Houden zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ken maar één man uit Nijmegen en dat is alles behalve een Marokkaan
Dat werkt nooit bij mijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Raven_NL het volgende:
selecteer eens meiden met rood haar en groene ogen voor de gein
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.quote:
Kom je ook nog in limburg dan ?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.
Laten we het er maar op houden dat ik afwisseling houd.
/googled Groesbeekquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.
Laten we het er maar op houden dat ik afwisseling houd.
Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Raven_NL het volgende:
En dan krijg je een geen interesse berichtje...
Van iemand die je nooit iets gestuurd hebt....
nou ik weet HEEL zeker dat ik daar nooit iets naar gestuurt heb , of zou sturenquote:
Probeer maar eens iemand een geen interesse berichtje te sturen.. dat kan nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
nou ik weet HEEL zeker dat ik daar nooit iets naar gestuurt heb , of zou sturen
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
RP is raar..... stuur ik een geen interesse bericht.... krijg ik prompt van dezelfde persoon/profiel weer een interesse bericht...WTF
er is ook een blokkeer knopje hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.
*zucht*quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.
Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharigequote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Er zitten wel echt leuke meiden tussen hoor
valt me op dat roodharigen wel meestal hoger opgeleid zijn.. zou daar dan toch iets van waar zijn....
a niet nodig.... Ik stuur gewoon weer een geen interesse berichtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
er is ook een blokkeer knopje hoor
Dat had ik dus ook , maar laat je niet tegenhouden hoor .. soms komt het inzicht gewoon later.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharigemaar volgens de tests wel een IQ van 135, ik word gehinderd door forse tekortkomingen op het exacte vlak om verder te komen in wat ik leuk vind
![]()
Je staat dus vrij laag op de ladder aldus love_sharon... Maar wel naast Ad Scheepbouwer, Hennie van der Most en wijlen Harry Mulisch..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharigemaar volgens de tests wel een IQ van 135, ik word gehinderd door forse tekortkomingen op het exacte vlak om verder te komen in wat ik leuk vind
![]()
Mijn moeder is gaan samenwonen met iemand die ze via RP kent en een vriend van mij heeft er vele dates en uiteindelijk een vriendin aan overgehoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je staat dus vrij laag op de ladder aldus love_sharon... Maar wel naast Ad Scheepbouwer, Hennie van der Most en wijlen Harry Mulisch..
Definieer succesvolle date:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |