het pas écht ziekelijk toen hij maanden daarna ineens in mijn sportschool stond, en die was bepaald niet naast de deur voor hem :{ Vlak daarna verliep mijn lidmaatschap daar gelukkig, en niks meer van hem vernomen tot..

..hij me kennelijk vond op RP :')

quote:
Hallo Fabeldiertje,

Via hyves hebben we al wat contact gehad maar helaas nog niet ontmoet. Misschien lukt het me via deze weg om je aandacht nog eens op mijn profiel te vestigen en wie weet gaan we alsnog live kennis maken. Durf je?

Liefs
  donderdag 16 december 2010 @ 01:48:39 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89987043
Heel goed, even snel je voornaam aangepast. :P
pi_89987047
Wat een idioot! Echt triest. :')
pi_89987102
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:48 schreef Silenus het volgende:
Heel goed, even snel je voornaam aangepast. :P
weet jij weer iets van mij wat anderen niet weten :*
  donderdag 16 december 2010 @ 01:58:24 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89987117
Wees gerust, ik ga je niet stalken.
pi_89988050
Zaterdag een date :D
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 16 december 2010 @ 08:57:47 #60
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89988736
Net terug van een date. Op het werk, in dezelfde kleren als gisteren. En ben geslóópt. Slaapt toch een stuk minder soms in een ander bed. Taaie dag voor de boeg.
Overal verstand van.
  donderdag 16 december 2010 @ 09:06:52 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89988884
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
Net terug van een date. Op het werk, in dezelfde kleren als gisteren. En ben geslóópt. Slaapt toch een stuk minder soms in een ander bed. Taaie dag voor de boeg.
Grats ^O^
  donderdag 16 december 2010 @ 09:17:32 #62
57047 macondo
pi_89989083
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Grats ^O^
Thanks, maar het levert weer nieuwe sores op. Ze is namelijk écht leuk, maar heeft volgens mij last van bindingsangst (nooit echte relatie gehad enz) en onze "status" hebben we expliciet niet besproken. Dus hoe nu verder is een totaal andere discussie waar ik mezelf erg onrustig over maak.. :{
Overal verstand van.
pi_89989315
quote:
Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef macondo het volgende:

[..]

Thanks, maar het levert weer nieuwe sores op. Ze is namelijk écht leuk, maar heeft volgens mij last van bindingsangst (nooit echte relatie gehad enz) en onze "status" hebben we expliciet niet besproken. Dus hoe nu verder is een totaal andere discussie waar ik mezelf erg onrustig over maak.. :{
Nog een date, en gewoon kijken hoe het zich gaat ontwikkelen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:08:40 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89990282
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef kastanova het volgende:

Vinden die nieuwe vrienden inderdaad ook.
Ach hell, ik vind misschien zelfs wel leuker om volledig los te gaan met wildvreemden :o.
Levert immers geen achteraf gezeik/geroddel op en je hebt een volledige avond gespreksstof *O*.

Dat was eigenlijk ook wel een reden voor veel van de dates :@.
Zolang de ander dan ook maar volledig los gaat, anders kan het maar saai/slecht aflopen -O-
pi_89991169
Someone choose you on OkCupid!

Das fijn, maar nu kom ik in een soort spelshow terecht, waarbij 1 de juiste is. Achter welke deur zou ze zitten? :') Waarom maken ze er nou zo'n stom spelletje van? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89991656
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef macondo het volgende:

[..]

Wijf :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89991681
quote:

[..]

Het gaat mij om het onderscheid dat er gemaakt wordt op plaatsen waar dat niet de bedoeling is.
( En ik heb een broertje dood aan mensen die anderen buitensluiten alleen om zichzelf op een voetstuk te kunnen plaatsen)
pi_89991682
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:56 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

weet jij weer iets van mij wat anderen niet weten :*
Silenus maakt er een sport van om mensen van fok op datingwebsites op te sporen :P
(maar voorderest is hij volkomen onschuldig hoor)
Sarcasme. Herken het.
pi_89991934
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:42 schreef Fabeldiertje het volgende:
on topic;

nog iets wat ik even wilde delen.. :9

via hyves een keer een privéberichtje gehad van een dude die wou zeggen dat ie me mooi vond. Teruggestuurd: 'bedankt voor het compliment'.
Vervolgens de vraag over hoe het ging daar in (woonplaats destijds) en dat ie dat plaatsje leuk vond. Ik: Oh leuk, kwam je vroeger veel in (bekende uitgaansgelegenheid aldaar)?
Hij: Nee, maar ik heb even uitgezocht waar je woont :D

Heb hem daarna uiteraard nooit meer geantwoord, hoewel er verhalen over zijn weekend bléven komen ('ik heb weer fijn parachute gesprongen, misschien neem ik jou ook wel een keer mee en dan gaan we daarna bij mijn ouders eten,haha! Maar serieus, wat moet een man als ik doen voor een date met jou?').

Maar ik vond het pas écht ziekelijk toen hij maanden daarna ineens in mijn sportschool stond, en die was bepaald niet naast de deur voor hem :{ Vlak daarna verliep mijn lidmaatschap daar gelukkig, en niks meer van hem vernomen tot..

..hij me kennelijk vond op RP :')

[..]

Zit je daar nog dan ?
Alleen nutella bruin kan je niet opgeven :+
  donderdag 16 december 2010 @ 11:08:56 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89991957
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Raven_NL het volgende:

Misschien zijn hokjes niet zo verstandig ;)
Er zijn vogels die zwemmen , en vissen die vliegen ;)
Ja uitzonderingen, van alle vissen zijn er maar een klein gedeelte die kan vliegen en andersom. De kans dat ik op zo'n datingsite iemand tegenkom die een uitzondering is is maar heel klein. En ik heb geen zin om daardoor iedereen maar een kans te moeten geven, want wie weet is het wel die ene uitzondering. :')
pi_89991967
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Silenus maakt er een sport van om mensen van fok op datingwebsites op te sporen :P
(maar voorderest is hij volkomen onschuldig hoor)
Ach da's wel leuk .. eigenlijk zou je ook iemand moeten kunnen aanbevelen ;) ...
kan je elkaar een beetje helpen
pi_89992056
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja uitzonderingen, van alle vissen zijn er maar een klein gedeelte die kan vliegen en andersom. De kans dat ik op zo'n datingsite iemand tegenkom die een uitzondering is is maar heel klein. En ik heb geen zin om daardoor iedereen maar een kans te moeten geven, want wie weet is het wel die ene uitzondering. :')
Er is trouwens maar EEN vis die echt kan vliegen als in lift verkrijgen en hoogte winnen.
die andere zweeft eigenlijk alleen maar ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 11:13:11 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89992091
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:12 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Er is trouwens maar EEN vis die echt kan vliegen als in lift verkrijgen en hoogte winnen.
die andere zweeft eigenlijk alleen maar ;)
Hier nog minder uitzonderingen :+
pi_89992559
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hier nog minder uitzonderingen :+
ach er zijn ook zoogdieren die eieren leggen en reptielen die levende jongen krijgen ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 11:30:00 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89992654
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Raven_NL het volgende:

ach er zijn ook zoogdieren die eieren leggen en reptielen die levende jongen krijgen ;)
Dat is fijn..

kunnen we nu weer inhoudelijk over dates/datingsites gaan praten?
pi_89992683
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is fijn..

kunnen we nu weer inhoudelijk over dates/datingsites gaan praten?
Misschien had ik toch leraar biologie moeten worden _O-
pi_89994028
quote:

[..]

Onzin sommige mensen die willen gewoon doorleren tot hun 25e en andere willen werken. Ik heb famillie die heeft natuurkunde masters op universitair niveau al over the place, maar die deed zijn hele leven niks anders dan leren omdat ie gepest werd.

Het is nou niet dat ie aanvankelijk zo slim is daar heeft hij in geinvesteerd daarbij was hij emotioneel niet zo slim.

Daarbij ging ik in mijn jeugd altijd met vwo-ers om die nu een superbaan(internationaal hoge functie) hebben en met spelletjes waren ze nou niet echt bepaalt slimmer.

[ Bericht 1% gewijzigd door picardmike op 16-12-2010 12:23:06 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 16 december 2010 @ 12:19:08 #78
57047 macondo
pi_89994087
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wijf :P
jaja... weet het hoor, wrijf het maar even in.
Overal verstand van.
pi_89994282
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef picardmike het volgende:

[..]

Onzin sommige mensen die willen gewoon doorleren tot hun 25e en andere willen werken. Ik heb famillie die heeft natuurkunde masters op universitair niveau al over the place, maar die deed zijn hele leven niks anders dan leren omdat ie gepest werd.

Het is nou niet dat ie aanvankelijk zo slim is daar heeft hij in geinvesteerd daarbij was hij emotioneel niet zo slim.
Waar het mij om gaat is dat ik vind dat het niet kan om mensen vanwege een wel of niet genoten opleiding uit te sluiten dan andere dingen dat waar zo'n opleiding daadwerkelijk voor nodig is.

Ik kan slecht tegen die "Ik plaats mezelf op een voetstuk" mentaliteit.
Als je daar je eigenwaarde aan moet ontlenen ben je in mijn ogen zielig
pi_89994311
quote:
Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

That is why you fail.
For great justice!
pi_89994366
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef macondo het volgende:

[..]

jaja... weet het hoor, wrijf het maar even in.
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef Q. het volgende:

[..]

That is why you fail.
Want ?
Ik moet tegen jou arrogant gaan doen omdat ik iets bereikt heb ?
pi_89994422
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat ik vind dat het niet kan om mensen vanwege een wel of niet genoten opleiding uit te sluiten dan andere dingen dat waar zo'n opleiding daadwerkelijk voor nodig is.

Tja het lijkt mij ook dat je doorleert omdat je vind dat je iets kan veranderen aan deze mentaliteit omdat je toch al voorzien bent van kennis. Maar het tegendeel zie vaker, mensen worden juist arroganter. Dat zegt eigenlijk iets over de kennis die je opdoet en daar is toevallig al jarenlang discussie over.
UITGESCHREVEN
  donderdag 16 december 2010 @ 12:56:02 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89995255
Ik keur iemand niet gelijk op m'n mbo of lagere scholing. Maar als ik profielen lees, kan ik vaak wel raden wat voor opleiding ze (minimaal) doen. Dus je kan al snel zien of het een hbo +er is of mbo -er.
Gewoon puur aan de schrijfstijl.
pi_89995574
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Misschien had ik toch leraar biologie moeten worden _O-
Gast. Zou je je bijdragen iets meer tot het onderwerp willen beperken? Dank u.
pi_89995597
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik keur iemand niet gelijk op m'n mbo of lagere scholing. Maar als ik profielen lees, kan ik vaak wel raden wat voor opleiding ze (minimaal) doen. Dus je kan al snel zien of het een hbo +er is of mbo -er.
Gewoon puur aan de schrijfstijl.
wat doe ik dan ? ;)
pi_89995648
Overigens weet iemand of als je een niet betalend lid een berichtje stuurt op RP of diegene dan wel een antwoordberichtje kan sturen eigenlijk ?

of alleen interesse of geen interesse ?
pi_89995797
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef Raven_NL het volgende:
Overigens weet iemand of als je een niet betalend lid een berichtje stuurt op RP of diegene dan wel een antwoordberichtje kan sturen eigenlijk ?

of alleen interesse of geen interesse ?
Als je een klein beetje het topic volgt hier, dan had je waarschijnlijk wel geweten dat dat niet kan.
pi_89996041
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:12 schreef Neelix het volgende:

[..]

Als je een klein beetje het topic volgt hier, dan had je waarschijnlijk wel geweten dat dat niet kan.
ook onhandig zeg dus mensen die geen full member zijn kan je het beste alleen een interesse berichtje sturen ??
pi_89996294
Ik heb de stap gezet, ik heb mijzelf ingeschreven op RelatiePlanet. :@
pi_89996404
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

ook onhandig zeg dus mensen die geen full member zijn kan je het beste alleen een interesse berichtje sturen ??
Naast het off-topic gaan heb je ook een gave van "stating the obvious". :')

In de afgelopen paar topics is ook langsgekomen dat je dan vaak als truc je mailadres kan meesturen in een bericht aan een full member, of je zet het op een beetje cryptische manier in je profiel.
pi_89996449
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:25 schreef Neelix het volgende:

[..]

Naast het off-topic gaan heb je ook een gave van "stating the obvious". :')

In de afgelopen paar topics is ook langsgekomen dat je dan vaak als truc je mailadres kan meesturen in een bericht aan een full member, of je zet het op een beetje cryptische manier in je profiel.
Ja maar ik ben zelf full member ;)
en dan wil ik eigenlijk ook het maximale eruit halen ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 13:28:15 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89996517
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Als je een niet-full member een bericht wil sturen, kan je het beste gelijk je mailadres meesturen (als je zelf wel full member bent)
Ben je zelf geen full member, dan heeft het weinig nut om de andere niet full member een bericht te sturen, of je moet hopen dat ze naar aanleiding van jouw hartje ineens fullmember wordt.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

wat doe ik dan ? ;)
Ik weet niet wat jij doet.. heb je profieltekst niet gelzen. Maar aangezien jij je de hele tijd aangesproken voelt. Vast mbo of lager.
pi_89996614
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:26 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ja maar ik ben zelf full member ;)
en dan wil ik eigenlijk ook het maximale eruit halen ;)
Sorry, ik bedoel bericht aan een niet-full-member.
pi_89996682
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef Neelix het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoel bericht aan een niet-full-member.
ok , ja sorry hoor ik ben een RP - NOOB ;)
pi_89996760
quote:
Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Als je niet op opleiding wil selecteren scroll je even door het profiel en beoordeel je de algemene ontwikkeling van zo iemand. Dat kan best aan de hand van wat er ingevuld is.
Meestal kun je het al raden..
pi_89996800
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Zolang de ander dan ook maar volledig los gaat, anders kan het maar saai/slecht aflopen -O-
Naja, in dit geval werkt m'n uiterlijk dan wel weer in m'n voordeel; men gaat er behoorlijk makkelijk in mee :o.
Op m'n werk noemen ze het inmiddels zelfs al "Martin-avondjes" :').
pi_89996900
Pff ik vind je eigen profiel invullen maar moeilijk, blijf een beetje hangen op mijn oproep.
pi_89996917
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:32 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

ok , ja sorry hoor ik ben een RP - NOOB ;)
Nee, dat had ik nog niet door.
Waarom post je dit?
  donderdag 16 december 2010 @ 13:43:28 #99
57047 macondo
pi_89997094
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nee, dat had ik nog niet door.
Waarom post je dit?
+1 voor Neelix.

Raven, je hebt het hier over zoogdieren, reptielen, je microsoft diploma enzovoort. Prima, als het grappig zou zijn. Maar helaas. Laat dat maar aan Sil of Kasta over. Verder ben je aangesproken op je ergerlijke geslijm bij alle vrouwen hier en vraag je naar de bekende weg. Gewoon even minderen. Dank.
Overal verstand van.
pi_89997272
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, in dit geval werkt m'n uiterlijk dan wel weer in m'n voordeel; men gaat er behoorlijk makkelijk in mee :o.
Op m'n werk noemen ze het inmiddels zelfs al "Martin-avondjes" :').
Guttegut....Good looks catch the eyes??? :O FF edit ....Herken 1 van je fotootjes ...Weet alleen niet van welke site _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Mispoesje op 16-12-2010 13:53:19 (aanpassen ff) ]
Good Looks Catch The Eyes....Good Personality Catch The Heart....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')