SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Nah, dat inderdaad; kleine samenvatting dan maar:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Afwisseling van vrouw, baan, woonplaats. Dat dit allemaal kan in Nederland
Excuses ik had dat echt niet doorquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef love_sharon het volgende:
Als je het topic sluit dan ook graag snel een nieuwe openen
Ow wacht ja, je hebt een vriendinquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef kastanova het volgende:
En zo'n 4 maanden geleden die rode jongedame ontmoet en inmiddels zit ik voornamelijk daar.
Klinkt dus allemaal vrij vaag in eerste instantie, maar op zich is het allemaal nog best logisch.
Indien succesvol staat voor:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Het boeit me niet zoveel waar ik kom te wonen, ik maak snel nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht ja, je hebt een vriendin![]()
Vindt het inderdaad wel meevallen allemaal. Veel verhuisd dat wel, maar ja sommige doen dat in dezelfde regio, de andere gaat heel nederland door
Goede eigenschapquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:
Het boeit me niet zoveel waar ik kom te wonen, ik maak snel nieuwe vrienden.
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken.
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Indien succesvol staat voor:
- Leuke avond; Ja, vrijwel allemaal.
- Neuken; Ja, regelmatig.
- Niet meer weten waar je bent als je wakker wordt; Uhuh.
1 relatie gehad via RP.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.
Vinden die nieuwe vrienden inderdaad ook.quote:
Het is geen betoog. Ik kan er alleen slecht tegen als mensen elk dingetje wat je zegt meteen weerleggen met uitzonderingen. Het is echt zonde van je tijd om overal vraagtekens bij te zetten zeker bij iets wat met datingsites te maken heeft. In het grote geheel kan je nou eenmaal mensen/dingen in groepen plaatsen. Maar om de een of andere reden moet jij steeds weer elke mening van mij, misschien ook van andere maar dat weet ik niet, kleineren. Als je wilt kan je overal wel iets fouts in vinden maar of dat het nou veel leuker maakt..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?
Ach, verder op de ladder willen om maar aan te tonen aan anderen dat ik toch echt slimmer ben dan een MBO-diploma lijkt te impliceren vind ik inmiddels niet zo'n issue meer. Niet alle MBO-opleidingen staan gelijk aan het niveau kapster/kleuterleidster natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken.
Knijp eens een paard in zijn achterstequote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Indien succesvol staat voor:
- Niet meer weten waar je bent als je wakker wordt; Uhuh.
Ligt er aan wat je met vervolg bedoelt, indien:quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer het neuken of iets dergelijks, meer of er ook een vervolg aan zat.
Que?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Knijp eens een paard in zijn achterste![]()
Wordt er überhaupt wat geleerd op het HBO?..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik miste wat nuance in je diepzinnige betoog over status en aanzien. Of leren ze je dat niet meer op het HBO?
Misschien zijn hokjes niet zo verstandigquote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind het geen mbo/hbo discussie want volgens mij valt niemand elkaar echt af. Het gaat mij voornamelijk om het feit dat mensen meteen beginnen te zeiken als je mensen in een groep plaats en meteen met uitzonderingen beginnen te roepen.
Wat voor SOA?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met vervolg bedoelt, indien:
- Abortussen; slechts 2.
- SOA's; 1
- Huwelijken; geen
Ik was benieuwd naar jouw ambities. Vervolgens krijg ik een zeer wollig betoog over een visie, een ladder en iets uit je leven willen halen. Dit onderbouw je vervolgens met een wel zeer ouderwets argument namelijk door de sociaal maatschappelijke ladder onder te verdelen in MBO/HBO en Universiteit.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het is geen betoog. Ik kan er alleen slecht tegen als mensen elk dingetje wat je zegt meteen weerleggen met uitzonderingen. Het is echt zonde van je tijd om overal vraagtekens bij te zetten zeker bij iets wat met datingsites te maken heeft. In het grote geheel kan je nou eenmaal mensen/dingen in groepen plaatsen. Maar om de een of andere reden moet jij steeds weer elke mening van mij, misschien ook van andere maar dat weet ik niet, kleineren. Als je wilt kan je overal wel iets fouts in vinden maar of dat het nou veel leuker maakt..
Een belangrijker vraagstuk is hoezo ben ik het niet... Ik ben genadeloos uit de OP verwijderd terwijl ik m ooit gemaakt hebquote:
Ik stoor me altijd gigantisch aan een dergelijke mentaliteit. was ook ooit zo'n kwis op tv waar je alleen aan mee mocht doen als je op het VWO zatquote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar jouw ambities. Vervolgens krijg ik een zeer wollig betoog over een visie, een ladder en iets uit je leven willen halen. Dit onderbouw je vervolgens met een wel zeer ouderwets argument namelijk door de sociaal maatschappelijke ladder onder te verdelen in MBO/HBO en Universiteit.
Het gaat dus niet om ieder dingetje. Het gaat zeker niet iedere keer om jouw mening hoewel je mijns inziens met regelmaat een te grote broek aantrekt. Of zit wellicht die "sms relatie AAN" je nog steeds een beetje dwars?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent niet echt een kinderliefhebber hé?
Dan zet je jezelf er toch weer in?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een belangrijker vraagstuk is hoezo ben ik het niet... Ik ben genadeloos uit de OP verwijderd terwijl ik m ooit gemaakt heb![]()
succes kerelquote:Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef Silenus het volgende:
Zo, in trein terug van date. Heel gezellig, op het station dacht ik 'heeee kusje!' en dat gebeurde dan ook. Wordt zeker een tweede date.
Dat doen ze gewoon omdat VWO versus MBO anders gewoon wat genant wordt, en dan niet voor de VWOers.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef Raven_NL het volgende:
Ik stoor me altijd gigantisch aan een dergelijke mentaliteit. was ook ooit zo'n kwis op tv waar je alleen aan mee mocht doen als je op het VWO zat![]()
Ben je dan ergens bang voor ofzo ? dat je afgaat als je verliest van iemand die bv Havo doet...
gewoon zielig
Dat zeg jij , ik durf te beweren dat dat onzin is, zeker gezien het feit dat er uit onderwerpen gekozen kon worden ..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon omdat VWO versus MBO anders gewoon wat genant wordt, en dan niet voor de VWOers.
-Huwelijken: 1quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met vervolg bedoelt, indien:
- Abortussen; slechts 2.
- SOA's; 1
- Huwelijken; geen
Ik had niet door dat je benieuwd was naar mij ambities voornamelijk omdat ik niet snap wat dat voor nut heeft. Het is misschien een ouderwets en veel gebruikt argument maar daardoor nog niet minder waar. Ik wil het ook wel onderverdelen in werklozen/parttimers/fulltimers..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar jouw ambities. Vervolgens krijg ik een zeer wollig betoog over een visie, een ladder en iets uit je leven willen halen. Dit onderbouw je vervolgens met een wel zeer ouderwets argument namelijk door de sociaal maatschappelijke ladder onder te verdelen in MBO/HBO en Universiteit.
Het gaat dus niet om ieder dingetje. Het gaat zeker niet iedere keer om jouw mening hoewel je mijns inziens met regelmaat een te grote broek aantrekt. Of zit wellicht die "sms relatie AAN" je nog steeds een beetje dwars?
Tja..das balen..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een belangrijker vraagstuk is hoezo ben ik het niet... Ik ben genadeloos uit de OP verwijderd terwijl ik m ooit gemaakt heb![]()
Ik vond 10 jaar van mn leven wel genoegquote:
geen ideequote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..das balen..
Dus,,hoe hoog is de gemiddelde leeftijd hier..
Scoooooooooooore!!!quote:GOEDENAVOND.HOE GAAT HET>IK WIL MET JE CHATTEN MAAR IK BEN MEER SERIOS.IK BEDOEL IK ZOEK MEEEEEEEEEERRRRRRRRRR SERIOS RELATIE
Dudequote:Op donderdag 16 december 2010 00:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond 10 jaar van mn leven wel genoegWas overigens niet via een datingsite, want dat had je in die tijd nog niet echt, maar wel via internet
Die relatie ja... trouwen volgde later pas (ben niet heel lang getrouwd geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude.
Je bent nu 27/28... Ik mag aannemen dat het al enige tijd geleden was...
Dan ben je getrouwd op je 17e/18e? Like, wtf.
Dat verklaart wel waarom je nu gezellig aan het rondsletten bent in ieder gevalquote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die relatie ja... trouwen volgde later pas (ben niet heel lang getrouwd geweest)
Op datingsites of Fok? Voor dat laatste moet je maar even PM'en.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef Boudibou het volgende:
En zijn er al leuke dingetjes ontstaan hier?
Gemiddeld genomen zijn ze gewoon minder slim dan VWOers, dat kun je niet ontkennen. Uitzonderingen zijn er altijd, maar die zijn door omstandigheden op 't verkeerde niveau terecht gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Raven_NL het volgende:
Dat zeg jij , ik durf te beweren dat dat onzin is, zeker gezien het feit dat er uit onderwerpen gekozen kon worden ..
Iemand op MBO of HAVO of weet ik veel wat kan nog wel ergens heel goed in zijn
ons onderwijssysteem is nu eenmaal niet onfeilbaar (en wordt dat ook steeds minder)quote:Op donderdag 16 december 2010 01:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen zijn ze gewoon minder slim dan VWOers, dat kun je niet ontkennen. Uitzonderingen zijn er altijd, maar die zijn door omstandigheden op 't verkeerde niveau terecht gekomen.
quote:Hallo Fabeldiertje,
Via hyves hebben we al wat contact gehad maar helaas nog niet ontmoet. Misschien lukt het me via deze weg om je aandacht nog eens op mijn profiel te vestigen en wie weet gaan we alsnog live kennis maken. Durf je?
Liefs
weet jij weer iets van mij wat anderen niet wetenquote:Op donderdag 16 december 2010 01:48 schreef Silenus het volgende:
Heel goed, even snel je voornaam aangepast.
Gratsquote:Op donderdag 16 december 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
Net terug van een date. Op het werk, in dezelfde kleren als gisteren. En ben geslóópt. Slaapt toch een stuk minder soms in een ander bed. Taaie dag voor de boeg.
Thanks, maar het levert weer nieuwe sores op. Ze is namelijk écht leuk, maar heeft volgens mij last van bindingsangst (nooit echte relatie gehad enz) en onze "status" hebben we expliciet niet besproken. Dus hoe nu verder is een totaal andere discussie waar ik mezelf erg onrustig over maak..quote:
Nog een date, en gewoon kijken hoe het zich gaat ontwikkelen?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks, maar het levert weer nieuwe sores op. Ze is namelijk écht leuk, maar heeft volgens mij last van bindingsangst (nooit echte relatie gehad enz) en onze "status" hebben we expliciet niet besproken. Dus hoe nu verder is een totaal andere discussie waar ik mezelf erg onrustig over maak..
Zolang de ander dan ook maar volledig los gaat, anders kan het maar saai/slecht aflopenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef kastanova het volgende:
Vinden die nieuwe vrienden inderdaad ook.
Ach hell, ik vind misschien zelfs wel leuker om volledig los te gaan met wildvreemden.
Levert immers geen achteraf gezeik/geroddel op en je hebt een volledige avond gespreksstof.
Dat was eigenlijk ook wel een reden voor veel van de dates.
Wijfquote:Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks, maar het levert weer nieuwe sores op. Ze is namelijk écht leuk, maar heeft volgens mij last van bindingsangst (nooit echte relatie gehad enz) en onze "status" hebben we expliciet niet besproken. Dus hoe nu verder is een totaal andere discussie waar ik mezelf erg onrustig over maak..
Het gaat mij om het onderscheid dat er gemaakt wordt op plaatsen waar dat niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen zijn ze gewoon minder slim dan VWOers, dat kun je niet ontkennen. Uitzonderingen zijn er altijd, maar die zijn door omstandigheden op 't verkeerde niveau terecht gekomen.
Silenus maakt er een sport van om mensen van fok op datingwebsites op te sporenquote:Op donderdag 16 december 2010 01:56 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
weet jij weer iets van mij wat anderen niet weten![]()
Zit je daar nog dan ?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:42 schreef Fabeldiertje het volgende:
on topic;
nog iets wat ik even wilde delen..![]()
via hyves een keer een privéberichtje gehad van een dude die wou zeggen dat ie me mooi vond. Teruggestuurd: 'bedankt voor het compliment'.
Vervolgens de vraag over hoe het ging daar in (woonplaats destijds) en dat ie dat plaatsje leuk vond. Ik: Oh leuk, kwam je vroeger veel in (bekende uitgaansgelegenheid aldaar)?
Hij: Nee, maar ik heb even uitgezocht waar je woont![]()
Heb hem daarna uiteraard nooit meer geantwoord, hoewel er verhalen over zijn weekend bléven komen ('ik heb weer fijn parachute gesprongen, misschien neem ik jou ook wel een keer mee en dan gaan we daarna bij mijn ouders eten,haha! Maar serieus, wat moet een man als ik doen voor een date met jou?').
Maar ik vond het pas écht ziekelijk toen hij maanden daarna ineens in mijn sportschool stond, en die was bepaald niet naast de deur voor hemVlak daarna verliep mijn lidmaatschap daar gelukkig, en niks meer van hem vernomen tot..
..hij me kennelijk vond op RP
[..]
Ja uitzonderingen, van alle vissen zijn er maar een klein gedeelte die kan vliegen en andersom. De kans dat ik op zo'n datingsite iemand tegenkom die een uitzondering is is maar heel klein. En ik heb geen zin om daardoor iedereen maar een kans te moeten geven, want wie weet is het wel die ene uitzondering.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Raven_NL het volgende:
Misschien zijn hokjes niet zo verstandig
Er zijn vogels die zwemmen , en vissen die vliegen
Ach da's wel leuk .. eigenlijk zou je ook iemand moeten kunnen aanbevelenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus maakt er een sport van om mensen van fok op datingwebsites op te sporen
(maar voorderest is hij volkomen onschuldig hoor)
Er is trouwens maar EEN vis die echt kan vliegen als in lift verkrijgen en hoogte winnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja uitzonderingen, van alle vissen zijn er maar een klein gedeelte die kan vliegen en andersom. De kans dat ik op zo'n datingsite iemand tegenkom die een uitzondering is is maar heel klein. En ik heb geen zin om daardoor iedereen maar een kans te moeten geven, want wie weet is het wel die ene uitzondering.
Hier nog minder uitzonderingenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Er is trouwens maar EEN vis die echt kan vliegen als in lift verkrijgen en hoogte winnen.
die andere zweeft eigenlijk alleen maar
ach er zijn ook zoogdieren die eieren leggen en reptielen die levende jongen krijgenquote:
Dat is fijn..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Raven_NL het volgende:
ach er zijn ook zoogdieren die eieren leggen en reptielen die levende jongen krijgen
Misschien had ik toch leraar biologie moeten wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is fijn..
kunnen we nu weer inhoudelijk over dates/datingsites gaan praten?
Onzin sommige mensen die willen gewoon doorleren tot hun 25e en andere willen werken. Ik heb famillie die heeft natuurkunde masters op universitair niveau al over the place, maar die deed zijn hele leven niks anders dan leren omdat ie gepest werd.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat ik vind dat het niet kan om mensen vanwege een wel of niet genoten opleiding uit te sluiten dan andere dingen dat waar zo'n opleiding daadwerkelijk voor nodig is.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Onzin sommige mensen die willen gewoon doorleren tot hun 25e en andere willen werken. Ik heb famillie die heeft natuurkunde masters op universitair niveau al over the place, maar die deed zijn hele leven niks anders dan leren omdat ie gepest werd.
Het is nou niet dat ie aanvankelijk zo slim is daar heeft hij in geinvesteerd daarbij was hij emotioneel niet zo slim.
That is why you fail.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen die "Ik plaats mezelf op een voetstuk" mentaliteit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef macondo het volgende:
[..]
jaja... weet het hoor, wrijf het maar even in.
Want ?quote:
Tja het lijkt mij ook dat je doorleert omdat je vind dat je iets kan veranderen aan deze mentaliteit omdat je toch al voorzien bent van kennis. Maar het tegendeel zie vaker, mensen worden juist arroganter. Dat zegt eigenlijk iets over de kennis die je opdoet en daar is toevallig al jarenlang discussie over.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat ik vind dat het niet kan om mensen vanwege een wel of niet genoten opleiding uit te sluiten dan andere dingen dat waar zo'n opleiding daadwerkelijk voor nodig is.
Als je daar je eigenwaarde aan moet ontlenen ben je in mijn ogen zielig
Gast. Zou je je bijdragen iets meer tot het onderwerp willen beperken? Dank u.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Misschien had ik toch leraar biologie moeten worden
wat doe ik dan ?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik keur iemand niet gelijk op m'n mbo of lagere scholing. Maar als ik profielen lees, kan ik vaak wel raden wat voor opleiding ze (minimaal) doen. Dus je kan al snel zien of het een hbo +er is of mbo -er.
Gewoon puur aan de schrijfstijl.
Als je een klein beetje het topic volgt hier, dan had je waarschijnlijk wel geweten dat dat niet kan.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef Raven_NL het volgende:
Overigens weet iemand of als je een niet betalend lid een berichtje stuurt op RP of diegene dan wel een antwoordberichtje kan sturen eigenlijk ?
of alleen interesse of geen interesse ?
ook onhandig zeg dus mensen die geen full member zijn kan je het beste alleen een interesse berichtje sturen ??quote:Op donderdag 16 december 2010 13:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je een klein beetje het topic volgt hier, dan had je waarschijnlijk wel geweten dat dat niet kan.
Naast het off-topic gaan heb je ook een gave van "stating the obvious".quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ook onhandig zeg dus mensen die geen full member zijn kan je het beste alleen een interesse berichtje sturen ??
Ja maar ik ben zelf full memberquote:Op donderdag 16 december 2010 13:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Naast het off-topic gaan heb je ook een gave van "stating the obvious".
In de afgelopen paar topics is ook langsgekomen dat je dan vaak als truc je mailadres kan meesturen in een bericht aan een full member, of je zet het op een beetje cryptische manier in je profiel.
Als je een niet-full member een bericht wil sturen, kan je het beste gelijk je mailadres meesturen (als je zelf wel full member bent)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ook onhandig zeg dus mensen die geen full member zijn kan je het beste alleen een interesse berichtje sturen ??
Ik weet niet wat jij doet.. heb je profieltekst niet gelzen. Maar aangezien jij je de hele tijd aangesproken voelt. Vast mbo of lager.quote:
Sorry, ik bedoel bericht aan een niet-full-member.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:26 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zelf full member
en dan wil ik eigenlijk ook het maximale eruit halen
ok , ja sorry hoor ik ben een RP - NOOBquote:Op donderdag 16 december 2010 13:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel bericht aan een niet-full-member.
Als je niet op opleiding wil selecteren scroll je even door het profiel en beoordeel je de algemene ontwikkeling van zo iemand. Dat kan best aan de hand van wat er ingevuld is.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat ik vind dat het niet kan om mensen vanwege een wel of niet genoten opleiding uit te sluiten dan andere dingen dat waar zo'n opleiding daadwerkelijk voor nodig is.
Als je daar je eigenwaarde aan moet ontlenen ben je in mijn ogen zielig
Naja, in dit geval werkt m'n uiterlijk dan wel weer in m'n voordeel; men gaat er behoorlijk makkelijk in meequote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Zolang de ander dan ook maar volledig los gaat, anders kan het maar saai/slecht aflopen
Nee, dat had ik nog niet door.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:32 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ok , ja sorry hoor ik ben een RP - NOOB
+1 voor Neelix.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee, dat had ik nog niet door.
Waarom post je dit?
Guttegut....Good looks catch the eyes???quote:Op donderdag 16 december 2010 13:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, in dit geval werkt m'n uiterlijk dan wel weer in m'n voordeel; men gaat er behoorlijk makkelijk in mee.
Op m'n werk noemen ze het inmiddels zelfs al "Martin-avondjes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |